Sieť predajní Môjobchod, patriaca pod značku METRO Cash & Carry, otvorila ďalšie dve predajne, tentokrát v obci Madunice v Trnavskom kraji a na Bernolákovej ulici v Bratislave. Môjobchod sa tak môže pýšiť už 688. predajňou, čím dosahuje svoj hlavný cieľ – byť pre zákazníkov tým správnym susedom.
Čo je ambassador predajňa?
Reťazec predajní Môjobchod zavítal do Bratislavy a Maduníc s novým konceptom ambassador predajní. Hlavné rozdiely medzi klasickou a ambassador predajňou spočívajú nielen v dizajne, ale aj v celkovom usporiadaní predajne a nových predajných prvkoch. Výhody môžu vnímať nielen franšízanti, ale aj samotní zákazníci.
Výhody pre zákazníkov
Hlavnou výhodou pre zákazníkov je úspora času pri nakupovaní. Vďaka prehľadnému usporiadaniu sortimentu sa v predajni lepšie zorientujú a nakúpia rýchlejšie. Nové predajne sa vyznačujú aj strategickým umiestnením. Ich blízkosťou a ochotným prístupom pracovníkov tak nie sú iba obchodom s potravinami, ale tým správnym susedom.
Ďalšou výhodou je rozmanitosť výberu produktov, ktoré Môjobchod ponúka. V predajniach nájdu aj značku produktov Fine Life s atraktívnymi obalmi a nadštandardnou kvalitou.
Ambassador predajne sa vynímajú aj ponukou rýchleho a chutného občerstvenia. Zákazníci si môžu priamo v predajni zakúpiť hot dog, panini či kávu od značky Costa Coffee so sebou.
Výhody pre franšízantov
Moderný dizajn a inovatívne osvetlenie, ktoré tvorí príjemnú atmosféru. Predajne disponujú aj novými propagačnými materiálmi, ktoré prirodzene zapadajú do minimalistického interiéru ambassador predajní.
Ako prebiehalo otvorenie?
Otvorenie ambassador predajní je pre obe spoločnosti veľkým krokom vpred. Preto túto výnimočnú udalosť Môjobchod oslávil ako sa patrí. Na počesť nového konceptu predajní zorganizoval dva celodenné eventy pre potenciálnych zákazníkov a ľudí z okolia. Nechýbal zábavný program, ktorý v Maduniciach ozvláštnila Gizka Oňová, či súťaž o kuchynské produkty značky KitchenAid. Prestrihávanie pásky nepatrilo nikomu inému, ako predstavenstvu spoločnosti – Karol Pal Szalai (CEO), Volkan Buyruk (komerčný riaditeľ) a Matej Varga (head of franchise).
Celé podujatie obohatilo rozdávanie kávy značky Costa Coffee, ako aj občerstvenie produktov vlastnej značky Fine Life. Detské obecenstvo si pochutilo na cukrovej vate a nová predajňa sa počas celého dňa tešila veľkému záujmu, ktorý má potenciál udržiavať aj naďalej.