logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Väčšina maloobchodných reťazcov nebude už o dva roky predávať vajcia, ktoré zniesli sliepky...
  • Nové nastavenie marketingu detských produktov v praxi znamená, že v letákoch, inzerátoch,...
  • Februárová inflácia zrýchlila a po tretíkrát sa medziročne dostala na rekordných 15,4 %....
  • Aké sú negatívne trendy, ktoré ovplyvnili retail? Ako prvé asi každého napadne pandémia...

Tesco spolu so zákazníkmi pomôže ľuďom z Ukrajiny zbierkou v hodnote takmer 200-tisíc eur

30. marca 2022
Správy 0
795
Tesco spolu so zákazníkmi pomôže ľuďom z Ukrajiny zbierkou v hodnote takmer 200-tisíc eur

Zákazníci Tesca darovali v obchodoch aj online vyše 45 ton potravín a hygienických potrieb. Hodnota darov je zhruba 100-tisíc eur a pôjde na pomoc utečencom z Ukrajiny. Tesco navyše sumu vyzbieraných darov zdvojnásobí. Spoločne tak reťazec a zákazníci darujú takmer 200-tisíc eur.

„Solidarita zákazníkov Tesca s utečencami z Ukrajiny je úžasná! Potravinovú zbierku sme pre veľký záujem o pomoc predĺžili z dvoch na tri týždne a podľa potreby budeme zbierku opakovať. Vo väčšine obchodov naši kolegovia pripravili aj novinku – potravinové balíčky pre zákazníkov v rôznych cenových hladinách, aby zákazníkom pomohli s výberom vhodných potravín a zjednodušili darovanie. V Tescu sme sa zaviazali podporu našich zákazníkov zdvojnásobiť. Spoločne tak prispejeme našim humanitárnym a charitatívnym partnerom sumou takmer 200-tisíc eur na aktivity podporujúce ľudí utekajúcich z Ukrajiny po celom Slovensku,“ hovorí Katarína Pšenáková, riaditeľka komunikácie pre Tesco na Slovensku.

Prečítajte si tiež
Asociácia pre elektronickú komerciu vyzýva podnikateľov, aby prehodnotili ponuku tovaru pochádzajúceho z Ruska

Ochota vzájomne si pomáhať

Darované trvanlivé potraviny a hygienické potreby reťazec odovzdá Slovenskej katolíckej charite a Potravinovej banke Slovenska. Tie ich ďalej rozdistribuujú tam, kde je to najviac potrebné – na hranice s Ukrajinou a na miesta po celom Slovensku, kde sú ľudia z Ukrajiny ubytovaní.

„Práve vojnový konflikt, ktorý zažívame na Ukrajine, nám ukazuje nielen obrovskú vlnu solidarity, ale aj význam, aký majú trvanlivé potraviny a drogéria pre ľudí postihnutých vojnou. Touto cestou ďakujeme všetkým, ktorí sa zapojili, a Tescu za promptné vyhlásenie potravinovej zbierky. Produkty zo zbierky dennodenne pomáhajú ukrajinským rodinám, ktoré našli azyl na Slovensku,“ dodáva Miroslav Dzurech, generálny sekretár Slovenskej katolíckej charity.

Prečítajte si tiež
Katarína Droppová: Chce vaša firma podporiť ľudí na Ukrajine? Urobte to správne

Koľko eur priniesla online zbierka?

Mimoriadna potravinová zbierka prebiehala vo všetkých obchodoch Tesco okrem Expresov od 7. marca do 27. marca 2022. Zákazníci mohli do zbierky prispieť kúpou trvanlivých potravín či hygienických potrieb navyše pri svojom bežnom nákupe.

Zákazníci sa mohli zapojiť aj online. Rýchlou a jednoduchou formou darovania potravín cez službu Tesco Online nákupy. K dispozícii boli tri balíčky pomoci – základný balíček v hodnote 5 eur, stredný balíček v hodnote 7 eur a veľký balíček v hodnote 12 eur. Dokopy zákazníci prispeli do zbierky online formou viac ako 10-tisíc eur. Čo je doteraz najvyšší online príspevok v rámci potravinových zbierok a tvorí 10 % hodnoty všetkých darov od zákazníkov.

Súvisiace články:

Asociácia pre elektronickú komerciu vyzýva podnikateľov, aby prehodnotili ponuku tovaru pochádzajúceho z Ruska Katarína Droppová: Chce vaša firma podporiť ľudí na Ukrajine? Urobte to správne IKEA pozastavuje svoju prevádzku v Rusku a Bielorusku Textilný reťazec KiK poskytuje utečencom z Ukrajiny materiálnu pomoc a poukážky na nákup

Odporúčame

 

Komerčná prezentácia

Geis

Skladová logistika na mieru pre akýkoľvek tovar

Či už zháňate priestory na skladovanie tovaru, alebo potrebujete riadiť zložitý logistický projekt, môžete sa obrátiť na spoľahlivého poskytovateľa komplexných logistických služieb. U nás v spoločnosti Geis ponúkame služby presne na mieru vášmu podnikaniu. Naše sklady sú strategicky rozmiestnené s priamym napojením na hlavné ťahy a ľahkou dostupnosťou okolitých štátov. Vďaka vlastnému IT riešeniu dokážeme […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil niektoré novinky z príprav tejto úplne novej konferencie, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2023 v pražskom kongresovom centre WPP Campus. Má novú odbornú radu, základný koncept hlavného programu aj panelovej diskusie a skladbu sprievodného programu. […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

22. – 23. 3. 2023, Kongres Samoška, Košice

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

1. day

Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

15. februára 2023
dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera