logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Packeta zahájila spoluprácu s obchodnými reťazcami Tesco a Lidl. V prvej fáze spolupráce...
  • Aj keď si výroba a udržiavanie domáceho kvásku našli svojich priaznivcov už pred mnohými rokmi,...
  • Po pol roku fungovania zálohového systému sa od 1. júla 2022 na Slovensku končí prechodné...
  • Finančná správa zverejnila novú aplikáciu Virtuálna registračná pokladnica 2 (VRP 2) na...

Tesco spolu so zákazníkmi pomôže ľuďom z Ukrajiny zbierkou v hodnote takmer 200-tisíc eur

30. marca 2022
Správy 0
419
Tesco spolu so zákazníkmi pomôže ľuďom z Ukrajiny zbierkou v hodnote takmer 200-tisíc eur

Zákazníci Tesca darovali v obchodoch aj online vyše 45 ton potravín a hygienických potrieb. Hodnota darov je zhruba 100-tisíc eur a pôjde na pomoc utečencom z Ukrajiny. Tesco navyše sumu vyzbieraných darov zdvojnásobí. Spoločne tak reťazec a zákazníci darujú takmer 200-tisíc eur.

„Solidarita zákazníkov Tesca s utečencami z Ukrajiny je úžasná! Potravinovú zbierku sme pre veľký záujem o pomoc predĺžili z dvoch na tri týždne a podľa potreby budeme zbierku opakovať. Vo väčšine obchodov naši kolegovia pripravili aj novinku – potravinové balíčky pre zákazníkov v rôznych cenových hladinách, aby zákazníkom pomohli s výberom vhodných potravín a zjednodušili darovanie. V Tescu sme sa zaviazali podporu našich zákazníkov zdvojnásobiť. Spoločne tak prispejeme našim humanitárnym a charitatívnym partnerom sumou takmer 200-tisíc eur na aktivity podporujúce ľudí utekajúcich z Ukrajiny po celom Slovensku,“ hovorí Katarína Pšenáková, riaditeľka komunikácie pre Tesco na Slovensku.

Prečítajte si tiež
Tesco predlžuje potravinovú zbierku na pomoc utečencom z Ukrajiny

Ochota vzájomne si pomáhať

Darované trvanlivé potraviny a hygienické potreby reťazec odovzdá Slovenskej katolíckej charite a Potravinovej banke Slovenska. Tie ich ďalej rozdistribuujú tam, kde je to najviac potrebné – na hranice s Ukrajinou a na miesta po celom Slovensku, kde sú ľudia z Ukrajiny ubytovaní.

„Práve vojnový konflikt, ktorý zažívame na Ukrajine, nám ukazuje nielen obrovskú vlnu solidarity, ale aj význam, aký majú trvanlivé potraviny a drogéria pre ľudí postihnutých vojnou. Touto cestou ďakujeme všetkým, ktorí sa zapojili, a Tescu za promptné vyhlásenie potravinovej zbierky. Produkty zo zbierky dennodenne pomáhajú ukrajinským rodinám, ktoré našli azyl na Slovensku,“ dodáva Miroslav Dzurech, generálny sekretár Slovenskej katolíckej charity.

Prečítajte si tiež
Tesco vytvára príležitosti na zamestnanie občanov Ukrajiny

Koľko eur priniesla online zbierka?

Mimoriadna potravinová zbierka prebiehala vo všetkých obchodoch Tesco okrem Expresov od 7. marca do 27. marca 2022. Zákazníci mohli do zbierky prispieť kúpou trvanlivých potravín či hygienických potrieb navyše pri svojom bežnom nákupe.

Zákazníci sa mohli zapojiť aj online. Rýchlou a jednoduchou formou darovania potravín cez službu Tesco Online nákupy. K dispozícii boli tri balíčky pomoci – základný balíček v hodnote 5 eur, stredný balíček v hodnote 7 eur a veľký balíček v hodnote 12 eur. Dokopy zákazníci prispeli do zbierky online formou viac ako 10-tisíc eur. Čo je doteraz najvyšší online príspevok v rámci potravinových zbierok a tvorí 10 % hodnoty všetkých darov od zákazníkov.

Súvisiace články:

Tesco predlžuje potravinovú zbierku na pomoc utečencom z Ukrajiny Tesco vytvára príležitosti na zamestnanie občanov Ukrajiny Tesco zorganizovalo druhú potravinovú zbierku v čase pandémie Amazon na Slovensku otvoril nové centrum humanitárnej pomoci utečencom z Ukrajiny

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

13. – 14. 10. 2022, Kongres Obalko, Praha

15. – 19. 10. 2022, Veľtrh SIAL Paris, Paríž

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera