logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak...
  • Spolupracovať v dnešnej dobe s influencermi vníma väčšina značiek ako „must have“. Sú...
  • Nové vydanie časopisu TaPmag vyšlo v náklade 10 500 výtlačkov, pričom 9000 kusov poputovalo do...
  • Už od 1. júla tohto roka budú môcť podnikatelia na evidenciu tržieb využívať novú aplikáciu VRP...

dm inšpiruje zákazníkov jedinečnými veľkoplošnými ilustráciami

28. marca 2022
Správy 0
425
dm inšpiruje zákazníkov jedinečnými veľkoplošnými ilustráciami

Cieľom dm v kampani na rok 2022 je neustála prezentácia nových myšlienok a inšpirácia k novému, a to prostredníctvom umenia. Motto sprevádzajúce projekt znie: „Odlišnosti tvoria rozmanitosť a krásu života“. Práve teraz sa zákazníci dm, ale aj okoloidúci môžu nechať inšpirovať veľkoplošnou maľbou, tzv. murálom.

Maľbu možno vidieť na Rajskej ulici v Bratislave, ručne maľovaný výklad predajne v Nitre a ďalšie polepy výkladov vychádzajúce z tejto maľby sa nachádzajú na predajniach v Bratislave, Banskej Bystrici, Žiline a Košiciach. Autorkou ilustrácií je Sasha Chagina.

Prečítajte si tiež
Tovar&Predaj 11 – 12/2021: Čokolády chcú byť fér

„dm dlhodobo inšpiruje svojou rôznorodou ponukou, kvalitnými službami, ako aj zmysluplnými aktivitami. Preto sa veľmi tešíme z tohtoročnej kampane, keďže naše dlhoročné aktivity rozvíja a nadväzuje na ne. To, čo je na tejto kampani nové, je spracovanie myšlienky inšpirácie, pretože sa nezameriava na výsledok, ale hľadá jej zdroje. V tomto prípade v umení, ktoré je veľmi rôznorodé a jeho vnímanie je vždy subjektívne. Tak ako je umenie rôznorodé, tak aj možnosti inšpirácie sú vo svojej podstate bez obmedzení. A my aj naďalej budeme ľudí inšpirovať – nielen svojimi aktivitami, ponukou, službami, ale aj týmito výnimočnými maľbami,“ povedala Janka Poláčková, prokuristka spoločnosti dm drogerie markt.

Prečítajte si tiež
Tovar&Predaj 7 – 8/2021: Raňajky valcujú zdravé trendy

Čo nás, ľudí, robí krásnymi?

Autorkou ilustrácie murálu, ako aj jej adaptácií na jednotlivé výklady je Sasha Chagina. Ilustrátorka pôvodom z Ruska, dlhodobo žijúca v Prahe a pôsobiaca aj na Slovensku. Názov murálu je otázka Čo nás, ľudí, robí krásnymi? Vyjadruje silu inšpirácie ako jedného z aspektov ľudskej podstaty a pomáha nám navzájom sa učiť a rásť.

Symbolika, ktorá vychádza z murálu

Priechod pre chodcov, nad ktorým svieti aj zelené svetlo semafora, vytvára akýsi prechod medzi skutočným a kresleným svetom. Odráža každodenné dianie na ulici. Pri pohľade na murál je tak veľmi jednoduché ľahko sa nájsť v postavách na priechode a stotožniť sa s nimi. „Murálom som chcela ukázať, že ľudia môžu byť rôzni, že môžeme mať rôzne názory, že môžeme vyzerať inak, že sa nám môžu páčiť iné veci a je to o. k. Nemusíme byť rovnakí, aby sme mohli žiť vedľa seba, spolu, pretože práve tie veci, ktoré nás odlišujú, tvoria rozmanitosť života. A v tom je tá krása, vďaka ktorej môžeme spolu tvoriť zmysluplný celok a vzájomne sa inšpirovať a dopĺňať,“ povedala Sasha Chagina.

Spolurealizátorom, ktorý ilustráciu na 21 metrov vysokú a 14,5 metra širokú fasádu namaľoval,  je slovenský umelec Ján Wajcko Vajsábel. Na margo murálu povedal: „Na začiatku ma zaujala zmysluplnosť projektu a už na prvý pohľad sa mi zapáčila pracovná verzia ilustrácie, ako ju Sasha pripravila. Keďže mám s nástennými maľbami skúsenosti a fascinujú ma extrémne veľké formáty, ponuku som s nadšením prijal.“

Ako umelecké dielo vznikalo?

Maľba murálu v Bratislave trvala 15 dní, do 11. marca. Jeho celková plocha je 270 m².  Na maľbu bolo použitých 60 litrov farieb v 17 odtieňoch a takmer 50 štetcov či valčekov. Na veľkoplošnej maľbe sa nachádza 11 postáv a jeden psík. Najvyššia postava, dievča na kolobežke, je vysoká až 12 metrov.

Umelecké stvárnenie výkladov filiálok a fasád budov sa realizujú aj v ďalších desiatich krajinách – v Rakúsku, Maďarsku, Česku, Slovinsku, Chorvátsku, Srbsku, Bosne a Hercegovine, Rumunsku, Bulharsku a Severnom Macedónsku.

Súvisiace články:

Tovar&Predaj 11 – 12/2021: Čokolády chcú byť fér Tovar&Predaj 7 – 8/2021: Raňajky valcujú zdravé trendy Tovar&Predaj 1 – 2/2022: Pandémiu už počas sviatkov necítiť Prípravy na októbrový kongres Obalko 9 v plnom prúde

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

CHEP

Paletový pooling CHEP: Efektívny systém s jasnými pravidlami

Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak áno, narazili ste na prepravnú platformu, ktorá patrí do paletového fondu spoločnosti CHEP. Paletový pooling je systém zdieľania a opätovného používania prepravných alebo displejových paliet, ktorý predstavuje efektívne a udržateľné riešenie pre firmy, ktoré sa rozhodli zadať správu svojich paletových […]
Káva Nestlé

Káva ako pomocník pre zvýšenie tržieb

Viete, že káva vám môže pomôcť navýšiť zisk a prilákať nových zákazníkov? Káva nie je len výborný pomocník pri nadväzovaní komunikácie, ale aj druhá najobchodovateľnejšia komodita, ktorej obľuba každoročne rastie. Boli doby, kedy ste na kávu narazili iba v kaviarňach, hoteloch a reštauráciách. Dnes už na ňu narazíte prakticky všade. Je to predovšetkým pochutina, a […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera