logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • IKEA Slovensko v minulom fiškálnom roku dosiahla zisk 130 milliónov eur. To v porovnaní s rokom...
  • Kamenné predajne sú mŕtve a budúcnosť maloobchodu patrí do online priestoru. Vlna e-shopov...
  • Presne rok po poklepaní základného kameňa otvára Billa nové logistické centrum v Seredi s...
  • Mesiac a pol po otvorení tridsiatej predajne Kraj v Petržalke na Nobelovom námestí spoločnosť...

Výťažok z predaja produktu Ruské vajce poputuje na humanitárnu pomoc Ukrajine

25. marca 2022
Správy 0
749
Výťažok z predaja produktu Ruské vajce poputuje na humanitárnu pomoc Ukrajine

Slovenský výrobca Ryba Košice sa rozhodol finančne prispieť organizácii Človek v ohrození na humanitárnu pomoc Ukrajine, a to výťažkom z predaja produktov Ruské vajce a Ruské vajce Duo. Pôjde o limitovanú sériu produktov s dolepkou „Na pomoc Ukrajine“.

Súčasťou tohto kroku pre Ukrajinu je aj trvalé premenovanie produktov na Piknik vajce a Piknik vajce Duo, ktoré bude platiť od 14. apríla.

Prečítajte si tiež
Zástupcovia obchodu: Zásobovanie potravinami je na Slovensku plynulé

Nový dizajn produktov

„Ide o symbolický odkaz, že sme na strane mieru a slobody. Stojíme za Ukrajinou a chceme vyjadriť podporu a solidaritu ukrajinskému ľudu. Preto sme sa rozhodli, skôr ako trvalo zmeníme názov produktov, že označíme existujúce výrobky dolepkou „Na pomoc Ukrajine“. Výťažok z predaja pôjde v rámci spolupráce s organizáciou Človek v ohrození na pomoc našim susedom. Veríme, že sa nám týmto symbolickým krokom a finančnou podporou organizácie podarí zmierniť dopady na nevinných ľudí, ktorí sú nútení utekať zo svojich domovov,“ uvádza Richard Duda, generálny riaditeľ Tauris Group, pod ktorú výroba Ryba Košice patrí.

 Produkty s dolepkami vyjadrujúcimi pomoc Ukrajine budú môcť zákazníci nájsť na pultoch predajní od 17. marca. Kupovať si ich budú môcť dokonca apríla.

Rozšírenie pomoci

Ľuďom postihnutým vojnou tak prostredníctvom organizácie firma pomôže zabezpečiť nevyhnutnú humanitárnu pomoc, lieky, psychologickú podporu či ubytovanie. Pomoc prichádza aj zo strany holdingu Eco-Investment, pod ktorý Ryba Košice patrí. Súčasťou pomoci sú dodávky niekoľkých ton mäsových a rybacích produktov či papierovej hygieny a vyčlenenie ubytovacích kapacít pre utečencov.

Súvisiace články:

Zástupcovia obchodu: Zásobovanie potravinami je na Slovensku plynulé Kaufland a Lidl podporia ľudí zasiahnutých konfliktom na Ukrajine Billa poslala na hranice s Ukrajinou ďalšie kamióny pomoci Predajne na Ukrajine sa menia na distribučné centrá potravín, o pomoc žiadajú zahraničných dodávateľov

Odporúčame

 

 

Komerčná prezentácia

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. 2. – 2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Nemecko

22. – 23. 3. 2023, Kongres Samoška, Košice

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Farm House

Marián Petrík, majiteľ, Farm House: Poctivé mäso zo Slovenska

1. októbra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera