logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Väčšina maloobchodných reťazcov nebude už o dva roky predávať vajcia, ktoré zniesli sliepky...
  • Nové nastavenie marketingu detských produktov v praxi znamená, že v letákoch, inzerátoch,...
  • Februárová inflácia zrýchlila a po tretíkrát sa medziročne dostala na rekordných 15,4 %....
  • Aké sú negatívne trendy, ktoré ovplyvnili retail? Ako prvé asi každého napadne pandémia...

Spotrebitelia budú opäť voliť Najlepšiu novinku na slovenskom trhu

23. marca 2022
Správy 0
25075
Spotrebitelia budú opäť voliť Najlepšiu novinku na slovenskom trhu

Registrácia inovatívnych produktov do nezávislého marketingového programu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2022 je spustená. O ocenenie sa môžu uchádzať novinky, ktoré výrobcovia prihlásia do konca marca. Víťazov si spomedzi nich vyberú samotní spotrebitelia. Tento rok navyše zasadne odborná porota, ktorá vyberie svojho favorita a udelí mu sprievodné ocenenie.

Každý rok sa na pultoch predajní objaví množstvo nových produktov, ktoré bojujú o priazeň zákazníkov. Výrobcovia sa snažia upútať nezvyčajnými príchuťami, dizajnovými obalmi či úplne novými produktmi. Prebojovať sa do košíkov nakupujúcich a nájsť si v nich stále miesto však pre novinky nie je vôbec jednoduché.

Prečítajte si tiež
Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka už desať rokov pomáha Slovákom pri nákupoch

Najlepším spôsobom, ako podporiť nové produkty na trhu s rýchloobrátkovým tovarom, je ich registrácia do marketingového programu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka. Nezávislý prieskum už 11 rokov monitoruje, oceňuje a podporuje nové a inovované výrobky na slovenskom trhu. Do programu sa tento rok môžu registrovať novinky uvedené na trh od januára 2021 do apríla 2022. Môžu tak urobiť už iba do konca marca, registrácia sa nebude predlžovať.

„Aj v tomto roku očakávame silnú účasť, pretože v priebehu posledných dvoch pandemických rokov mali firmy veľmi obmedzený priestor, kde mohli prezentovať svoje novinky. Väčšina akcií, veľtrhov, kongresov sa musela zrušiť, výrobcovia mali preto sťaženú cestu k obchodníkom, ale aj k ich zákazníkom,“ hovorí Veronika Trembáčová, projektová manažérka usporiadateľskej spoločnosti Atoz Marketing Services.

Prečítajte si tiež
Coop Jednota uviedla na trh novú privátnu značku kozmetiky

Ocenenie vyvoláva motiváciu k nákupu

Zisk ocenenia v nezávislom teste je unikátnym akcelerátorom predaja. Podľa prieskumu je totiž takáto cena druhou najsilnejšou motiváciou k nákupu hneď za osobným odporúčaním priateľov či rodiny. Ocenený produkt môže motivovať až 49 % spotrebiteľov k jeho nákupu.

Výrobky zaregistrované v programe Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka hodnotí reprezentatívna vzorka 2 000 spotrebiteľov prostredníctvom nezávislého prieskumu, ktorý organizuje výskumná agentúra NielsenIQ. Tento rok navyše zasadne porota odborníkov, ktorí sa venujú rýchloobrátkovému sortimentu potravín a drogérie. Členovia poroty vyberú najinovatívnejšiu novinku, ktorá získa ocenenie Čestné uznanie odbornej poroty. Okrem toho zaručia správne a férové rozdelenie kategórií a môžu do nich navrhnúť výrazné novinky, ktoré by v nomináciách nemali chýbať.

Slávnostné vyhlásenie víťazných noviniek sa uskutoční počas galavečera Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 18. mája v Bináriu Bratislava s moderátorkou Katarínou Jesenskou.

Usporiadateľská spoločnosť Atoz Marketing Services sa rozhodla reagovať na aktuálnu situáciu a poslať balíky s humanitárnou pomocou na Ukrajinu. Pripojiť sa môžu aj výrobcovia, ktorí sa zaregistrujú do programu.

 

Súvisiace články:

Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka už desať rokov pomáha Slovákom pri nákupoch Coop Jednota uviedla na trh novú privátnu značku kozmetiky

Odporúčame

 

Komerčná prezentácia

Geis

Skladová logistika na mieru pre akýkoľvek tovar

Či už zháňate priestory na skladovanie tovaru, alebo potrebujete riadiť zložitý logistický projekt, môžete sa obrátiť na spoľahlivého poskytovateľa komplexných logistických služieb. U nás v spoločnosti Geis ponúkame služby presne na mieru vášmu podnikaniu. Naše sklady sú strategicky rozmiestnené s priamym napojením na hlavné ťahy a ľahkou dostupnosťou okolitých štátov. Vďaka vlastnému IT riešeniu dokážeme […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil niektoré novinky z príprav tejto úplne novej konferencie, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2023 v pražskom kongresovom centre WPP Campus. Má novú odbornú radu, základný koncept hlavného programu aj panelovej diskusie a skladbu sprievodného programu. […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

22. – 23. 3. 2023, Kongres Samoška, Košice

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

1. day

Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

15. februára 2023
dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera