
Registrácia inovatívnych produktov do nezávislého marketingového programu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2022 je spustená. O ocenenie sa môžu uchádzať novinky, ktoré výrobcovia prihlásia do konca marca. Víťazov si spomedzi nich vyberú samotní spotrebitelia. Tento rok navyše zasadne odborná porota, ktorá vyberie svojho favorita a udelí mu sprievodné ocenenie.
Každý rok sa na pultoch predajní objaví množstvo nových produktov, ktoré bojujú o priazeň zákazníkov. Výrobcovia sa snažia upútať nezvyčajnými príchuťami, dizajnovými obalmi či úplne novými produktmi. Prebojovať sa do košíkov nakupujúcich a nájsť si v nich stále miesto však pre novinky nie je vôbec jednoduché.
Najlepším spôsobom, ako podporiť nové produkty na trhu s rýchloobrátkovým tovarom, je ich registrácia do marketingového programu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka. Nezávislý prieskum už 11 rokov monitoruje, oceňuje a podporuje nové a inovované výrobky na slovenskom trhu. Do programu sa tento rok môžu registrovať novinky uvedené na trh od januára 2021 do apríla 2022. Môžu tak urobiť už iba do konca marca, registrácia sa nebude predlžovať.
„Aj v tomto roku očakávame silnú účasť, pretože v priebehu posledných dvoch pandemických rokov mali firmy veľmi obmedzený priestor, kde mohli prezentovať svoje novinky. Väčšina akcií, veľtrhov, kongresov sa musela zrušiť, výrobcovia mali preto sťaženú cestu k obchodníkom, ale aj k ich zákazníkom,“ hovorí Veronika Trembáčová, projektová manažérka usporiadateľskej spoločnosti Atoz Marketing Services.
Ocenenie vyvoláva motiváciu k nákupu
Zisk ocenenia v nezávislom teste je unikátnym akcelerátorom predaja. Podľa prieskumu je totiž takáto cena druhou najsilnejšou motiváciou k nákupu hneď za osobným odporúčaním priateľov či rodiny. Ocenený produkt môže motivovať až 49 % spotrebiteľov k jeho nákupu.
Výrobky zaregistrované v programe Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka hodnotí reprezentatívna vzorka 2 000 spotrebiteľov prostredníctvom nezávislého prieskumu, ktorý organizuje výskumná agentúra NielsenIQ. Tento rok navyše zasadne porota odborníkov, ktorí sa venujú rýchloobrátkovému sortimentu potravín a drogérie. Členovia poroty vyberú najinovatívnejšiu novinku, ktorá získa ocenenie Čestné uznanie odbornej poroty. Okrem toho zaručia správne a férové rozdelenie kategórií a môžu do nich navrhnúť výrazné novinky, ktoré by v nomináciách nemali chýbať.
Slávnostné vyhlásenie víťazných noviniek sa uskutoční počas galavečera Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 18. mája v Bináriu Bratislava s moderátorkou Katarínou Jesenskou.
Usporiadateľská spoločnosť Atoz Marketing Services sa rozhodla reagovať na aktuálnu situáciu a poslať balíky s humanitárnou pomocou na Ukrajinu. Pripojiť sa môžu aj výrobcovia, ktorí sa zaregistrujú do programu.