logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Skupina Kofola začala vo svojom výrobnom závode v Kláštore pod Znievom plniť minerálnu vodu...
  • Spoločnosť Packeta ako prvá na Slovensku umožňuje posielať si vzájomne zásielky aj pomocou...
  • Nový obchod Action sa bude nachádzať vo zvolenskom Obchodnom centre Klokan a zamestná približne...
  • Dlhodobé zlacnenie sa v maloobchodnom reťazci Kaufland týka vyše sto položiek. Sú medzi nimi...

Kaufland digitálne expanduje na Slovensko a do Českej republiky

23. marca 2022
Správy 0
870
Kaufland digitálne expanduje na Slovensko a do Českej republiky

Spoločnosť Kaufland podniká ďalšie kroky v oblasti digitalizácie. V roku 2023 predstaví svoj úspešný koncept online trhoviska na Slovensku a v Českej republike. Tento krok položí základ pre digitálnu expanziu spoločnosti a zároveň pomôže rásť obchodníkom akejkoľvek veľkosti, a to aj za hranicami ich krajiny. Obchodníci môžu objavovať nové cieľové skupiny a oslovovať ďalších zákazníkov prostredníctvom online trhovísk Kaufland.sk a Kaufland.cz.

V Nemecku patrí online trhovisko spoločnosti Kaufland s ponukou viac ako 30 miliónov non-food produktov a s viac ako 7 000 predajcami k najúspešnejším. Zákazníci tu nájdu veľký výber tovaru zo sortimentu elektroniky, potrieb pre domácnosť, záhradu a iné.

Prečítajte si tiež
Privátne značky sa v kríze hlásia o slovo

Platforma pre domácich aj zahraničných obchodníkov

Špecifikom tejto platformy je, že ju národní a medzinárodní online obchodníci používajú ako hlavný predajný kanál. Otvorenie nových online trhovísk na Slovensku a v Česku predstavuje štartovací signál na spustenie „Kaufland Global Marketplace” – technológiu, ktorá ponúka rýchly a jednoduchý prístup k medzinárodnému online obchodu. Touto technológiou začína spoločnosť Kaufland svoju digitálnu expanziu.

Obchodný reťazec prevádzkuje viac ako 1 350 predajní v ôsmich krajinách. Online obchodníkom  dokáže zabezpečiť optimálny dosah ich ponuky na jednotlivých trhoch. Pomocou predajných kanálov poskytuje možnosť objaviť nové cieľové skupiny a osloviť milióny ďalších zákazníkov, a to so zreteľom na špecifiká danej krajiny.

Prečítajte si tiež
Peter Kaňuk, generálny riaditeľ, Lunys: Internetový predaj potravín už neopustíme

Rovnaké pravidlá pre všetkých

Obchodníci budú môcť s jednou registráciou predávať svoje produkty na online trhovisku na Slovensku, v Českej republike a v Nemecku. Vďaka prepojenej technológii viacerých trhovísk umožní Kaufland Global Marketplace jednoduchým spôsobom medzinárodnú expanziu. Prevádzkovateľom tejto technológie je skúsený tím z Nemecka.

Obchodníci, ktorí sa zaregistrujú v predstihu, môžu na oboch nových trhoviskách predávať po dobu šiestich mesiacov od spustenia, a to bez základných poplatkov a provízií z predaja. Navyše získajú osobnú reklamnú podporu. Dané pravidlá umožňujú rast obchodníkov všetkých rozmerov. Vzhľadom na to, že celý predajný proces realizuje Kaufland.de, môžu obchodníci veľmi jednoducho používať štandardizované procesy trhoviska. Okrem toho poskytne platforma množstvo komplexných služieb, ako napríklad marketing vo vyhľadávačoch, spracovanie platieb a podpora služieb zákazníkom.

Súvisiace články:

Privátne značky sa v kríze hlásia o slovo Peter Kaňuk, generálny riaditeľ, Lunys: Internetový predaj potravín už neopustíme Poľská spoločnosť Allegro kupuje e-shopy Mall Group Tesco Online nákupy doručili pred Vianocami vyše 13-tisíc ton potravín

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Geis

Skladová logistika na mieru pre akýkoľvek tovar

Či už zháňate priestory na skladovanie tovaru, alebo potrebujete riadiť zložitý logistický projekt, môžete sa obrátiť na spoľahlivého poskytovateľa komplexných logistických služieb. U nás v spoločnosti Geis ponúkame služby presne na mieru vášmu podnikaniu. Naše sklady sú strategicky rozmiestnené s priamym napojením na hlavné ťahy a ľahkou dostupnosťou okolitých štátov. Vďaka vlastnému IT riešeniu dokážeme […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil niektoré novinky z príprav tejto úplne novej konferencie, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2023 v pražskom kongresovom centre WPP Campus. Má novú odbornú radu, základný koncept hlavného programu aj panelovej diskusie a skladbu sprievodného programu. […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

1. day

Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

15. februára 2023
dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera