
Spoločnosť Kaufland podniká ďalšie kroky v oblasti digitalizácie. V roku 2023 predstaví svoj úspešný koncept online trhoviska na Slovensku a v Českej republike. Tento krok položí základ pre digitálnu expanziu spoločnosti a zároveň pomôže rásť obchodníkom akejkoľvek veľkosti, a to aj za hranicami ich krajiny. Obchodníci môžu objavovať nové cieľové skupiny a oslovovať ďalších zákazníkov prostredníctvom online trhovísk Kaufland.sk a Kaufland.cz.
V Nemecku patrí online trhovisko spoločnosti Kaufland s ponukou viac ako 30 miliónov non-food produktov a s viac ako 7 000 predajcami k najúspešnejším. Zákazníci tu nájdu veľký výber tovaru zo sortimentu elektroniky, potrieb pre domácnosť, záhradu a iné.
Platforma pre domácich aj zahraničných obchodníkov
Špecifikom tejto platformy je, že ju národní a medzinárodní online obchodníci používajú ako hlavný predajný kanál. Otvorenie nových online trhovísk na Slovensku a v Česku predstavuje štartovací signál na spustenie „Kaufland Global Marketplace” – technológiu, ktorá ponúka rýchly a jednoduchý prístup k medzinárodnému online obchodu. Touto technológiou začína spoločnosť Kaufland svoju digitálnu expanziu.
Obchodný reťazec prevádzkuje viac ako 1 350 predajní v ôsmich krajinách. Online obchodníkom dokáže zabezpečiť optimálny dosah ich ponuky na jednotlivých trhoch. Pomocou predajných kanálov poskytuje možnosť objaviť nové cieľové skupiny a osloviť milióny ďalších zákazníkov, a to so zreteľom na špecifiká danej krajiny.
Rovnaké pravidlá pre všetkých
Obchodníci budú môcť s jednou registráciou predávať svoje produkty na online trhovisku na Slovensku, v Českej republike a v Nemecku. Vďaka prepojenej technológii viacerých trhovísk umožní Kaufland Global Marketplace jednoduchým spôsobom medzinárodnú expanziu. Prevádzkovateľom tejto technológie je skúsený tím z Nemecka.
Obchodníci, ktorí sa zaregistrujú v predstihu, môžu na oboch nových trhoviskách predávať po dobu šiestich mesiacov od spustenia, a to bez základných poplatkov a provízií z predaja. Navyše získajú osobnú reklamnú podporu. Dané pravidlá umožňujú rast obchodníkov všetkých rozmerov. Vzhľadom na to, že celý predajný proces realizuje Kaufland.de, môžu obchodníci veľmi jednoducho používať štandardizované procesy trhoviska. Okrem toho poskytne platforma množstvo komplexných služieb, ako napríklad marketing vo vyhľadávačoch, spracovanie platieb a podpora služieb zákazníkom.