logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Po pol roku fungovania zálohového systému sa od 1. júla 2022 na Slovensku končí prechodné...
  • Finančná správa zverejnila novú aplikáciu Virtuálna registračná pokladnica 2 (VRP 2) na...
  • Služobný telefón či možnosť pracovať z domu sú dnes už bežné benefity, ktoré ponúkajú mnohí...
  • Packeta spustila službu, vďaka ktorej budú zákazníci vedieť presný čas doručenia zásielky....

Danone zavŕšila akvizíciu spoločnosti Nutricia

3. marca 2022
Správy 0
369
Danone zavŕšila akvizíciu spoločnosti Nutricia

Spoločnosť Danone a spoločnosť Nutricia v Českej republike a na Slovensku od januára tohto roka vystupujú pod spoločným názvom Danone. Zavŕšila sa tým plánovaná transformácia a od januára 2022 spoločnosť Danone prevzala pod svoj manažment podnikanie v oblasti dojčenskej a klinickej výživy vrátane lokálnych aktivít a obchodných divízií spoločnosti Nutricia aj po právnej stránke. Fúzia spoločností je ďalším plánovaným krokom transformácie „Local First“.

V novembri 2020 spoločnosť Danone oznámila svoj globálny plán reštrukturalizácie a reorganizácie spoločnosti. Jadrom plánu je myšlienka zefektívnenia riadenia podnikania s jedinou obchodnou jednotkou v každej krajine pôsobnosti. Vzhľadom na národovú blízkosť Českej a Slovenskej republiky vytvárajú tieto krajiny jeden celok. Všetky podniky a kategórie produktov Danone sú zastúpené na lokálnej úrovni jednou spoločnosťou, ktorá má väčšiu autonómiu pri rozhodovaní. Vďaka tomu sa lokálne trhy a potreby spotrebiteľov dostávajú ešte viac do popredia.

Prečítajte si tiež
Tovar&Predaj 7 – 8/2021: Raňajky valcujú zdravé trendy

Dôležitý krok v histórii spoločnosti

Od októbra 2021 je riaditeľom Danone v Českej republike a Danone na Slovensku Marián Jánoš a spomínané zlúčenie je posledným krokom celého procesu. Danone chce deklarovať, že sa aj naďalej bude zaoberať distribúciou a rozvojom mliečnych a rastlinných produktov portfólia Danone ako aj výrobkov detskej a klinickej výživy bývalej spoločnosti Nutricia.

„Ide o veľmi dôležitý krok v histórii spoločnosti Danone v Českej a Slovenskej republike, keďže môžeme pokračovať v našej misii ako kompaktná jednotka. Strategické rozhodnutia sú väčšmi prijímané s ohľadom na miestne prostredie a špecifiká. Lokálny manažérsky tím má väčšiu zodpovednosť za politiku v oblasti kategórií, značiek a inovácií. Som rád, že môžem byť súčasťou tohto tímu s väčšími miestnymi kompetenciami,“ uvádza Marián Jánoš dodáva: „Globálne odborné tímy budú mať poradnú a podpornú úlohu pre efektívne fungovanie lokálneho manažmentu, čo skráti rozhodovací proces, urýchli digitalizáciu, a tým zvýši konkurencieschopnosť a efektivitu spoločnosti.“

Prečítajte si tiež
Kongres Samoška: Samostatnosť je už len zdanie

Dôraz na zdravú výživu vo všetkých fázach života

 

Záväzkom spoločnosti Danone je už od roku 1919 podporovať zdravie spotrebiteľov prostredníctvom potravín. „Navyše teraz môžeme klásť väčší dôraz na podporu zdravej a vyváženej výživy vo všetkých fázach života. V súlade s našou globálnou víziou „One Planet. One Health“ chceme podporovať zdravšie stravovanie prostredníctvom ešte silnejšieho portfólia produktov, značiek a služieb zameraných na tento účel,“ doplnil Marián Jánoš.

Kontinuita podnikania a fungovania spoločnosti Danone je zachovaná plynule aj v rámci novej štruktúry. Hlavným cieľom je vyvíjať riešenia výživy vo forme produktov založené na výskume,
ktoré budú pozitívne formovať životy spotrebiteľov. Portfólio produktov spoločnosti Danone
v súčasnosti zahŕňa známe produktové rady ako Activia, Actimel, Danette, Fantasia, Alpro či Provamel a teraz aj produkty detskej a klinickej výživy Nutrilon, Hami, Nutridrink, Nutrison, Cubitan, Neocate a ďalšie.

Súvisiace články:

Tovar&Predaj 7 – 8/2021: Raňajky valcujú zdravé trendy Kongres Samoška: Samostatnosť je už len zdanie Obalko 9 preskúma tri dimenzie obalov

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

CHEP

Paletový pooling CHEP: Efektívny systém s jasnými pravidlami

Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak áno, narazili ste na prepravnú platformu, ktorá patrí do paletového fondu spoločnosti CHEP. Paletový pooling je systém zdieľania a opätovného používania prepravných alebo displejových paliet, ktorý predstavuje efektívne a udržateľné riešenie pre firmy, ktoré sa rozhodli zadať správu svojich paletových […]
Káva Nestlé

Káva ako pomocník pre zvýšenie tržieb

Viete, že káva vám môže pomôcť navýšiť zisk a prilákať nových zákazníkov? Káva nie je len výborný pomocník pri nadväzovaní komunikácie, ale aj druhá najobchodovateľnejšia komodita, ktorej obľuba každoročne rastie. Boli doby, kedy ste na kávu narazili iba v kaviarňach, hoteloch a reštauráciách. Dnes už na ňu narazíte prakticky všade. Je to predovšetkým pochutina, a […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera