logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Skupina Kofola začala vo svojom výrobnom závode v Kláštore pod Znievom plniť minerálnu vodu...
  • Spoločnosť Packeta ako prvá na Slovensku umožňuje posielať si vzájomne zásielky aj pomocou...
  • Nový obchod Action sa bude nachádzať vo zvolenskom Obchodnom centre Klokan a zamestná približne...
  • Dlhodobé zlacnenie sa v maloobchodnom reťazci Kaufland týka vyše sto položiek. Sú medzi nimi...

Danone zavŕšila akvizíciu spoločnosti Nutricia

3. marca 2022
Správy 0
876
Danone zavŕšila akvizíciu spoločnosti Nutricia

Spoločnosť Danone a spoločnosť Nutricia v Českej republike a na Slovensku od januára tohto roka vystupujú pod spoločným názvom Danone. Zavŕšila sa tým plánovaná transformácia a od januára 2022 spoločnosť Danone prevzala pod svoj manažment podnikanie v oblasti dojčenskej a klinickej výživy vrátane lokálnych aktivít a obchodných divízií spoločnosti Nutricia aj po právnej stránke. Fúzia spoločností je ďalším plánovaným krokom transformácie „Local First“.

V novembri 2020 spoločnosť Danone oznámila svoj globálny plán reštrukturalizácie a reorganizácie spoločnosti. Jadrom plánu je myšlienka zefektívnenia riadenia podnikania s jedinou obchodnou jednotkou v každej krajine pôsobnosti. Vzhľadom na národovú blízkosť Českej a Slovenskej republiky vytvárajú tieto krajiny jeden celok. Všetky podniky a kategórie produktov Danone sú zastúpené na lokálnej úrovni jednou spoločnosťou, ktorá má väčšiu autonómiu pri rozhodovaní. Vďaka tomu sa lokálne trhy a potreby spotrebiteľov dostávajú ešte viac do popredia.

Prečítajte si tiež
Poľská spoločnosť Allegro kupuje e-shopy Mall Group

Dôležitý krok v histórii spoločnosti

Od októbra 2021 je riaditeľom Danone v Českej republike a Danone na Slovensku Marián Jánoš a spomínané zlúčenie je posledným krokom celého procesu. Danone chce deklarovať, že sa aj naďalej bude zaoberať distribúciou a rozvojom mliečnych a rastlinných produktov portfólia Danone ako aj výrobkov detskej a klinickej výživy bývalej spoločnosti Nutricia.

„Ide o veľmi dôležitý krok v histórii spoločnosti Danone v Českej a Slovenskej republike, keďže môžeme pokračovať v našej misii ako kompaktná jednotka. Strategické rozhodnutia sú väčšmi prijímané s ohľadom na miestne prostredie a špecifiká. Lokálny manažérsky tím má väčšiu zodpovednosť za politiku v oblasti kategórií, značiek a inovácií. Som rád, že môžem byť súčasťou tohto tímu s väčšími miestnymi kompetenciami,“ uvádza Marián Jánoš dodáva: „Globálne odborné tímy budú mať poradnú a podpornú úlohu pre efektívne fungovanie lokálneho manažmentu, čo skráti rozhodovací proces, urýchli digitalizáciu, a tým zvýši konkurencieschopnosť a efektivitu spoločnosti.“

Prečítajte si tiež
Mondelēz International dokončil akvizíciu spoločnosti Chipita

Dôraz na zdravú výživu vo všetkých fázach života

 

Záväzkom spoločnosti Danone je už od roku 1919 podporovať zdravie spotrebiteľov prostredníctvom potravín. „Navyše teraz môžeme klásť väčší dôraz na podporu zdravej a vyváženej výživy vo všetkých fázach života. V súlade s našou globálnou víziou „One Planet. One Health“ chceme podporovať zdravšie stravovanie prostredníctvom ešte silnejšieho portfólia produktov, značiek a služieb zameraných na tento účel,“ doplnil Marián Jánoš.

Kontinuita podnikania a fungovania spoločnosti Danone je zachovaná plynule aj v rámci novej štruktúry. Hlavným cieľom je vyvíjať riešenia výživy vo forme produktov založené na výskume,
ktoré budú pozitívne formovať životy spotrebiteľov. Portfólio produktov spoločnosti Danone
v súčasnosti zahŕňa známe produktové rady ako Activia, Actimel, Danette, Fantasia, Alpro či Provamel a teraz aj produkty detskej a klinickej výživy Nutrilon, Hami, Nutridrink, Nutrison, Cubitan, Neocate a ďalšie.

Súvisiace články:

Poľská spoločnosť Allegro kupuje e-shopy Mall Group Mondelēz International dokončil akvizíciu spoločnosti Chipita DanoneDanone vzdeláva deti. Vedia, čo je pasterizácia či fermentácia?

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Geis

Skladová logistika na mieru pre akýkoľvek tovar

Či už zháňate priestory na skladovanie tovaru, alebo potrebujete riadiť zložitý logistický projekt, môžete sa obrátiť na spoľahlivého poskytovateľa komplexných logistických služieb. U nás v spoločnosti Geis ponúkame služby presne na mieru vášmu podnikaniu. Naše sklady sú strategicky rozmiestnené s priamym napojením na hlavné ťahy a ľahkou dostupnosťou okolitých štátov. Vďaka vlastnému IT riešeniu dokážeme […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil niektoré novinky z príprav tejto úplne novej konferencie, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2023 v pražskom kongresovom centre WPP Campus. Má novú odbornú radu, základný koncept hlavného programu aj panelovej diskusie a skladbu sprievodného programu. […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

1. day

Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

15. februára 2023
dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera