logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak...
  • Spolupracovať v dnešnej dobe s influencermi vníma väčšina značiek ako „must have“. Sú...
  • Nové vydanie časopisu TaPmag vyšlo v náklade 10 500 výtlačkov, pričom 9000 kusov poputovalo do...
  • Už od 1. júla tohto roka budú môcť podnikatelia na evidenciu tržieb využívať novú aplikáciu VRP...

Kaufland a Lidl podporia ľudí zasiahnutých konfliktom na Ukrajine

2. marca 2022
Správy 0
335
Kaufland a Lidl podporia ľudí zasiahnutých konfliktom na Ukrajine

Spoločnosti Kaufland a Lidl reagujú na aktuálne udalosti na Ukrajine. Spoločne sa rozhodli poskytnúť finančnú čiastku v hodnote 500 tisíc eur humanitárnej organizácii Slovenský Červený kríž, ktorá pomáha ľuďom na ukrajinsko-slovenskej hranici.

Obchodné reťazce Kaufland a Lidl dianie na Ukrajine pozorne sledujú a ako medzinárodné spoločnosti vnímajú potrebu pomoci ľuďom utekajúcim v strachu o vlastný život do zahraničia. Z toho dôvodu sa rozhodli pomôcť tým, ktorí v tejto chvíli pomoc najviac potrebujú. Ľuďom utekajúcim z Ukrajiny, medzi ktorými sú prevažne starší ľudia, ženy a deti. Aj z toho dôvodu sa rozhodli spolupracovať so Slovenským Červeným krížom, ktorý má s poskytovaním pomoci bohaté skúsenosti a ktorého prioritou je zmierňovať utrpenie ľudí.

Zuzana Rosiarová Kesegová, generálna sekretárka Slovenského Červeného kríža: „Situácia je veľmi vážna a mimoriadne zložitá. Naši ľudia sú v plnom nasadení, riešia situácie, ktoré sme v našej krajine nezažili. Snažíme sa pomáhať zvládať extrémny nápor ako najlepšie vieme. Takáto pomoc pre nás znamená možnosť operatívne riešiť problémy, ktoré vznikajú z minúty na minútu.  Preto mi dovoľte poďakovať za všetkých, ktorí sú vonku, cez deň i v noc i za všetkých, ktorí vydávajú maximum, aby zabezpečili ich podporu.“

Okrem finančného daru prispeli cez víkend aj materiálnou pomocou, ktorú ako členovia Slovenskej aliancie moderného obchodu darovali ľuďom na hraničných priechodoch. Jednalo sa najmä o základné a trvanlivé potraviny, základné hygienické pomôcky, ale tiež detskú výživu či detské plienky.

Súvisiace články:

Obchodné reťazce obdarovali pred Vianocami zdravotníkov v nemocniciach Kaufland vyzbieral 42 ton potravín pre ľudí v núdzi Kongres Samoška: Samostatnosť je už len zdanie

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

CHEP

Paletový pooling CHEP: Efektívny systém s jasnými pravidlami

Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak áno, narazili ste na prepravnú platformu, ktorá patrí do paletového fondu spoločnosti CHEP. Paletový pooling je systém zdieľania a opätovného používania prepravných alebo displejových paliet, ktorý predstavuje efektívne a udržateľné riešenie pre firmy, ktoré sa rozhodli zadať správu svojich paletových […]
Káva Nestlé

Káva ako pomocník pre zvýšenie tržieb

Viete, že káva vám môže pomôcť navýšiť zisk a prilákať nových zákazníkov? Káva nie je len výborný pomocník pri nadväzovaní komunikácie, ale aj druhá najobchodovateľnejšia komodita, ktorej obľuba každoročne rastie. Boli doby, kedy ste na kávu narazili iba v kaviarňach, hoteloch a reštauráciách. Dnes už na ňu narazíte prakticky všade. Je to predovšetkým pochutina, a […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera