logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Nová predajňa v Záhorskej Bystrici pri Bratislave je spomedzi prevádzok Kauflandu jediná svojho...
  • Škandinávsky nábytkársky reťazec IKEA na slovenskom trhu znižuje ceny sortimentu naprieč...
  • Pre veľký záujem zákazníkov o slovenskú divinu reťazec Tesco rozširuje jej ponuku po troch...
  • Štvrtý ročník tejto unikátnej konferencie sa uskutoční 17. októbra v Hoteli Bratislava****....

Vo veku 78 rokov zomrel zakladateľ dm drogerie markt Götz Werner

16. februára 2022
Správy 0
1105
Vo veku 78 rokov zomrel zakladateľ dm drogerie markt Götz Werner

V utorok 8. februára 2022 v dopoludňajších hodinách zomrel vo veku 78 rokov zakladateľ spoločnosti dm drogerie markt profesor Götz W. Werner. Spoločnosť založil v roku 1973 v Nemecku a v nasledujúcich desaťročiach s ňou postupne expandoval do ďalších trinástich krajín.

Götz Werner sa narodil v Heidelbergu v roku 1944 ako syn drogéristu a jeho najväčším snom bolo taktiež stať sa drogéristom a byť tu pre zákazníkov. Tomuto povolaniu sa vyučil v meste Konstanz (Kostnica) a po ukončení vzdelania odišiel pracovať do otcovej „Drogerie Werner.“ Jeho nové nápady sa však nestretli s pochopením a tak v roku 1969 svoje rodné mesto Heidelberg opustil a nastúpil do spoločnosti Drogerie Roth. Keďže ani tu sa so svojimi názormi na vývoj obchodu s drogériou nemohol presadiť, tak sa v roku 1973 rozhodol osamostatniť a realizovať svoje myšlienky v dm drogerie markt.

Od nezvyčajného k vizionárskemu

Jeho vízia o rámcových podmienkach vytvorených pre ľudí tak, aby sa mohli zapojiť a sami si nájsť svoju cestu, dala jeho inovatívnemu popudu smer a silu presadiť sa. Takto vzniklo pracovné spoločenstvo dm drogerie markt, ktoré bolo zo začiatku chápané ako nezvyčajné, avšak postupom času ako vizionárske.

Jeho charakterová črta, ktorou bola permanentná konštruktívna nespokojnosť so zaužívanými pomermi a z toho vyplývajúca vôľa neustále spoločnosť meniť, v značnej miere ovplyvnila úspech dm. dm drogerie markt je dnes aktívna v 14 európskych krajinách. S viac ako 66 tisíc ľuďmi tvorí pracovné spoločenstvo a s obratom 12,3 miliardy eura je lídrom na trhu v Európe.

Myšlienka nepodmieneného základného príjmu

Od začiatku 90. rokov a ešte po jeho odchode z operatívnej zodpovednosti v roku 2008 zasvätil Götz Werner svoj čas myšlienke nepodmieneného základného príjmu, ktorú propagoval na mnohých prednáškach a diskusiách. V tejto myšlienke videl dôležitý spoločenský prínos, aby aj v časoch pribúdajúcej globalizácie, digitalizácie a automatizácie mali ľudia dostatočnú voľnosť pre vlastnú iniciatívu. Uvedomoval si, že sa naplnenia tejto myšlienky pravdepodobne nedožije. Práve preto sa za ňu s veľkou energiou zasadzoval, bol presvedčený o jej správnosti a zmysluplnosti pre spoločnosť.

Götz W. Werner našiel uznanie aj v akademickom svete, keď ho Univerzita v Karlsruhe v máji 2005 poverila vedením Inštitútu pre podnikanie (Interfakultatives Institut für Entrepreneurship) a udelila mu titul profesor.

Súvisiace články:

dm otvára svoju najväčšiu predajňu na Slovensku Privátne značky dm sa zamerajú na recykláciu CO₂ dm-AppMoja dm-App prepája digitálne služby a predajne dm MastercardDráčik obhájil titul Absolútny víťaz ocenenia Mastercard Obchodník roka

Odporúčame

Samoška

Komerčná prezentácia

Orbico

Distribútor pre 21. storočie – komplexná starostlivosť o značku

Orbico CZ&SK je distribútor, ktorý sa dokáže prispôsobiť modernej dobe a nielen to, dokáže predpovedať vývoj trendov a prispôsobiť sa neočakávaným zmenám a nepredvídateľným situáciám. Prepája značky so spotrebiteľmi, ponúka holistický prístup zameraný na konkrétne cieľové skupiny, pokrýva všetky kanály a využíva moderné systémy. Okrem klasickej B2B distribúcie pracuje aj s B2C platformami, takže dokáže […]
Playmobil

Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia povzbudzuje malé deti k väčšej aktivite

Pre deti vo veku 1 – 4 rokov: PLAYMOBIL 1.2.3: 71325 Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia  Poslaním PLAYMOBIL 1.2.3 je cielene povzbudzovať batoľatá k hre a inšpirovať deti i rodičov. Vďaka jedinečnému konceptu učebných úrovní, ktorý nie je založený len na veku, ale na vývojovom stupni dieťaťa, je možné učiť sa a […]
INOFEST

Festival inovácií INOFEST mieri do Prešova

INOFEST je festival inovácií, ktorý už štvrtý rok organizuje so svojimi členmi a partnermi združenie INOVATO.  V roku 2023 prichádza podujatie prvýkrát na východné Slovensko, čím chce poskytnúť príležitosť členom a partnerom prezentovať svoje firmy, hľadať biznisové príležitosti, ako aj prispieť k rozvoju inovačného ekosystému. Festival je miestom, kde sa stretávajú experti z firiem, zástupcovia štátnej […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

21. 9. 2023, kongres Pharma Profit, Olomouc

17. 10. 2023, Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19. – 20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

Profily

Sme úplne obyčajné potraviny. S prívlastkom BIO

16. augusta 2023

Albena Georgievová, prevádzková riaditeľka, Billa Slovensko: Každá privátna značka má svoju misiu

15. augusta 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera