logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Skupina Kofola začala vo svojom výrobnom závode v Kláštore pod Znievom plniť minerálnu vodu...
  • Spoločnosť Packeta ako prvá na Slovensku umožňuje posielať si vzájomne zásielky aj pomocou...
  • Nový obchod Action sa bude nachádzať vo zvolenskom Obchodnom centre Klokan a zamestná približne...
  • Dlhodobé zlacnenie sa v maloobchodnom reťazci Kaufland týka vyše sto položiek. Sú medzi nimi...

Parfuméria Douglas na českom a slovenskom trhu zdvojnásobila e-commerce

16. februára 2022
Správy 0
1086
Parfuméria Douglas na českom a slovenskom trhu zdvojnásobila e-commerce

Sieť parfumérií Douglas predstavuje tri desiatky predajní a dva e-shopy. Medziročne zvýšila svoje tržby o 20 %, v čom hral dôležitú úlohu najmä počet objednávok oboch online predajní, ktoré medziročne vzrástli o dvojnásobok. Aj napriek silnejúcemu záujmu o virtuálne nakupovanie boli stále takmer tri štvrtiny obratu tvorené predajom z kamenných obchodov.

Vplyv protipandemických opatrení na trhu v Česku a na Slovensku v minulom roku pocítila aj parfuméria Douglas, a to predovšetkým na prudkom náraste e-commerce. „Medziročne sa nám objem objednávok na oboch e-shopoch, o ktoré sa z Prahy staráme, vyšplhal na dvojnásobok. Celkovo sme pre český a slovenský trh zaistili štvrť milióna objednávok. Pričom slovenský e-commerce bol výrazne dynamickejší. Oproti roku 2020 sme sa tam dokonca strojnásobili, čo prisudzujeme sérii dlhých lockdownov,“ vysvetľuje Denis Wanča, e-commerce director parfumérií Douglas pre Česko a Slovensko.

Prečítajte si tiež
E-commerce zažíva úspech, pribúdajú nové obchody aj skupiny zákazníkov

Zákazníci sa vrátili aj do kamenných predajní

Na dynamický rast objednávok z pandemických rokov spoločnosť reagovala posilnením e-commerce tímu. Ďalej rozšírila plochu centrálneho skladu v stredočeskom Stochove na päťnásobok. Firma si ale nemôže sťažovať ani na zásadnú zmenu spotrebiteľského správania. „Obrovská vďaka patrí zákazníkom našich kamenných predajní, ktorí sú veľmi lojálni. Aj cez niekoľkomesačné lockdowny na oboch trhoch sa do obchodov fyzicky vrátili a návštevnosť sme mali porovnateľnú s rokom 2020. Medziročne sa dokonca priemerná hodnota nákupného košíka fyzických predajov zvýšila o sedem percent v poslednom štvrťroku 2021 tak boli tržby už na rovnakej úrovni ako v roku 2019,“ tvrdí Michal Kocman, managing director parfumérie Douglas pre Česko a Slovensko.

Prečítajte si tiež
Od júla sa menia pravidlá preclievania zásielok z tretích krajín

Do Českej republiky vstúpila parfuméria Douglas v roku 2004 a od začiatku sa orientovala predovšetkým na budovanie robustnej siete kamenných obchodov, ktorých je dnes v Česku a na Morave 20. Online obchod s českou doménou bol spustený v roku 2018. Úspešnú expanziu na slovenský trh spoločnosť uskutočnila  roku 2017, dnes je na území Slovenska už desať kamenných predajní a od roku 2020 aj slovenská verzia e-shopu. Naprieč celou Európou má sieť parfumérií Douglas viac než 2000 parfumérií a v tomto roku plánuje značné investície do online predaja na všetkých trhoch.

Súvisiace články:

E-commerce zažíva úspech, pribúdajú nové obchody aj skupiny zákazníkov Od júla sa menia pravidlá preclievania zásielok z tretích krajín dm poskytne zákazníkom novú službu IKEA rozširuje možnosti online nakupovania prostredníctvom novej aplikácie

Odporúčame

 

Komerčná prezentácia

Geis

Skladová logistika na mieru pre akýkoľvek tovar

Či už zháňate priestory na skladovanie tovaru, alebo potrebujete riadiť zložitý logistický projekt, môžete sa obrátiť na spoľahlivého poskytovateľa komplexných logistických služieb. U nás v spoločnosti Geis ponúkame služby presne na mieru vášmu podnikaniu. Naše sklady sú strategicky rozmiestnené s priamym napojením na hlavné ťahy a ľahkou dostupnosťou okolitých štátov. Vďaka vlastnému IT riešeniu dokážeme […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil niektoré novinky z príprav tejto úplne novej konferencie, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2023 v pražskom kongresovom centre WPP Campus. Má novú odbornú radu, základný koncept hlavného programu aj panelovej diskusie a skladbu sprievodného programu. […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

22. – 23. 3. 2023, Kongres Samoška, Košice

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

1. day

Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

15. februára 2023
dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera