logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Nová predajňa v Záhorskej Bystrici pri Bratislave je spomedzi prevádzok Kauflandu jediná svojho...
  • Škandinávsky nábytkársky reťazec IKEA na slovenskom trhu znižuje ceny sortimentu naprieč...
  • Pre veľký záujem zákazníkov o slovenskú divinu reťazec Tesco rozširuje jej ponuku po troch...
  • Štvrtý ročník tejto unikátnej konferencie sa uskutoční 17. októbra v Hoteli Bratislava****....

Coop Jednota pokračuje v modernizácii, zavádza elektronické cenovky i mobilné nakupovanie

10. februára 2022
Správy 0
2090
Coop Jednota pokračuje v modernizácii, zavádza elektronické cenovky i mobilné nakupovanie

Coop Jednota zaviedla elektronické cenovky ako plnografické displeje prvý raz v roku 2013 v Nových Zámkoch. Aktuálne sú implementované v 51 predajniach vo formáte Tempo supermarket a supermarket. Obchodný reťazec ich plánuje zaviesť do celej siete predajní. Okrem nich však pokračuje v implementácií ďalších inovatívnych riešení, akými sú napríklad samoobslužné pokladne či nákup prostredníctvom mobilnej aplikácie.

Elektronické cenovky krem zjednotenia vizuálnej komunikácie vo vzťahu k zákazníkom, uľahčujú prácu personálu v predaniach a v neposlednom rade šetria životné prostredie. „Inštalácia elektronických cenoviek je súčasťou celkovej modernizácie siete supermarketov. Postupne implementujeme elektronické cenovky do celej siete našich predajní. Tieto cenovky predstavujú pozitívny posun v zjednodušení procesov v našich predajniach. Zákazník má k dispozícii prehľadné, dobre čitateľné cenovky, vďaka ktorým sa v mieste predaja orientuje jednoduchšie. Mesačne odpromujeme viac ako 2 500 produktov v atraktívnych akciových cenách, čiže ide o neustále cenové zmeny. Veľkou výhodou elektronických cenoviek je nielen úspora papiera, ale najmä času, ktorý personál bežne strávil pri fyzickej výmene cenoviek,“ uviedol Štefan Mácsadi, predseda predstavenstva spotrebného družstva Coop Jednota Nové Zámky. „Progres postupne nastáva aj vo vývoji a v kvalite elektronických cenoviek, ak porovnáme súčasné možnosti s rokom 2013, kedy sme s inštaláciou začínali. Ponuka bola v tom čase viac-menej limitovaná,“ dodal.

Ekologické aj efektívne riešenie

Počet prevádzok využívajúcich elektronické cenovky bude Coop Jednota vo svojej sieti aj v tomto roku rozširovať, nakoľko predstavujú mimoriadne pozitívny posun v zjednodušení procesov. Zákazník sa vďaka nim ľahšie orientuje na mieste predaja, šetrí sa nimi papier a zároveň  čas, ktorý personál bežne strávil pri fyzickej výmene cenoviek.

Prednosť elektronických cenoviek spočíva v možnosti okamžitej zmeny obsahu až tisícky displejov. Výmenu cien je možné za niekoľko minúť zrealizovať z jedného miesta, personál predajne sa zatiaľ môže plnohodnotne venovať zákazníkom a prevádzke predajne. Ďalšou výhodou je zníženie chybovosti pri oceňovaní tovarov a záruka umiestnenia tovaru na rovnakom mieste na regáli. Prínosom je tiež ekologickosť, nízke energetické náklady a minimálna tlač papierových cenoviek, čím sa šetrí spotreba papiera a tlačiarenských tonerov.

Sieť pokračuje v inovácii predajní  

Od minulého roka využíva Coop Jednota vo svojich predajniach tiež automatizované systémy merania teploty a vlhkosti v chladiacich a skladových priestoroch. Okrem splnenia legislatívnej povinnosti má pod neustálym dohľadom podmienky skladovania potravín v predajnej sieti, čo výrazne uľahčuje prácu personálu a udržuje potraviny dlhšie čerstvé. „Systém automaticky kontroluje a v prípade potreby posiela upozornenia na personál pri prekročení hraničných hodnôt. Spolu s meraním teploty v chladiacich zariadeniach je sledovaná aj elektrická spotreba týchto zariadení. Kombináciou získaných dát môžeme optimalizovať a priamo znižovať spotrebu elektrickej energie, čo následne vplýva nielen na samotné náklady, ale aj na životné prostredie,“ uviedol Branislav Lellák, riaditeľ obchodnej sekcie Coop Jednoty Slovensko. Aktuálne je tento monitorovací systém namontovaný už vo viac ako 200 predajniach Coop Jednoty a do konca roku 2022 pribudne v ďalších dvesto predajniach.

Samoobslužné a hybridné pokladnice

Čoraz väčšiu obľubu si u zákazníkov získavajú samoobslužné pokladnice.  Obchodný systém Coop Jednota ich má aktuálne nainštalované v 49 prevádzkach vo svojich najväčších formátoch Tempo supermarket a supermarket a postupne ich počet rozširuje. Zavedením samoobslužných pokladníc sa významne zrýchlil proces obsluhy zákazníkov. Niektoré Coop Jednoty v súčasnosti využívajú aj takzvané hybridné pokladnice. Tento typ pokladníc môže obsluhovať personál predajne ako klasickú pokladnicu, otočením displeja však môže slúžiť aj ako samoobslužná pokladnica pre zákazníka.

Mobilné nakupovanie

Zákazníci Coop Jednoty môžu vo vybraných predajniach nakupovať aj prostredníctvom svojho mobilného telefónu. Ide o  jednoduchý a pohodlný spôsob nákupu s použitím mobilnej aplikácie Coop nákup. Spotrebiteľ využíva na skenovanie tovaru mobilný telefón a šetrí čas strávený pri platení. Potraviny či iné výrobky vkladá priamo do nákupného košíka bez toho, aby ich musel opätovne vykladať pri pokladnici. Mobilné nakupovanie je zákazníkom aktuálne umožnené vo viac ako sto predajniach patriacich pod Coop Jednotu Nové Zámky.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Samoška

Komerčná prezentácia

Orbico

Distribútor pre 21. storočie – komplexná starostlivosť o značku

Orbico CZ&SK je distribútor, ktorý sa dokáže prispôsobiť modernej dobe a nielen to, dokáže predpovedať vývoj trendov a prispôsobiť sa neočakávaným zmenám a nepredvídateľným situáciám. Prepája značky so spotrebiteľmi, ponúka holistický prístup zameraný na konkrétne cieľové skupiny, pokrýva všetky kanály a využíva moderné systémy. Okrem klasickej B2B distribúcie pracuje aj s B2C platformami, takže dokáže […]
Playmobil

Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia povzbudzuje malé deti k väčšej aktivite

Pre deti vo veku 1 – 4 rokov: PLAYMOBIL 1.2.3: 71325 Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia  Poslaním PLAYMOBIL 1.2.3 je cielene povzbudzovať batoľatá k hre a inšpirovať deti i rodičov. Vďaka jedinečnému konceptu učebných úrovní, ktorý nie je založený len na veku, ale na vývojovom stupni dieťaťa, je možné učiť sa a […]
INOFEST

Festival inovácií INOFEST mieri do Prešova

INOFEST je festival inovácií, ktorý už štvrtý rok organizuje so svojimi členmi a partnermi združenie INOVATO.  V roku 2023 prichádza podujatie prvýkrát na východné Slovensko, čím chce poskytnúť príležitosť členom a partnerom prezentovať svoje firmy, hľadať biznisové príležitosti, ako aj prispieť k rozvoju inovačného ekosystému. Festival je miestom, kde sa stretávajú experti z firiem, zástupcovia štátnej […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

21. 9. 2023, kongres Pharma Profit, Olomouc

17. 10. 2023, Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19. – 20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

Profily

Sme úplne obyčajné potraviny. S prívlastkom BIO

16. augusta 2023

Albena Georgievová, prevádzková riaditeľka, Billa Slovensko: Každá privátna značka má svoju misiu

15. augusta 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera