logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Aj keď si výroba a udržiavanie domáceho kvásku našli svojich priaznivcov už pred mnohými rokmi,...
  • Po pol roku fungovania zálohového systému sa od 1. júla 2022 na Slovensku končí prechodné...
  • Finančná správa zverejnila novú aplikáciu Virtuálna registračná pokladnica 2 (VRP 2) na...
  • Služobný telefón či možnosť pracovať z domu sú dnes už bežné benefity, ktoré ponúkajú mnohí...

Coop Jednota pokračuje v modernizácii, zavádza elektronické cenovky i mobilné nakupovanie

10. februára 2022
Správy 0
1077
Coop Jednota pokračuje v modernizácii, zavádza elektronické cenovky i mobilné nakupovanie

Coop Jednota zaviedla elektronické cenovky ako plnografické displeje prvý raz v roku 2013 v Nových Zámkoch. Aktuálne sú implementované v 51 predajniach vo formáte Tempo supermarket a supermarket. Obchodný reťazec ich plánuje zaviesť do celej siete predajní. Okrem nich však pokračuje v implementácií ďalších inovatívnych riešení, akými sú napríklad samoobslužné pokladne či nákup prostredníctvom mobilnej aplikácie.

Elektronické cenovky krem zjednotenia vizuálnej komunikácie vo vzťahu k zákazníkom, uľahčujú prácu personálu v predaniach a v neposlednom rade šetria životné prostredie. „Inštalácia elektronických cenoviek je súčasťou celkovej modernizácie siete supermarketov. Postupne implementujeme elektronické cenovky do celej siete našich predajní. Tieto cenovky predstavujú pozitívny posun v zjednodušení procesov v našich predajniach. Zákazník má k dispozícii prehľadné, dobre čitateľné cenovky, vďaka ktorým sa v mieste predaja orientuje jednoduchšie. Mesačne odpromujeme viac ako 2 500 produktov v atraktívnych akciových cenách, čiže ide o neustále cenové zmeny. Veľkou výhodou elektronických cenoviek je nielen úspora papiera, ale najmä času, ktorý personál bežne strávil pri fyzickej výmene cenoviek,“ uviedol Štefan Mácsadi, predseda predstavenstva spotrebného družstva Coop Jednota Nové Zámky. „Progres postupne nastáva aj vo vývoji a v kvalite elektronických cenoviek, ak porovnáme súčasné možnosti s rokom 2013, kedy sme s inštaláciou začínali. Ponuka bola v tom čase viac-menej limitovaná,“ dodal.

Prečítajte si tiež
Billa zavádza elektronické cenovky

Ekologické aj efektívne riešenie

Počet prevádzok využívajúcich elektronické cenovky bude Coop Jednota vo svojej sieti aj v tomto roku rozširovať, nakoľko predstavujú mimoriadne pozitívny posun v zjednodušení procesov. Zákazník sa vďaka nim ľahšie orientuje na mieste predaja, šetrí sa nimi papier a zároveň  čas, ktorý personál bežne strávil pri fyzickej výmene cenoviek.

Prednosť elektronických cenoviek spočíva v možnosti okamžitej zmeny obsahu až tisícky displejov. Výmenu cien je možné za niekoľko minúť zrealizovať z jedného miesta, personál predajne sa zatiaľ môže plnohodnotne venovať zákazníkom a prevádzke predajne. Ďalšou výhodou je zníženie chybovosti pri oceňovaní tovarov a záruka umiestnenia tovaru na rovnakom mieste na regáli. Prínosom je tiež ekologickosť, nízke energetické náklady a minimálna tlač papierových cenoviek, čím sa šetrí spotreba papiera a tlačiarenských tonerov.

Prečítajte si tiež
Jozef Vahančík, predseda predstavenstva Coop Jednoty Krupina: Tvoríme desatinu obratu celej skupiny

Sieť pokračuje v inovácii predajní  

Od minulého roka využíva Coop Jednota vo svojich predajniach tiež automatizované systémy merania teploty a vlhkosti v chladiacich a skladových priestoroch. Okrem splnenia legislatívnej povinnosti má pod neustálym dohľadom podmienky skladovania potravín v predajnej sieti, čo výrazne uľahčuje prácu personálu a udržuje potraviny dlhšie čerstvé. „Systém automaticky kontroluje a v prípade potreby posiela upozornenia na personál pri prekročení hraničných hodnôt. Spolu s meraním teploty v chladiacich zariadeniach je sledovaná aj elektrická spotreba týchto zariadení. Kombináciou získaných dát môžeme optimalizovať a priamo znižovať spotrebu elektrickej energie, čo následne vplýva nielen na samotné náklady, ale aj na životné prostredie,“ uviedol Branislav Lellák, riaditeľ obchodnej sekcie Coop Jednoty Slovensko. Aktuálne je tento monitorovací systém namontovaný už vo viac ako 200 predajniach Coop Jednoty a do konca roku 2022 pribudne v ďalších dvesto predajniach.

Samoobslužné a hybridné pokladnice

Čoraz väčšiu obľubu si u zákazníkov získavajú samoobslužné pokladnice.  Obchodný systém Coop Jednota ich má aktuálne nainštalované v 49 prevádzkach vo svojich najväčších formátoch Tempo supermarket a supermarket a postupne ich počet rozširuje. Zavedením samoobslužných pokladníc sa významne zrýchlil proces obsluhy zákazníkov. Niektoré Coop Jednoty v súčasnosti využívajú aj takzvané hybridné pokladnice. Tento typ pokladníc môže obsluhovať personál predajne ako klasickú pokladnicu, otočením displeja však môže slúžiť aj ako samoobslužná pokladnica pre zákazníka.

Mobilné nakupovanie

Zákazníci Coop Jednoty môžu vo vybraných predajniach nakupovať aj prostredníctvom svojho mobilného telefónu. Ide o  jednoduchý a pohodlný spôsob nákupu s použitím mobilnej aplikácie Coop nákup. Spotrebiteľ využíva na skenovanie tovaru mobilný telefón a šetrí čas strávený pri platení. Potraviny či iné výrobky vkladá priamo do nákupného košíka bez toho, aby ich musel opätovne vykladať pri pokladnici. Mobilné nakupovanie je zákazníkom aktuálne umožnené vo viac ako sto predajniach patriacich pod Coop Jednotu Nové Zámky.

Súvisiace články:

Billa zavádza elektronické cenovky Jozef Vahančík, predseda predstavenstva Coop Jednoty Krupina: Tvoríme desatinu obratu celej skupiny

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

CHEP

Paletový pooling CHEP: Efektívny systém s jasnými pravidlami

Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak áno, narazili ste na prepravnú platformu, ktorá patrí do paletového fondu spoločnosti CHEP. Paletový pooling je systém zdieľania a opätovného používania prepravných alebo displejových paliet, ktorý predstavuje efektívne a udržateľné riešenie pre firmy, ktoré sa rozhodli zadať správu svojich paletových […]
Káva Nestlé

Káva ako pomocník pre zvýšenie tržieb

Viete, že káva vám môže pomôcť navýšiť zisk a prilákať nových zákazníkov? Káva nie je len výborný pomocník pri nadväzovaní komunikácie, ale aj druhá najobchodovateľnejšia komodita, ktorej obľuba každoročne rastie. Boli doby, kedy ste na kávu narazili iba v kaviarňach, hoteloch a reštauráciách. Dnes už na ňu narazíte prakticky všade. Je to predovšetkým pochutina, a […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera