logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Po pol roku fungovania zálohového systému sa od 1. júla 2022 na Slovensku končí prechodné...
  • Finančná správa zverejnila novú aplikáciu Virtuálna registračná pokladnica 2 (VRP 2) na...
  • Služobný telefón či možnosť pracovať z domu sú dnes už bežné benefity, ktoré ponúkajú mnohí...
  • Packeta spustila službu, vďaka ktorej budú zákazníci vedieť presný čas doručenia zásielky....

Tesco rozširuje vlastnú značku potravín o ďalšie rastlinné produkty

9. februára 2022
Správy 0
627
Tesco rozširuje vlastnú značku potravín o ďalšie rastlinné produkty

Spoločnosť Tesco pokračuje v stratégii pomôcť zákazníkom stravovať sa zdravšie a udržateľnejšie. V regáloch reťazca pribudlo viac než 40 noviniek vlastnej značky Plant Chef – hotových jedál či iných produktov na čisto rastlinnej báze. Vhodné sú pre vegetariánov, vegánov i ľudí so špeciálnymi výživovými potrebami.

„Tesco ešte v máji minulého roka ohlásilo stratégiu, ktorá zákazníkom pomôže stravovať sa zdravšie a udržateľnejšie. Teší nás, že dnes sme k naplneniu našich cieľov opäť o čosi  bližšie a môžeme predstaviť úplne nové výrobky vlastnej značky Tesco Plant Chef. Výrobky dokážu chuťou nahradiť mäso a zároveň vyhovieť požiadavkám našich zákazníkov, ktorí potraviny na rastlinnej báze vyhľadávajú čoraz častejšie. Už teraz môžem prezradiť, že k existujúcim 42 produktom Tesco značky Plant Chef pribudnú v obchodoch Tesca čoskoro ďalšie,“ hovorí Erik Šiatkovský, komerčný riaditeľ Tesca na Slovensku.

Prečítajte si tiež
Tesco spája sily so Svetovým fondom na ochranu prírody

V ponuke Plant Chef je aktuálne 18 výrobkov vo forme chladených jedál pripravených na konzumáciu, ako je napríklad vegánsky hríbový burger či vegánske hovädzie mäso. Ďalších 24 nových výrobkov, ako vegánsku zmrzlinu či sójové klobásky, nájdu zákazníci v mraziacich boxoch.

Stravovacie návyky Slovákov sa menia

Zmenu v stravovacích návykoch Slovákov nielen zo zdravotného aspektu potvrdila aj sociologička Sylvia Porubänová: ,,Čoraz viac ľudí volí výhradne alebo prevažne rastlinnú stravu nielen kvôli osobnému zdraviu, ale aj kvôli vplyvom výroby mäsových výrobkov na životné prostredie či nehumánne zaobchádzanie so zvieratami. Najmä pre mladšie generácie vyplýva rozhodnutie úplne vylúčiť mäso či obmedziť jeho spotrebu z etických a enviromentálnych dôvodov, čo je nespochybniteľný  trend.“  

Prečítajte si tiež
Údaje o potravinovom odpade zverejňuje už 80 percent dodávateľov Tesca

Podľa údajov Svetového fondu na ochranu prírody (WWF) chov dobytka, hydiny i rýb sa podieľa až na tretine emisií skleníkových plynov v potravinárstve: „Obmedziť mäsité jedlá a zaradiť do jedálneho lístka viac potravín rastlinného pôvodu je rozhodnutie v prospech nášho zdravia aj zdravia našej planéty. Chov dobytka, hydiny i rýb sa podieľa na 30 % emisií skleníkových plynov z produkcie potravín, predovšetkým metánu. Zároveň, ako vyplýva zo správy WWF na túto tému, až 82 % plochy, ktorú potrebujeme na produkciu jedla, potrebujeme práve na chov dobytka. Ak sa rozhodneme prejsť z mäsitej na rastlinnú potravu, ktorá má byť zároveň rozmanitá a čo najmenej priemyselne upravená, prispejeme k zníženiu emisií skleníkových plynov, pomôžeme zastaviť odlesňovanie a stratu biodiverzity a znížiť úbytok a znečistenie vôd. A v neposlednom rade sa budeme cítiť zdravší. Nestojí to za to?“ komentuje situáciu Miroslava Plassmann, riaditeľka WWF Slovensko.

V uplynulom roku v Tescu prešlo revíziou vyše 300 výrobkov vlastnej značky v kľúčových kategóriách, aby sa zabezpečila ich zdravšia výživová hodnota. Zákazníci vďaka tomu môžu ešte lepšie kontrolovať svoj príjem príslušných živín. Produktové rady vlastnej značky Tesca navyše teraz už vôbec neobsahujú stužené tuky, a to ani vo výrobkoch, ako sú sušienky, pečivo, cukrovinky, omáčky alebo margaríny.

Súvisiace články:

Tesco spája sily so Svetovým fondom na ochranu prírody Údaje o potravinovom odpade zverejňuje už 80 percent dodávateľov Tesca Rastlinné alternatívy rýb sú na vzostupe. Ako je na tom Slovensko? Tesco optimalizuje zloženie výrobkov vlastnej značky

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

CHEP

Paletový pooling CHEP: Efektívny systém s jasnými pravidlami

Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak áno, narazili ste na prepravnú platformu, ktorá patrí do paletového fondu spoločnosti CHEP. Paletový pooling je systém zdieľania a opätovného používania prepravných alebo displejových paliet, ktorý predstavuje efektívne a udržateľné riešenie pre firmy, ktoré sa rozhodli zadať správu svojich paletových […]
Káva Nestlé

Káva ako pomocník pre zvýšenie tržieb

Viete, že káva vám môže pomôcť navýšiť zisk a prilákať nových zákazníkov? Káva nie je len výborný pomocník pri nadväzovaní komunikácie, ale aj druhá najobchodovateľnejšia komodita, ktorej obľuba každoročne rastie. Boli doby, kedy ste na kávu narazili iba v kaviarňach, hoteloch a reštauráciách. Dnes už na ňu narazíte prakticky všade. Je to predovšetkým pochutina, a […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera