logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Kamenné predajne sú mŕtve a budúcnosť maloobchodu patrí do online priestoru. Vlna e-shopov...
  • Presne rok po poklepaní základného kameňa otvára Billa nové logistické centrum v Seredi s...
  • Mesiac a pol po otvorení tridsiatej predajne Kraj v Petržalke na Nobelovom námestí spoločnosť...
  • Technologicko-logistická spoločnosť DODO, ktorá zabezpečuje logistiku poslednej míle, zahájila v...

Tesco Online nákupy doručili pred Vianocami vyše 13-tisíc ton potravín

20. januára 2022
Správy 0
1115
Tesco Online nákupy doručili pred Vianocami vyše 13-tisíc ton potravín

Slováci si rýchlo zvykli na nakupovanie potravín online z pohodlia domova alebo odkiaľkoľvek cez smartfón. Počas celého decembra si zákazníci Tesca zakúpili potraviny online až v objeme vyše 13-tisíc ton. Dôvodom veľkého záujmu bolo aj spustenie novej Tesco služby na doručenie nákupu v deň objednávky a zdvojnásobenie kapacít služby. Novinka je po testovaní v hlavnom meste od novembra minulého roka dostupná už vo všetkých dovozových lokalitách.

„Online nákupy našich zákazníkov pred vianočnými sviatkami a koncom roka potvrdili, že Slováci sa rýchlo naučili nakupovať online bežné potraviny dennej spotreby, akými sú rožky, čerstvé pečivo, mlieko či múka,“ hovorí Martin Bulla, prevádzkový riaditeľ Tesca na Slovensku, a dodáva: „O službu bol veľký záujem nielen vo forme dovozu až k dverám domu, ale aj v rámci možnosti Klikni a vyzdvihni, kde si nachystaný tovar zákazníci vyzdvihli napríklad cestou z práce. Aj touto cestou sa chcem poďakovať všetkým kolegom za ich úžasné nasadenie nielen pred Vianocami, ale počas celého roka. Bez nich by služba nedosiahla takú obľúbenosť u zákazníkov.“

Prečítajte si tiež
E-commerce zažíva úspech, pribúdajú nové obchody aj skupiny zákazníkov

Ktoré položky sa v online košíku objavujú najčastejšie?

K desiatim najpredávanejším položkám, ktoré zákazníci najviac objednávali online koncom minulého roka, patrili napríklad rožok, mlieko vlastnej značky Tesco, pivo, nealko nápoje, banány či múka. Rožok vedie rebríček najpredávanejších položiek online dlhodobo, zákazníci ho vyhľadávajú nielen na sviatky, ale po celý rok. Iba počas decembra minulého roka vodiči v rámci online nákupov zákazníkom rozviezli takmer 87-tisíc kusov rožkov, čo je približne 4 300 kilogramov.

Potraviny nakupuje online každý piaty Slovák

Online nákupy sú v súčasnosti k dispozícii pre vyše 2,8 milióna zákazníkov na Slovensku, resp. pre 1,1 milióna domácností. Podľa výsledkov reprezentatívneho prieskumu NMS Market Research v súčasnosti nakupuje potraviny online takmer každý piaty Slovák či Slovenka (19 % respondentov).

Prečítajte si tiež
Pri online nákupoch by obchodníci nemali ukladať dáta o platbe

„Hoci inovácie sú základom konkurencieschopnosti každej firmy aj ekonomík štátov, je dôležité, aby boli aj zrozumiteľné a dostupné používateľom. Iba tak môžu byť pre náš život užitočné. Práve používateľská jednoduchosť, ako je to pri inováciách Tesca pre zákazníkov, umožňuje dostupnosť technológií pre širokú verejnosť,“ vysvetľuje Michal Kardoš, výkonný riaditeľ Slovenskej aliancie pre inovatívnu ekonomiku.

„Vďaka zlepšeniu online nákupov o novú službu doručenia nákupu v deň objednávky sme prijali aj desiatky nových kolegov, ktorí sa v zázemí starajú o hladký priebeh online nákupov,“ dopĺňa Martin Bulla.

Súvisiace články:

E-commerce zažíva úspech, pribúdajú nové obchody aj skupiny zákazníkov Pri online nákupoch by obchodníci nemali ukladať dáta o platbe Bolt spúšťa novú službu – rýchle doručovanie nákupov Bolt: Najobľúbenejšími položkami v online košíkoch sú banány, mlieko a cola

Odporúčame

 

 

Komerčná prezentácia

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. 2. – 2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Nemecko

22. – 23. 3. 2023, Kongres Samoška, Košice

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Farm House

Marián Petrík, majiteľ, Farm House: Poctivé mäso zo Slovenska

1. októbra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera