logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Kamenné predajne sú mŕtve a budúcnosť maloobchodu patrí do online priestoru. Vlna e-shopov...
  • Presne rok po poklepaní základného kameňa otvára Billa nové logistické centrum v Seredi s...
  • Mesiac a pol po otvorení tridsiatej predajne Kraj v Petržalke na Nobelovom námestí spoločnosť...
  • Technologicko-logistická spoločnosť DODO, ktorá zabezpečuje logistiku poslednej míle, zahájila v...

Výrobcovia hodnotia uplynulý rok pozitívne

18. januára 2022
Správy 0
802
Výrobcovia hodnotia uplynulý rok pozitívne

Slovenské združenie pre značkové výrobky (SZZV) ako každoročne realizovalo  prieskum medzi svojimi členmi z radov topmanažérov. Rok 2021 zhodnotili napriek negatívnym dopadom pandémie pozitívne. Miera spokojnosti bola dokonca najvyššia od začiatku zberu dát v roku 2019.

Respondenti prieskumu, ktorý zrealizovalo SZZV, pôsobia väčšinou v spoločnostiach s aktivitami na viacerých trhoch. V dotazníku mali možnosť vyjadriť sa k porovnaniu skúseností zo Slovenska s inými trhmi. Vývoj na našom trhu vnímalo až 71,4 % ako porovnateľný so situáciou v iných európskych krajinách, 28,6 % ho zhodnotilo ako lepší.

Prečítajte si tiež
Ceny mäsa a mäsových výrobkov porastú

„Optimistické hodnotenie roka podľa svojich slovných komentárov dokázali dosiahnuť najmä vďaka novým produktom, inováciám a vnútorným transformáciám, s ktorými prichádzali počas celého roka,“  komentoval zistenia predseda predstavenstva SZZV Martin Mittner.

Obavy spôsobuje pandémia i rast cien 

Očakávania roka 2022 sú podľa členov SZZV pozitívne, hoci miera optimizmu je najnižšia za obdobie tvorby tohto prieskumu. Svetlé vyhliadky pre tento rok má 78,6 % respondentov,  z čoho úplne pozitívne 14,3 %, neutrálne vyjadrenie malo 14,3 % a skôr negatívne vidí rok 2022 len sedem percent respondentov.

Prečítajte si tiež
Telenovela o obchodníkoch a výrobcoch má ďalší diel

„Obavy s novým rokom sú spojené hlavne s neistotami šírenia Covid-19 a nepredvídateľnosťou reakcií jednotlivých štátov na ňu. Prvýkrát v prieskume evidujeme aj obavu spojenú s rastom cien na strane dodávateľov, ako aj schopnosťou trhu prijať infláciu. Obzvlášť citlivo vnímajú situáciu v oblasti gastronomických a ubytovacích prevádzok, ktoré sú prirodzeným partnerom značkových výrobcov. Receptom na dosiahnutie úspechu aj v roku 2022 budú inovácie a vlastné úsilie smerujúce k priblíženiu sa k zákazníkom,“ hovorí výkonný riaditeľ SZZV Ľubomír Tuchscher.

Porastú ceny za reklamu?

Po roku 2021, v ktorom slovenskí značkoví výrobcovia očakávali zachovanie výšky výdavkov na reklamu, v roku 2022 predikujú ich navýšenie. 21,4% respondentov očakáva znižovanie výdavkov, 42,9 % zachovanie súčasného stavu a 35,7 % zvyšovanie výdavkov. Navonok optimistická vyhliadka pre médiá však okrem záujmu viac podporiť komunikáciu svojich produktov a služieb, je spojená s ohláseným zvýšením jednotkových cien reklamy.

Súvisiace články:

Ceny mäsa a mäsových výrobkov porastú Telenovela o obchodníkoch a výrobcoch má ďalší diel Jakub Berčík: Význam aroma marketingu v maloobchode veľkonočný nákupVeľkonočný nákup potravín bude stáť o 10 % viac ako vlani a na pumpách tankujeme o tretinu drahšie

Odporúčame

 

 

Komerčná prezentácia

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. 2. – 2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Nemecko

22. – 23. 3. 2023, Kongres Samoška, Košice

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Farm House

Marián Petrík, majiteľ, Farm House: Poctivé mäso zo Slovenska

1. októbra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera