
Potravinárska spoločnosť, ktorá sa zameriava na výrobu rybích a lahôdkových špecialít na Slovensku má novú posilu vo svojom tíme top manažmentu. Novým riaditeľom predaja a marketingu v Ryba Žilina sa stal Juraj Grosoš, ktorý prichádza do metropoly severu s viac ako 20-ročnými skúsenosťami, získanými na riadiacich pozíciách v rámci medzinárodného FMCG sektora.
Nový top manažér spoločnosti Ryba Žilina Juraj Grosoš zastreší komplexné riadenie predaja výrobného portfólia spoločnosti v rámci nadnárodných sietí, domácich sietí, drobného retailu, zákazníkov HORECA aj exportu. Popri vedení obchodného tímu pod neho spadá aj strategické riadenie oddelenia marketingu a v organizačnej štruktúre spoločnosti Ryba Žilina reportuje priamo generálnemu riaditeľovi.
Juraj Grosoš je skúsený profesionál v sektore FMCG s medzinárodným presahom. Do Ryba Žilina prichádza po ôsmich rokov práce pre poprednú celosvetovú značku v segmente pet food – Royal Canin. V rámci nej viedol na najvyšších pozíciách postupne zahraničné trhy od Českej republiky, cez Turecko až po Izrael. Pred tým pracoval ako brand manažér skupiny pre slovenské zastúpenie spoločnosti Savencia Fromage & Dairy, ktorá patrí medzi celosvetových lídrov v segmente značkových syrov.
Expertízu získal aj vďaka pôsobeniu na pozícii marketingového riaditeľa u výrobcu najznámejšieho sektu na Slovensku, Hubert J.E., ako aj vedeniu marketingu v spoločnosti Lyreco Group. Juraj Grosoš sa v oblasti marketingu FMCG etabloval po absolvovaní Ekonomickej univerzity v Bratislave vďaka spojeniu so značkou Dr. Oetker, kde zbieral skúsenosti osem rokov a profesijne rástol vrátane pozícií manažéra pre export v Nemecku a daily manažéra Food Service pre celý český a slovenský trh.
„Som rád, že po rokoch pôsobenia v rôznych krajinách sveta som zakotvil doma na Slovensku a dostal som príležitosť viesť predaj a marketing značiek a produktov, ktoré patria v našom potravinárstve medzi tie najikonickejšie. Teším sa na spoluprácu naprieč celou skupinou Preto, s vedením spoločnosti Ryba Žilina a v neposlednom rade s mojimi tímami, zodpovednými za predaj, vzťahy s obchodnými partnermi, marketing a komunikáciu. Mojím cieľom je ísť osobným príkladom a priniesť kolegom novú motiváciu pre zvýšenie našej spoločnej výkonnosti, nášho prínosu pre celkový rast biznisu a najmä spokojnosti dlhoročných aj nových zákazníkov čoraz širšieho a kvalitného portfólia Ryba Žilina,“ uvádza Juraj Grosoš.