logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Kamenné predajne sú mŕtve a budúcnosť maloobchodu patrí do online priestoru. Vlna e-shopov...
  • Presne rok po poklepaní základného kameňa otvára Billa nové logistické centrum v Seredi s...
  • Mesiac a pol po otvorení tridsiatej predajne Kraj v Petržalke na Nobelovom námestí spoločnosť...
  • Technologicko-logistická spoločnosť DODO, ktorá zabezpečuje logistiku poslednej míle, zahájila v...

Mondelēz International dokončil akvizíciu spoločnosti Chipita

4. januára 2022
Správy 0
854
Mondelēz International dokončil akvizíciu spoločnosti Chipita

Spoločnosť Mondelēz International oznámila dokončenie akvizície spoločnosti Chipita Global, ktorá je rýchlo rastúcim lídrom v kategórii croissantov a pečených snackov v strednej a východnej Európe. Akvizícia umožní spoločnosti Mondelēz rozšíriť svoje pekárenské portfólio v rámci Európy.

Spoločnosť Mondelēz uzavrela dohodu o akvizícii so spoločnosťou Chipita, čím otvára silný potenciál pre inovácie, pretože spája ikonické medzinárodné značky Mondelēz ako sú Cadbury a Milka so známymi značkami croissantov a pečených snackov spoločnosti Chipita Global, ako napríklad 7Days. Produkty Chipita sa predávajú vo viac ako 50 krajinách sveta na trhoch s dvoma miliardami spotrebiteľov.

Prečítajte si tiež
Poľská spoločnosť Allegro kupuje e-shopy Mall Group

„Chipita je podnik postavený na pevných základoch tímom talentovaných ľudí. Tešíme sa na to, že v Mondelēz International privítame týchto ľudí, obľúbené značky a ich silnú tradíciu. Napredujeme tak v našej stratégii stať sa globálnym lídrom v snackoch a pridružených oblastiach,“ uviedol Vince Gruber, EVP a prezident Mondelēz Europe. „Ukotvenie spoločnosti Mondelēz International v kategórii croissantov a pečených snackov prostredníctvom spoločnosti Chipita Global prispeje k zrýchlenému rastu v celej Európe a pomôže rozšíriť naše pôsobenie na kľúčových rýchlorastúcich trhoch strednej a východnej Európy,“ dodáva.

Chipitu povedie dočasný manažérsky tím

Spoločnosť zároveň ohlásila vymenovanie dočasného manažérskeho tímu, ktorý bude riadiť chod firmy Chipita a podporovať integračný proces v priebehu roka 2022. Dočasný tím, ktorý je vyváženou kombináciou manažérov oboch spoločností, povedie Ivo Naydenov. Ten v Mondelēz International pôsobí takmer 20 rokov prevažne v krajinách juhovýchodnej Európy. Ivo Naydenov bude prínosom pre svoje široké spektrum odborných znalostí, ktoré si vybudoval počas dlhej kariéry v potravinárskom priemysle v rámci Mondelēz International aj mimo neho.

„Už dlho obdivujem úspechy spoločnosti Chipita. Teším sa na spoluprácu s našimi novými kolegami na podpore inovácií a skvelých nových kombinácií produktov, ktoré táto akvizícia umožní. Tento spoločný štart vytvorí príležitosť učiť sa jeden od druhého, ale aj spoločne rásť a vytvárať nové príležitosti pre našich ľudí a značky. Plánujeme začleniť Chipita Global do Mondelēz International ohľaduplným, zodpovedným a starostlivým spôsobom, rešpektujúc skvelé podnikanie, ktoré vybudovali jej zamestnanci za posledných 40 rokov,“ uviedol dočasný generálny riaditeľ Ivo Naydenov.

Súvisiace články:

Poľská spoločnosť Allegro kupuje e-shopy Mall Group Danone zavŕšila akvizíciu spoločnosti Nutricia

Odporúčame

 

 

Komerčná prezentácia

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. 2. – 2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Nemecko

22. – 23. 3. 2023, Kongres Samoška, Košice

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Farm House

Marián Petrík, majiteľ, Farm House: Poctivé mäso zo Slovenska

1. októbra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera