logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Počas júla sa na prvé miesto rebríčka TOP 5 dostalo stanovisko spoločnosti Kaufland Slovenská...
  • Novou obchodnou riaditeľkou spoločnosti Orkla Foods Česko a Slovensko, jedného z...
  • Spoločnosť Mars, jeden z popredných svetových výrobcov cukroviniek, potravy a výživy pre domáce...
  • Tak ako všetky odvetvia obchodu, aj samotný maloobchod podlieha rôznym zmenám a trendom, ktoré...

Kaufland od roka 2022 neumožní predaj živých kaprov

3. januára 2022
Správy 0
492
Kaufland od roka 2022 neumožní predaj živých kaprov

Jedným zo záväzkov zodpovednosti v rámci trvalej udržateľnosti, ktoré prijala spoločnosť Kaufland, je ohľaduplné zaobchádzanie so zvieratami pri ich chove, preprave a spracovaní. Aj z tohto dôvodu sa reťazec rozhodol od roka 2022 neprenajímať svoje priestory na predaj  živých kaprov.

Spoločnosť Kaufland sa angažuje pri aktivitách spojených s dobrými životnými podmienkami všetkých druhov zvierat a rovnaký prístup vyžaduje aj od svojich dodávateľov. Pokiaľ ide o sortiment rýb, v záujme ochrany morského biotopu sa zasadzuje za čisté moria, udržateľný a ekologický rybolov a ekologickú akvakultúru.

Prečítajte si tiež
Rastlinné alternatívy rýb sú na vzostupe. Ako je na tom Slovensko?

Živé kapry reťazec vo svojom sortimente neponúka a od nového roka neumožňuje ich predaj v priestoroch pred predajňami ani iným predajcom. „Téma životných podmienok zvierat je pre nás už roky veľmi dôležitá a neustále sa snažíme rozširovať naše aktivity v tejto oblasti. Pokiaľ ide o ryby, tak v  spolupráci so Slobodou zvierat pripravujeme informačné materiály, v ktorých vysvetľujeme zákazníkom, ako s nimi čo najhumánnejšie zaobchádzať. Zároveň sa naša spoločnosť tento rok rozhodla, že najneskôr do 1. 1. 2022 ukončí, a zároveň nebude umožňovať ani tretím osobám, predaj živých kaprov. Je to pre nás ďalší prirodzený krok k ešte zodpovednejšiemu konaniu,“ vysvetľuje Samuel Machajdík, hovorca spoločnosti Kaufland Slovensko.

Prečítajte si tiež
Tovar&Predaj 7 – 8/2021: Domácnosti nakupujú viac krmiva

Pečate trvalej udržateľnosti

Kaufland zároveň vyberá svoj pestrý a trvalo udržateľný sortiment rýb podľa prísnych smerníc. V rámci zodpovedného konania venuje pozornosť množstvu rýb v moriach a nepredáva veľmi ohrozené druhy. Zároveň vyzýva zákazníkov k tomu, aby si všímali pečate trvalej udržateľnosti pri svojich nákupoch. Pri čerstvých rybách, morských plodoch, trvanlivých či mrazených rybích výrobkoch prihliadame na to, aby pochádzali z certifikovaného rybolovu. Od všetkých zmluvných dodávateľov spoločnosť požaduje absolútnu transparentnosť.

Súvisiace články:

Rastlinné alternatívy rýb sú na vzostupe. Ako je na tom Slovensko? Tovar&Predaj 7 – 8/2021: Domácnosti nakupujú viac krmiva

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

Môjobchod

Sieť potravín Môjobchod získala 2. miesto v počte predajní

Otvorenie ambassador predajne v Maduniciach. 10 rokov od svojho založenia dosiahla maloobchodná sieť potravín Môjobchod  významný míľnik. Otvorením 737. predajne si značka zabezpečila 2. miesto v počte franšíz na slovenskom trhu. K úspechu sa dopracovala najmä snahou dostať sa k svojim zákazníkom čo najbližšie, ponúkať kvalitný sortiment a vytvoriť príjemnejší priestor na nákup. Značka Môjobchod odštartovala […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

12. – 16. 9. 2022, Drinktec 2022, Mníchov

13. – 14. 10. 2022, Kongres Obalko, Praha

15. – 19. 10. 2022, Veľtrh SIAL Paris, Paríž

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera