logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Tesco po skúšobnom období naostro spúšťa Online Club, vernostný program pre online zákazníkov....
  • Technológie sa neustále vyvíjajú a sú prepojené so všetkým, čo robíme v osobnom, ale aj...
  • Časopis Tovar&Predaj nedávno predstavil inovované logo a jeho májovo-júnové vydanie vychádza...
  • Spoločnosť Terno real estate, ktorá prevádzkuje sieť potravín Terno a Kraj, spúšťa nový projekt...

Obchodné reťazce obdarovali pred Vianocami zdravotníkov v nemocniciach

22. decembra 2021
Správy 0
818
Obchodné reťazce obdarovali pred Vianocami zdravotníkov v nemocniciach

Kaufland a Lidl spoločne venovali pandémiou najviac vyťaženým nemocniciam po celom Slovensku tony potravín v hodnote viac ako 20 tisíc eur. Dovedna ide o dve desiatky nemocníc, ktoré na základne dát od Inštitútu zdravotných analýz (IZA) v týchto dňoch zažívajú najväčší nápor kvôli kritickej situácií spôsobenej ochorením Covid-19. Pomoc nemocniciam nebude jednorazová, Kaufland s Lidlom ju poskytnú aj v nasledujúcich mesiacoch.

Spoločnosti Kaufland a Lidl, ktoré sú súčasťou skupiny Schwarz, sa rozhodli darovať produkty na osvieženie a vzpruhu (ovocie, kávu, džúsy, orechy a iné pochutiny) zdravotníkom v prvej línii starostlivosti o pacientov s ochorením Covid-19. V tejto forme pomoci a podpory budú pokračovať na mesačnej báze. Najvyťaženejšie nemocnice budú vyberať na základe analýz od IZA.

Prečítajte si tiež
Lidl a Kaufland rozširujú ciele vo svojej plastovej stratégii

„Blížia sa najkrajšie sviatky roka, ktoré chce každý stráviť v kruhu svojich najbližších. Všetci si chceme užiť oddych a vychutnať si pohodu s ľuďmi, ktorých máme radi. Keď si budeme sadať k štedrovečernému stolu, skúsme si spomenúť aj na zdravotníkov, pretože im vďačíme naozaj za veľa. Mnohí z nich strávia sviatky tak ako veľkú väčšinu z posledných dvoch rokov – obetavou starostlivosťou o pacientov s ochorením Covid-19. Chceme sa im aj takýmto spôsobom poďakovať a zároveň vyzvať všetkých o dodržiavanie preventívnych opatrení a ohľaduplnosť,“ povedal Tomáš Bezák, vedúci úseku komunikácie v spoločnosti Lidl.

Prečítajte si tiež
Najlepší zamestnávateľ roka 2021 pre obchod a služby je známy

„Rozhodli sme sa spojiť sily so spoločnosťou Lidl a podporiť zdravotníkov, ktorí aj v týchto dňoch často siahajú až na dno svojich síl a máme im byť za čo vďační. Radi by sme im aspoň čiastočne pomohli občerstvením z nášho sortimentu a tým aspoň trochu spríjemnili predvianočné obdobie,” vyjadril sa Samuel Machajdík, vedúci úseku  firemnej komunikácie a hovorca spoločnosti Kaufland.

Súvisiace články:

Lidl a Kaufland rozširujú ciele vo svojej plastovej stratégii Najlepší zamestnávateľ roka 2021 pre obchod a služby je známy Kaufland na Slovensku otvoril svoju 71. predajňu LidlLidl bude mať na Slovensku nového generálneho riaditeľa

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

7. –⁠ 8. 6. 2023, Kongres Samoška, Olomouc

Profily

Action

Petr Juliš, generálny riaditeľ Action pre Česko a Slovensko: Na Slovensku vidíme väčší priestor ako v Česku

1. apríla 2023
Kaufland

František Krenželák, centrálny nákupca mliečnych výrobkov, Kaufland: Cením si všetky podnety od zákazníkov a venujem sa im

1. apríla 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera