Oliver Fecko prichádza do Everli so silnými medzinárodnými skúsenosťami. V spoločnosti chce svoje znalosti zo zahraničia aplikovať na český a slovenský trh. Podieľať sa bude na ďalšom raste Everli v Česku.
Nový manažér marketingu Oliver Fecko pôsobil v šiestich krajinách Európy, posledných šesť rokov v Amsterdame na pozícii globálneho manažéra pre Philips. Rád pretvára potreby spotrebiteľov v inovatívne a kreatívne riešenie vo forme služby alebo produktu. „Baví ma spochybňovať status quo, zlepšovať procesy a rozvíjať prevratné nápady. Verím v rozmanitosť, konštruktívnu spätnú väzbu a netradičné myslenie,“ tvrdí Oliver Fecko.
Skúsenosti má predovšetkým s uvádzaním nových produktov na trh. V spoločnosti Philips mal na starosti okrem iného aj riadenie značky Saeco, riadenie obchodu a porfólia nových produktov.
„Rozhodol som sa pripojiť k tomuto rýchlo sa rozvíjajúcemu odvetviu, pretože hodnoty Everli sú veľmi podobné tým mojím. Gigová ekonomika bola vždy niečím, čo ma veľmi zaujímalo. Skutočne verím v prístup zameraný na spotrebiteľa, rozhodovanie na základe faktov, neustále zlepšovanie a dôkladné plánovanie. Budeme neúnavne pracovať na ďalšom a rýchlejšom raste nášho podnikania v Českej republike, aby stále viac ľuďom boli doručované potraviny s láskou prostredníctvom Everli,“ hovorí Oliver Fecko.
Je to už rok, čo talianský marketplace s potravinami Everli vstúpil na český trh s hlavným cieľom – pomôcť predajcom potravín prejsť so svojimi produktmi do online prostredia. Od tej doby si Everli vybudovalo svoje miesto medzi ostatnými online predajcami potravín na tomto trhu.