logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • IKEA Slovensko v minulom fiškálnom roku dosiahla zisk 130 milliónov eur. To v porovnaní s rokom...
  • Kamenné predajne sú mŕtve a budúcnosť maloobchodu patrí do online priestoru. Vlna e-shopov...
  • Presne rok po poklepaní základného kameňa otvára Billa nové logistické centrum v Seredi s...
  • Mesiac a pol po otvorení tridsiatej predajne Kraj v Petržalke na Nobelovom námestí spoločnosť...

Tesco optimalizuje zloženie výrobkov vlastnej značky

23. novembra 2021
Správy 0
683
Tesco optimalizuje zloženie výrobkov vlastnej značky

V uplynulých mesiacoch v obchodnom reťazci Tesco prešlo revíziou viac ako 300 výrobkov vlastnej značky v kľúčových kategóriách. Dôvodom je snaha reťazca zabezpečiť zdravšiu výživovú hodnotu produktov. Výrobky vlastnej značky Tesca tak po novom napríklad neobsahujú stužené tuky a zvýšil sa obsah príslušných živín.

„Sme radi, že vidíme novú skupinu zákazníkov, ktorá viac dbá o svoje zdravie a životné prostredie. Nepoľavujeme v našom úsilí a ponúkame čoraz viac výrobkov vlastnej značky s novým zložením a s lepšou výživovou hodnotou. Niektoré živiny nahrádzame vhodnejšími alternatívami bez toho, aby sme ovplyvnili chuť alebo kvalitu. Každá takáto zmena zloženia uľahčí našim zákazníkom dosiahnutie zdravšieho životného štýlu. Z hľadiska nakupovania chceme našim zákazníkom ukázať pozitívnu zmenu, ktorú robíme, aby sme im umožnili vybrať si zdravšie a udržateľnejšie potraviny, ktoré budú zároveň cenovo dostupné,“ uviedol komerčný riaditeľ Tesca na Slovensku Erik Šiatkovský.

Prečítajte si tiež
Tesco rozširuje vlastnú značku potravín o ďalšie rastlinné produkty

Bez stužených tukov či mechanicky separovaného mäsa

Zlepšovanie výrobkov a ich prispôsobovanie potrebám zákazníkov je komplexný proces, ktorý nie je jednoduchý. Vďaka inováciám odborníkov Tesca v oblasti potravinárskej technológie sa zdravšie sortimenty vyvíjajú bez negatívneho vplyvu na chuť či kvalitu, pričom sa zohľadňuje zdravie zákazníkov. Reťazec sa snaží optimalizovať profil zloženia potravín dôkladným výberom vhodných potravinových zložiek. Produktové rady vlastnej značky Tesca tak teraz napríklad  vôbec neobsahujú stužené tuky, a to ani vo výrobkoch, ako sú sušienky, pečivo, cukrovinky, omáčky alebo margaríny.

Pre zdravie optimálnejší výber je aj v kategórii mäsa, keďže celý sortiment vlastnej značky neobsahuje mechanicky separované mäso. Zákazníci tak majú k dispozícii produkty ako napríklad klobásky, paštéty či rôzne hotové jedlá pripravené na konzumáciu.

Ciele do budúcna

Maloobchodný sektor nie je len prostredím, v ktorom sa objavujú nové nápady a trendy v oblasti potravinárskych technológií, ale je čoraz relevantnejšou aj komplexná téma udržateľnosti. Tesco nedávno predstavilo záväzky týkajúce sa zdravého a udržateľného stravovania, ktoré sú v súlade so stratégiou EÚ „z farmy na stôl“ a s cieľmi Kódexu správania EÚ v oblasti zodpovedného podnikania a marketingových postupov v potravinárstve. Zákazníci sa tak môžu tešiť na lepšiu dostupnosť zlepšených potravinových produktov a zdravší sortiment na výber. Napríklad podiel alternatív živočíšnych výrobkov na rastlinnej báze na celkovom predaji má do roku 2025 narásť o 300 %.

Súvisiace články:

Tesco rozširuje vlastnú značku potravín o ďalšie rastlinné produkty Módna značka F&F prichádza s udržateľnou kolekciou Slovenskí spotrebitelia uprednostňujú Nutri-Score Tesco umožňuje svojim zákazníkom ušetriť viac

Odporúčame

 

 

Komerčná prezentácia

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. 2. – 2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Nemecko

22. – 23. 3. 2023, Kongres Samoška, Košice

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Farm House

Marián Petrík, majiteľ, Farm House: Poctivé mäso zo Slovenska

1. októbra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera