logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
    • Michaela Hanáková
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Sieť potravin Fresh mini nájdu spotrebitelia už na všetkých čerpacích staniciach Dalioil. Táto...
  • Víťazi deviateho ročníka Programu podpory lokálnych komunít sú už známi. O tom, ktorých 26...
  • Obalový priemysel balancuje na tenkej hranici medzi čoraz prísnejšími reguláciami (PPWR), tlakom...
  • Človek varí večeru a zrazu zistí, že mu chýba cibuľa. Rýchlo na seba hodí kabát a uteká do...

Do predajní prichádza nová slovenská značka Dobrý ježko

18. novembra 2021
Správy 0
1715
Do predajní prichádza nová slovenská značka Dobrý ježko

Slovenskí pestovatelia ovocia prinášajú na trh novú maloobchodnú značku Dobrý ježko, ktorá ponúka kvalitu výlučne zo slovenských sadov. Pod touto značkou nájdu spotrebitelia úrodu ovocinárskeho družstva Bonum, ktoré na Slovensku spája 16 pestovateľov jabĺk, hrušiek, kôstkovín a drobného ovocia. Spojenie má pestovateľom pomôcť v náročných rokovaniach so zástupcami obchodu a zvýrazniť vysoký štandard ovocia pestovaného v sadoch na Slovensku.

„Vzhľadom na špecifické postavenie Slovenska sa musíme vysporiadať s tlakom európskych ovocinárskych mocností, akými je napríklad Poľsko. Spoločnou značkou chceme poukázať na unikátne kvalitatívne aj chuťové vlastnosti našej domácej produkcie. Tohtoročná úroda sa nesie v znamení vysokej kvality a práve Dobrý ježko ponúka z nej to najlepšie. Kúpou ovocia tejto značky máte istotu kvality a 100 percent slovenského pôvodu,“ hovorí predseda Ovocinárskej únie SR Marián Varga, ktorý je zároveň jedným z iniciátorov značky Dobrý ježko.

„Veríme, že značka zaujme spotrebiteľov aj našich partnerov v obchodných reťazcoch, ktorí sa systematicky venujú podpore slovenských výrobkov. Dobrý ježko by nemal chýbať v žiadnej dobrej maloobchodnej sieti, dodáva Marián Varga.

Ovocinárske družstvom Bonum pôsobí na trhu od roku 2002. Aktuálne zastrešuje 16 členov z celého Slovenska. Skupina zamestnáva viac ako 300 ľudí v trvalom pracovnom pomere a ďalších 1200 sezónnych pracovníkov. Družstvo ročne vyprodukuje viac ako 23 miliónov kg ovocia: ťažiskovo jabĺk, ale tiež hrušiek, kôstkovín a drobného ovocia. Členovia družstva pestujú viac než 35 odrôd jabĺk. Okrem tradičných, sú to aj značkové odrody ako Evelina, Kiku, a tiež inovácie, ku ktorým patrí novinka Smeralda.

Medzi členmi Ovocinárskeho družstva Bonum patria veľkí pestovatelia, rodinné farmy aj samostatne hospodáriaci roľníci. V roku 2020 družstvo obhospodarovalo 716 ha, čo predstavuje 16 % z výmery intenzívnych sadov na Slovensku. Ročná produkcia ovocia družstva predstavuje takmer 69 % z celkovej produkcie na Slovensku.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zmeň uhol pohľadu s VEEV ONE Perspectives

Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue. Zoznám sa s bezdymovou limitkou VEEV ONE Perspectives. Do rodiny bezdymových zariadení prináša osobný štýl a nový uhol pohľadu na to, čo znamená rozumnejšia voľba pre dospelého fajčiara, ktorý by inak pokračoval vo fajčení. Dostupná je už teraz – […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

3. – 7. 9. 2025, Agrokomplex, Nitra

15. – 19. 9. 2025, veľtrh Drinktec, Mníchov

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Obchod očami Michala Karcola, generálneho riaditeľa a konateľa XLSK Nábytok: Vybudovanie obchodného domu v Nitre je strategickým krokom

25. júna 2025

Obchod očami Zuzany Žubor Kágerovej, sales and marketing directora spoločnosti Zvolenská mliekareň: Spotrebitelia prejavujú záujem o nezvyčajné chuťové zážitky

9. júna 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok