logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Kamenné predajne sú mŕtve a budúcnosť maloobchodu patrí do online priestoru. Vlna e-shopov...
  • Presne rok po poklepaní základného kameňa otvára Billa nové logistické centrum v Seredi s...
  • Mesiac a pol po otvorení tridsiatej predajne Kraj v Petržalke na Nobelovom námestí spoločnosť...
  • Technologicko-logistická spoločnosť DODO, ktorá zabezpečuje logistiku poslednej míle, zahájila v...

Do predajní prichádza nová slovenská značka Dobrý ježko

18. novembra 2021
Správy 0
1092
Do predajní prichádza nová slovenská značka Dobrý ježko

Slovenskí pestovatelia ovocia prinášajú na trh novú maloobchodnú značku Dobrý ježko, ktorá ponúka kvalitu výlučne zo slovenských sadov. Pod touto značkou nájdu spotrebitelia úrodu ovocinárskeho družstva Bonum, ktoré na Slovensku spája 16 pestovateľov jabĺk, hrušiek, kôstkovín a drobného ovocia. Spojenie má pestovateľom pomôcť v náročných rokovaniach so zástupcami obchodu a zvýrazniť vysoký štandard ovocia pestovaného v sadoch na Slovensku.

„Vzhľadom na špecifické postavenie Slovenska sa musíme vysporiadať s tlakom európskych ovocinárskych mocností, akými je napríklad Poľsko. Spoločnou značkou chceme poukázať na unikátne kvalitatívne aj chuťové vlastnosti našej domácej produkcie. Tohtoročná úroda sa nesie v znamení vysokej kvality a práve Dobrý ježko ponúka z nej to najlepšie. Kúpou ovocia tejto značky máte istotu kvality a 100 percent slovenského pôvodu,“ hovorí predseda Ovocinárskej únie SR Marián Varga, ktorý je zároveň jedným z iniciátorov značky Dobrý ježko.

Prečítajte si tiež
Slovenská jahňacina má u spotrebiteľov úspech

„Veríme, že značka zaujme spotrebiteľov aj našich partnerov v obchodných reťazcoch, ktorí sa systematicky venujú podpore slovenských výrobkov. Dobrý ježko by nemal chýbať v žiadnej dobrej maloobchodnej sieti, dodáva Marián Varga.

Ovocinárske družstvom Bonum pôsobí na trhu od roku 2002. Aktuálne zastrešuje 16 členov z celého Slovenska. Skupina zamestnáva viac ako 300 ľudí v trvalom pracovnom pomere a ďalších 1200 sezónnych pracovníkov. Družstvo ročne vyprodukuje viac ako 23 miliónov kg ovocia: ťažiskovo jabĺk, ale tiež hrušiek, kôstkovín a drobného ovocia. Členovia družstva pestujú viac než 35 odrôd jabĺk. Okrem tradičných, sú to aj značkové odrody ako Evelina, Kiku, a tiež inovácie, ku ktorým patrí novinka Smeralda.

Medzi členmi Ovocinárskeho družstva Bonum patria veľkí pestovatelia, rodinné farmy aj samostatne hospodáriaci roľníci. V roku 2020 družstvo obhospodarovalo 716 ha, čo predstavuje 16 % z výmery intenzívnych sadov na Slovensku. Ročná produkcia ovocia družstva predstavuje takmer 69 % z celkovej produkcie na Slovensku.

Súvisiace články:

Slovenská jahňacina má u spotrebiteľov úspech Podiel slovenských potravín v obchodoch už štvrtý rok rastie, stále je však pomerne nízky Potravinárska komora Slovenska bude mať zástupcu vo FoodDrink Europe Reťazec Farmfoods otvoril 50. predajňu

Odporúčame

 

 

Komerčná prezentácia

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. 2. – 2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Nemecko

22. – 23. 3. 2023, Kongres Samoška, Košice

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Farm House

Marián Petrík, majiteľ, Farm House: Poctivé mäso zo Slovenska

1. októbra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera