logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Tesco po skúšobnom období naostro spúšťa Online Club, vernostný program pre online zákazníkov....
  • Technológie sa neustále vyvíjajú a sú prepojené so všetkým, čo robíme v osobnom, ale aj...
  • Časopis Tovar&Predaj nedávno predstavil inovované logo a jeho májovo-júnové vydanie vychádza...
  • Spoločnosť Terno real estate, ktorá prevádzkuje sieť potravín Terno a Kraj, spúšťa nový projekt...

Terno sa rozrastá o ďalších 12 predajní, stáva sa členom aliancie CBA

4. novembra 2021
Správy 0
1669
Terno sa rozrastá o ďalších 12 predajní, stáva sa členom aliancie CBA

Spoločnosť Terno real estate kupuje maloobchodnú sieť potravín CBA Market. Rodina Terno a Kraj sa tak touto kúpou rozrastie o 12 nových obchodov a počet všetkých predajní spoločnosti do konca roka dosiahne číslo 155. Zároveň sa spoločnosť stáva členom nákupnej aliancie CBA.

Terno real estate posilňuje svoje postavenie na domácom trhu a rozširuje sieť svojich predajní. „Približujeme sa k východnej časti Slovenska, a tým napĺňame náš dlhodobý cieľ, a teda stať sa celoslovenským reťazcom,“ povedal riaditeľ spoločnosti Terno real estate Stanislav Čajka.

Prečítajte si tiež
Terno otvorilo jubilejnú 140. predajňu

Spoločnosť mieri na Horehronie

Z 12 predajní CBA Market je až osem v okrese Brezno a po jednej v Banskej Bystrici, v Bratislave (Vrakuňa) a vo Svätom Jure. Všetky postupne prejdú pod značky Terno alebo Kraj.

„Novou akvizíciou sa etablujeme najmä na Horehroní, v oblasti, kde doteraz nie sme vôbec zastúpení. Teší nás tiež členstvo v nákupnej aliancii CBA. Vidíme množstvo príležitostí ako túto synergiu obojstranne využiť vo všetkých oblastiach fungovania maloobchodu a získavania výhodnejších obchodných podmienok, ktoré sa odzrkadlia na konečnom produkte a servise pre našich zákazníkov,“ dodal Stanislav Čajka. Prvý kontakt s CBA mala spoločnosť pri minuloročnom prebratí viac ako 40 predajní po skrachovanom reťazci Kačka, ktorý bol v minulosti členom CBA aliancie.

Prečítajte si tiež
Terno rozširuje distribučné centrum o sklad s čerstvými potravinami

Dôležitým bodom transakcie je aj prístup k produktom privátnej značky CBA. Tento sortiment tvorí viac ako 580 výrobkov potravinového a nepotravinového charakteru.

Kúpa predajní CBA Market je súčasťou dlhodobého strategického plánu postupnej expanzie predajní potravín Terno a Kraj spoločnosti Terno real estate. Pre efektívnejšie zásobovanie svojich predajní otvorila spoločnosť ešte v septembri distribučný sklad v Ivanke pri Dunaji s výmerou viac ako 12-tisíc m².

Súvisiace články:

Terno otvorilo jubilejnú 140. predajňu Terno rozširuje distribučné centrum o sklad s čerstvými potravinami TernoTerno dokončilo integráciu predajní po CBA Market

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

7. –⁠ 8. 6. 2023, Kongres Samoška, Olomouc

Profily

Action

Petr Juliš, generálny riaditeľ Action pre Česko a Slovensko: Na Slovensku vidíme väčší priestor ako v Česku

1. apríla 2023
Kaufland

František Krenželák, centrálny nákupca mliečnych výrobkov, Kaufland: Cením si všetky podnety od zákazníkov a venujem sa im

1. apríla 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera