logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Kamenné predajne sú mŕtve a budúcnosť maloobchodu patrí do online priestoru. Vlna e-shopov...
  • Presne rok po poklepaní základného kameňa otvára Billa nové logistické centrum v Seredi s...
  • Mesiac a pol po otvorení tridsiatej predajne Kraj v Petržalke na Nobelovom námestí spoločnosť...
  • Technologicko-logistická spoločnosť DODO, ktorá zabezpečuje logistiku poslednej míle, zahájila v...

AlzaBoxy sa otvorili pre kuriérnu službu Slovak Parcel Service

3. novembra 2021
Správy 0
1320
AlzaBoxy sa otvorili pre kuriérnu službu Slovak Parcel Service

Alza.sk sprístupnila AlzaBoxy slovenskej kuriérnej spoločnosti Slovak Parcel Service. Tá sa stáva ďalším externým partnerom, ktorý do AlzaBoxov doručuje zásielky svojich zákazníkov. E-shop tak pokračuje v otváraní svojej platformy viac ako 150 000 výdajných schránok pre široký e-commerce aj logistický trh.

Alza, ktorá prevádzkuje najväčšiu otvorenú platformu samoobslužných výdajných schránok, do nej privítala prvého externého dopravcu na Slovensku. Slovak Parcel Service začína doručovať zásielky svojich zákazníkov do AlzaBoxov. Otváranie exponenciálne rastúcej platformy tak pokračuje aj mimo Českú republiku.

Prečítajte si tiež
Zásielkovňa mení názov na Packeta a kupuje firmu ReMax Courier Service

„Naša distribučná platforma je od začiatku koncipovaná tak, aby sme jej kapacitu dokázali ponúknuť aj ďalším hráčom z trhu e-commerce. Vďaka napojovaniu partnerov, akým je Slovak Parcel Service, získavajú spotrebitelia boxy, z ktorých môžu bezpečne a rýchlo vyzdvihovať takmer všetky svoje online objednávky,“ uviedol Jan Moudřík, riaditeľ expanzie a facility managementu Alza.

Ekonomickejšie a ekologickejšie riešenia

„Rozvoj Parcel Shopov je pre nás témou tohto roka. Som veľmi rád, že sa nám podarilo rozšíriť spoluprácu s Alzou, naším stálym klientom, do ďalšej oblasti. Slovak Parcel Service má aktuálne viac ako 350 Parcel Shopov, a vďaka tomuto spojeniu sa toto číslo zvyšuje na takmer tisíc a naši zákazníci si budú môcť svoje zásielky preberať komfortne, bezkontaktne a bez časových obmedzení na ešte väčšom počte miest ako doteraz,“ vysvetlil Ján Ťurek, konateľ Slovak Parcel Service.

Prečítajte si tiež
Alza: Firemný prenájom elektroniky je na vzostupe

„Budovanie otvoreného ekosystému výdajných schránok je ekonomickejšie aj ekologickejšie. Umožňuje nielen efektívne využiť už vytvorenú doručovaciu kapacitu, ale takto širokým otvorením AlzaBoxov sa zníži aj dopravná záťaž, hluk a smog v rezidenčných lokalitách, keď všetci dopravcovia zavezú svoje zásielky do jedného AlzaBoxu namiesto na desiatky jednotlivých adries,“ vysvetlil Jan Moudřík.

Alza pracuje na napojení ďalších partnerov

Za posledný rok Alza strojnásobila počet AlzaBoxov na aktuálnych viac ako 1500, z ktorých prevádzkuje na Slovensku cez 400 s doručovacou kapacitou až 1,2 milióna zásielok mesačne. E-shop navyše každý týždeň do siete pripája desiatky ďalších miest a sústredí sa pritom najmä na veľkokapacitné boxy čítajúce 100 a viac výdajných schránok.

Vďaka tomu ich môže zdieľať s ďalšími partnermi, a postupne z nich vytvárať súčasť inteligentnej zdieľanej infraštruktúry pre odber balíkov. Už vlani začala voľnú kapacitu AlzaBoxov využívať logistická spoločnosť Zásielkovňa, od tohtoročnej jari si do vybraných miest môžu svoje nákupy nechať posielať zákazníci Rohlík.cz a tisícom e-shopov schránky sprístupnila spolupráca s integrátorom Balíkobot a jeho platformou Lockers.ai. Na napojení ďalších partnerov v Česku aj na Slovensku e-shop naďalej pracuje.

Samoobslužné boxy sú v Európe trendom 

Doručenie pomocou samoobslužných boxov je v Európe na vzostupe vďaka ich rastúcej hustote a vďaka tomu, že zákazníkom e-shopov dávajú flexibilitu, a tak si balíček môžu prevziať bez obmedzenia 24 hodín, sedem dní v týždni. V niektorých krajinách Európy je pomocou boxov doručovaná nadpolovičná väčšina balíkov (napr. Fínsko či Estónsko). Samoobslužné boxy sú tak budúcnosťou doručovania. Alza je najväčším prevádzkovateľom týchto boxov na Slovensku, v Českej republike a Maďarsku. AlzaBoxy sú ako otvorená platforma ideálnym riešením pre municipality. Za posledných dvanásť mesiacov AlzaBoxmi pretieklo viac ako 5 miliónov balíkov.

Súvisiace články:

Zásielkovňa mení názov na Packeta a kupuje firmu ReMax Courier Service Alza: Firemný prenájom elektroniky je na vzostupe Poľská spoločnosť Allegro kupuje e-shopy Mall Group Bolt spúšťa novú službu – rýchle doručovanie nákupov

Odporúčame

 

 

Komerčná prezentácia

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. 2. – 2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Nemecko

22. – 23. 3. 2023, Kongres Samoška, Košice

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Farm House

Marián Petrík, majiteľ, Farm House: Poctivé mäso zo Slovenska

1. októbra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera