logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Aj keď si výroba a udržiavanie domáceho kvásku našli svojich priaznivcov už pred mnohými rokmi,...
  • Po pol roku fungovania zálohového systému sa od 1. júla 2022 na Slovensku končí prechodné...
  • Finančná správa zverejnila novú aplikáciu Virtuálna registračná pokladnica 2 (VRP 2) na...
  • Služobný telefón či možnosť pracovať z domu sú dnes už bežné benefity, ktoré ponúkajú mnohí...

Ingka Group oznámila rast tržieb, online predaj tvoril takmer tretinu

27. októbra 2021
Správy 0
581
Ingka Group oznámila rast tržieb, online predaj tvoril takmer tretinu

Spoločnosť Ingka Group oznámila, že vo finančnom roku 2021 zaznamenala nárast maloobchodných tržieb vo výške 37,4 miliárd eur, čo v porovnaní s minulým rokom predstavuje navýšenie o 6,3 %. Napriek výzvam, ktoré so sebou priniesla pandémia, sa spoločnosti IKEA darí investovať do riešení v rámci digitalizácie i trvalej udržateľnosti.  

Obmedzeniami a zatvorenými prevádzkami pandémia značne ovplyvnila už tak dynamickú situáciu v maloobchode a urýchlila digitálnu transformáciu spoločností. Transformácia obchodných domov IKEA, ktoré slúžili aj ako centrá plnenia objednávok, či vylepšenie webovej stránky a následné spustenie aplikácie IKEA, viedli podľa vyjadrení spoločnosti k zvýšeniu podielu online predaja z 18 % na 30 %.

Prečítajte si tiež
David McCabe prevezme riadenie spoločnosti IKEA v Českej republike, Maďarsku a na Slovensku

„Som skutočne hrdý na to, ako sme zvládli minulý rok. Posunuli sme sa ako spoločnosť, ale aj ako lídri a ľudia. Napriek tomu, že sme sa nachádzali v neznámej situácii, ukázali sme svoju ohromnú odhodlanosť a podnikavosť s jasným cieľom vytvárať lepšiu IKEA. Všetci zamestnanci IKEA sú súčasťou tohto úspechu a hoci časy sú stále ťažké, je dôležité, aby sme si ponechali svoj optimizmus a odhodlanie,“ uviedol Jesper Brodin, generálny riaditeľ Ingka Group.

Prečítajte si tiež
IKEA rozširuje možnosti online nakupovania prostredníctvom novej aplikácie

Expanzia a inovácie vo svete

Spoločnosť Ingka Group investovala do expanzie a inovácií. Otvorila taktiež svoj prvý obchodný dom v Slovinsku, ďalších 25 nových lokalít IKEA vrátane inovatívnych zelených obchodných domov vo Viedni a Tokiu či obchodný dom IKEA Décoration v Paríži, ktorý ako prvý na svete ponúka len doplnky a dekorácie. Vďaka inteligentným riešeniam v obchodných domoch a vylepšenému systému plnenia objednávok dokáže IKEA skrátiť čas vybavenia objednávok. Zároveň si zákazníci na mnohých trhoch teraz dokážu prostredníctvom aplikácie naskenovať výrobky, ktoré si vybrali, a zrýchliť tak proces platenia.

Ako sa počas pandémie menia preferencie zákazníkov?

Minulý rok sa významne zmenil životný štýl, spôsob práce a stretávania sa. Zvýšila sa aj potreba multifunkčných a dobre usporiadaných domácností. Spoločnosť Ingka Group zaznamenala vysoký dopyt po pracovnom nábytku, nábytku do exteriéru a po úložných riešeniach. „Sme radi, že sme vďaka našim znalostiam mohli podporiť milióny ľudí vo vytváraní lepšieho života v domácnosti, keď to najviac potrebovali. Náš nedávny výskum napríklad ukázal, že ľudia, ktorí sa doma cítia dobre, častejšie vnímajú pozitívny vplyv na svoje duševné zdravie. Ako predajca zariadenia do domácností sa cítime poctení, že v prípade mnohých ľudí dokážeme prispieť k tejto pozitívnej zmene,“ dodáva Jesper Brodin.

Spoločnosť Ingka Group aj naďalej pokračuje vo svojich krokoch stať sa do 2030 klimaticky pozitívnou spoločnosťou. Vyčlenila ďalšie 4 miliardy eur do projektov v oblasti obnoviteľných zdrojov energie, aby aj naďalej znižovala svoju klimatickú stopu a aby prispela k obmedzeniu globálneho otepľovania. Okrem toho je spolu so spoločnosťami H&M, Kingfisher a Walmart zakladajúcim členom kampane Race to Zero – Retail Campaign v rámci UNFCCC, ktorej cieľom je ešte viac bojovať v maloobchodnom priemysle proti klimatickým zmenám.

Spoločnosť Inter IKEA Systems, ktorá je vlastníkom konceptu IKEA a celosvetovým poskytovateľom franšízy IKEA, tiež oznámila celkové maloobchodné tržby vo výške 41,9 miliardy eur vo všetkých 12 skupinách licencovaných spoločností.

Súvisiace články:

David McCabe prevezme riadenie spoločnosti IKEA v Českej republike, Maďarsku a na Slovensku IKEA rozširuje možnosti online nakupovania prostredníctvom novej aplikácie

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

CHEP

Paletový pooling CHEP: Efektívny systém s jasnými pravidlami

Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak áno, narazili ste na prepravnú platformu, ktorá patrí do paletového fondu spoločnosti CHEP. Paletový pooling je systém zdieľania a opätovného používania prepravných alebo displejových paliet, ktorý predstavuje efektívne a udržateľné riešenie pre firmy, ktoré sa rozhodli zadať správu svojich paletových […]
Káva Nestlé

Káva ako pomocník pre zvýšenie tržieb

Viete, že káva vám môže pomôcť navýšiť zisk a prilákať nových zákazníkov? Káva nie je len výborný pomocník pri nadväzovaní komunikácie, ale aj druhá najobchodovateľnejšia komodita, ktorej obľuba každoročne rastie. Boli doby, kedy ste na kávu narazili iba v kaviarňach, hoteloch a reštauráciách. Dnes už na ňu narazíte prakticky všade. Je to predovšetkým pochutina, a […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera