logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Nová predajňa v Záhorskej Bystrici pri Bratislave je spomedzi prevádzok Kauflandu jediná svojho...
  • Škandinávsky nábytkársky reťazec IKEA na slovenskom trhu znižuje ceny sortimentu naprieč...
  • Pre veľký záujem zákazníkov o slovenskú divinu reťazec Tesco rozširuje jej ponuku po troch...
  • Štvrtý ročník tejto unikátnej konferencie sa uskutoční 17. októbra v Hoteli Bratislava****....

Ingka Group oznámila rast tržieb, online predaj tvoril takmer tretinu

27. októbra 2021
Správy 0
949
Ingka Group oznámila rast tržieb, online predaj tvoril takmer tretinu

Spoločnosť Ingka Group oznámila, že vo finančnom roku 2021 zaznamenala nárast maloobchodných tržieb vo výške 37,4 miliárd eur, čo v porovnaní s minulým rokom predstavuje navýšenie o 6,3 %. Napriek výzvam, ktoré so sebou priniesla pandémia, sa spoločnosti IKEA darí investovať do riešení v rámci digitalizácie i trvalej udržateľnosti.  

Obmedzeniami a zatvorenými prevádzkami pandémia značne ovplyvnila už tak dynamickú situáciu v maloobchode a urýchlila digitálnu transformáciu spoločností. Transformácia obchodných domov IKEA, ktoré slúžili aj ako centrá plnenia objednávok, či vylepšenie webovej stránky a následné spustenie aplikácie IKEA, viedli podľa vyjadrení spoločnosti k zvýšeniu podielu online predaja z 18 % na 30 %.

Prečítajte si tiež
IKEA rozširuje možnosti online nakupovania prostredníctvom novej aplikácie

„Som skutočne hrdý na to, ako sme zvládli minulý rok. Posunuli sme sa ako spoločnosť, ale aj ako lídri a ľudia. Napriek tomu, že sme sa nachádzali v neznámej situácii, ukázali sme svoju ohromnú odhodlanosť a podnikavosť s jasným cieľom vytvárať lepšiu IKEA. Všetci zamestnanci IKEA sú súčasťou tohto úspechu a hoci časy sú stále ťažké, je dôležité, aby sme si ponechali svoj optimizmus a odhodlanie,“ uviedol Jesper Brodin, generálny riaditeľ Ingka Group.

Prečítajte si tiež
Riaditeľkou Wolt Marketu sa stala Jana Trnovská

Expanzia a inovácie vo svete

Spoločnosť Ingka Group investovala do expanzie a inovácií. Otvorila taktiež svoj prvý obchodný dom v Slovinsku, ďalších 25 nových lokalít IKEA vrátane inovatívnych zelených obchodných domov vo Viedni a Tokiu či obchodný dom IKEA Décoration v Paríži, ktorý ako prvý na svete ponúka len doplnky a dekorácie. Vďaka inteligentným riešeniam v obchodných domoch a vylepšenému systému plnenia objednávok dokáže IKEA skrátiť čas vybavenia objednávok. Zároveň si zákazníci na mnohých trhoch teraz dokážu prostredníctvom aplikácie naskenovať výrobky, ktoré si vybrali, a zrýchliť tak proces platenia.

Ako sa počas pandémie menia preferencie zákazníkov?

Minulý rok sa významne zmenil životný štýl, spôsob práce a stretávania sa. Zvýšila sa aj potreba multifunkčných a dobre usporiadaných domácností. Spoločnosť Ingka Group zaznamenala vysoký dopyt po pracovnom nábytku, nábytku do exteriéru a po úložných riešeniach. „Sme radi, že sme vďaka našim znalostiam mohli podporiť milióny ľudí vo vytváraní lepšieho života v domácnosti, keď to najviac potrebovali. Náš nedávny výskum napríklad ukázal, že ľudia, ktorí sa doma cítia dobre, častejšie vnímajú pozitívny vplyv na svoje duševné zdravie. Ako predajca zariadenia do domácností sa cítime poctení, že v prípade mnohých ľudí dokážeme prispieť k tejto pozitívnej zmene,“ dodáva Jesper Brodin.

Spoločnosť Ingka Group aj naďalej pokračuje vo svojich krokoch stať sa do 2030 klimaticky pozitívnou spoločnosťou. Vyčlenila ďalšie 4 miliardy eur do projektov v oblasti obnoviteľných zdrojov energie, aby aj naďalej znižovala svoju klimatickú stopu a aby prispela k obmedzeniu globálneho otepľovania. Okrem toho je spolu so spoločnosťami H&M, Kingfisher a Walmart zakladajúcim členom kampane Race to Zero – Retail Campaign v rámci UNFCCC, ktorej cieľom je ešte viac bojovať v maloobchodnom priemysle proti klimatickým zmenám.

Spoločnosť Inter IKEA Systems, ktorá je vlastníkom konceptu IKEA a celosvetovým poskytovateľom franšízy IKEA, tiež oznámila celkové maloobchodné tržby vo výške 41,9 miliardy eur vo všetkých 12 skupinách licencovaných spoločností.

Súvisiace články:

IKEA rozširuje možnosti online nakupovania prostredníctvom novej aplikácie Riaditeľkou Wolt Marketu sa stala Jana Trnovská

Odporúčame

Samoška

Komerčná prezentácia

Orbico

Distribútor pre 21. storočie – komplexná starostlivosť o značku

Orbico CZ&SK je distribútor, ktorý sa dokáže prispôsobiť modernej dobe a nielen to, dokáže predpovedať vývoj trendov a prispôsobiť sa neočakávaným zmenám a nepredvídateľným situáciám. Prepája značky so spotrebiteľmi, ponúka holistický prístup zameraný na konkrétne cieľové skupiny, pokrýva všetky kanály a využíva moderné systémy. Okrem klasickej B2B distribúcie pracuje aj s B2C platformami, takže dokáže […]
Playmobil

Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia povzbudzuje malé deti k väčšej aktivite

Pre deti vo veku 1 – 4 rokov: PLAYMOBIL 1.2.3: 71325 Bláznivý Donut Truck s funkciou ukladania a triedenia  Poslaním PLAYMOBIL 1.2.3 je cielene povzbudzovať batoľatá k hre a inšpirovať deti i rodičov. Vďaka jedinečnému konceptu učebných úrovní, ktorý nie je založený len na veku, ale na vývojovom stupni dieťaťa, je možné učiť sa a […]
INOFEST

Festival inovácií INOFEST mieri do Prešova

INOFEST je festival inovácií, ktorý už štvrtý rok organizuje so svojimi členmi a partnermi združenie INOVATO.  V roku 2023 prichádza podujatie prvýkrát na východné Slovensko, čím chce poskytnúť príležitosť členom a partnerom prezentovať svoje firmy, hľadať biznisové príležitosti, ako aj prispieť k rozvoju inovačného ekosystému. Festival je miestom, kde sa stretávajú experti z firiem, zástupcovia štátnej […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

21. 9. 2023, kongres Pharma Profit, Olomouc

17. 10. 2023, Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19. – 20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

Profily

Sme úplne obyčajné potraviny. S prívlastkom BIO

16. augusta 2023

Albena Georgievová, prevádzková riaditeľka, Billa Slovensko: Každá privátna značka má svoju misiu

15. augusta 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera