logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Väčšina maloobchodných reťazcov nebude už o dva roky predávať vajcia, ktoré zniesli sliepky...
  • Nové nastavenie marketingu detských produktov v praxi znamená, že v letákoch, inzerátoch,...
  • Februárová inflácia zrýchlila a po tretíkrát sa medziročne dostala na rekordných 15,4 %....
  • Aké sú negatívne trendy, ktoré ovplyvnili retail? Ako prvé asi každého napadne pandémia...

Ingka Group oznámila rast tržieb, online predaj tvoril takmer tretinu

27. októbra 2021
Správy 0
854
Ingka Group oznámila rast tržieb, online predaj tvoril takmer tretinu

Spoločnosť Ingka Group oznámila, že vo finančnom roku 2021 zaznamenala nárast maloobchodných tržieb vo výške 37,4 miliárd eur, čo v porovnaní s minulým rokom predstavuje navýšenie o 6,3 %. Napriek výzvam, ktoré so sebou priniesla pandémia, sa spoločnosti IKEA darí investovať do riešení v rámci digitalizácie i trvalej udržateľnosti.  

Obmedzeniami a zatvorenými prevádzkami pandémia značne ovplyvnila už tak dynamickú situáciu v maloobchode a urýchlila digitálnu transformáciu spoločností. Transformácia obchodných domov IKEA, ktoré slúžili aj ako centrá plnenia objednávok, či vylepšenie webovej stránky a následné spustenie aplikácie IKEA, viedli podľa vyjadrení spoločnosti k zvýšeniu podielu online predaja z 18 % na 30 %.

Prečítajte si tiež
David McCabe prevezme riadenie spoločnosti IKEA v Českej republike, Maďarsku a na Slovensku

„Som skutočne hrdý na to, ako sme zvládli minulý rok. Posunuli sme sa ako spoločnosť, ale aj ako lídri a ľudia. Napriek tomu, že sme sa nachádzali v neznámej situácii, ukázali sme svoju ohromnú odhodlanosť a podnikavosť s jasným cieľom vytvárať lepšiu IKEA. Všetci zamestnanci IKEA sú súčasťou tohto úspechu a hoci časy sú stále ťažké, je dôležité, aby sme si ponechali svoj optimizmus a odhodlanie,“ uviedol Jesper Brodin, generálny riaditeľ Ingka Group.

Prečítajte si tiež
IKEA rozširuje možnosti online nakupovania prostredníctvom novej aplikácie

Expanzia a inovácie vo svete

Spoločnosť Ingka Group investovala do expanzie a inovácií. Otvorila taktiež svoj prvý obchodný dom v Slovinsku, ďalších 25 nových lokalít IKEA vrátane inovatívnych zelených obchodných domov vo Viedni a Tokiu či obchodný dom IKEA Décoration v Paríži, ktorý ako prvý na svete ponúka len doplnky a dekorácie. Vďaka inteligentným riešeniam v obchodných domoch a vylepšenému systému plnenia objednávok dokáže IKEA skrátiť čas vybavenia objednávok. Zároveň si zákazníci na mnohých trhoch teraz dokážu prostredníctvom aplikácie naskenovať výrobky, ktoré si vybrali, a zrýchliť tak proces platenia.

Ako sa počas pandémie menia preferencie zákazníkov?

Minulý rok sa významne zmenil životný štýl, spôsob práce a stretávania sa. Zvýšila sa aj potreba multifunkčných a dobre usporiadaných domácností. Spoločnosť Ingka Group zaznamenala vysoký dopyt po pracovnom nábytku, nábytku do exteriéru a po úložných riešeniach. „Sme radi, že sme vďaka našim znalostiam mohli podporiť milióny ľudí vo vytváraní lepšieho života v domácnosti, keď to najviac potrebovali. Náš nedávny výskum napríklad ukázal, že ľudia, ktorí sa doma cítia dobre, častejšie vnímajú pozitívny vplyv na svoje duševné zdravie. Ako predajca zariadenia do domácností sa cítime poctení, že v prípade mnohých ľudí dokážeme prispieť k tejto pozitívnej zmene,“ dodáva Jesper Brodin.

Spoločnosť Ingka Group aj naďalej pokračuje vo svojich krokoch stať sa do 2030 klimaticky pozitívnou spoločnosťou. Vyčlenila ďalšie 4 miliardy eur do projektov v oblasti obnoviteľných zdrojov energie, aby aj naďalej znižovala svoju klimatickú stopu a aby prispela k obmedzeniu globálneho otepľovania. Okrem toho je spolu so spoločnosťami H&M, Kingfisher a Walmart zakladajúcim členom kampane Race to Zero – Retail Campaign v rámci UNFCCC, ktorej cieľom je ešte viac bojovať v maloobchodnom priemysle proti klimatickým zmenám.

Spoločnosť Inter IKEA Systems, ktorá je vlastníkom konceptu IKEA a celosvetovým poskytovateľom franšízy IKEA, tiež oznámila celkové maloobchodné tržby vo výške 41,9 miliardy eur vo všetkých 12 skupinách licencovaných spoločností.

Súvisiace články:

David McCabe prevezme riadenie spoločnosti IKEA v Českej republike, Maďarsku a na Slovensku IKEA rozširuje možnosti online nakupovania prostredníctvom novej aplikácie E-commerce zažíva úspech, pribúdajú nové obchody aj skupiny zákazníkov Riaditeľkou Wolt Marketu sa stala Jana Trnovská

Odporúčame

 

Komerčná prezentácia

Geis

Skladová logistika na mieru pre akýkoľvek tovar

Či už zháňate priestory na skladovanie tovaru, alebo potrebujete riadiť zložitý logistický projekt, môžete sa obrátiť na spoľahlivého poskytovateľa komplexných logistických služieb. U nás v spoločnosti Geis ponúkame služby presne na mieru vášmu podnikaniu. Naše sklady sú strategicky rozmiestnené s priamym napojením na hlavné ťahy a ľahkou dostupnosťou okolitých štátov. Vďaka vlastnému IT riešeniu dokážeme […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil niektoré novinky z príprav tejto úplne novej konferencie, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2023 v pražskom kongresovom centre WPP Campus. Má novú odbornú radu, základný koncept hlavného programu aj panelovej diskusie a skladbu sprievodného programu. […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

22. – 23. 3. 2023, Kongres Samoška, Košice

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

1. day

Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

15. februára 2023
dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera