
IKEA spustila novú mobilnú aplikáciu pre užívateľov mobilných zariadení s operačným systémom Android a iOS, ktorá umožňuje slovenským zákazníkom vyhľadávať, vyberať a nakupovať výrobky jednoducho prostredníctvom telefónu alebo tabletu. Aplikácia nahradila pôvodnú aplikáciu IKEA Store, a okrem nových funkcií prináša viac nápadov a inšpirácií do domácností.
Medzi základné funkcie novej aplikácie IKEA patria odporúčania k jednotlivým výrobkom, hodnotenia a recenzie, a taktiež jednoduchšie vyhľadávanie. Zákazníci v nej nájdu prehľad aktuálnych ponúk aj špeciálne zľavy pre členov IKEA family. V prvom pilotnom mesiaci, ktorý sa začal od 1. septembra, si aplikáciu stiahlo 19 tísíc užívateľov, ktorí v nej uskutočnili 461 nákupov.
Čo ponúka nová aplikácia?
„Prostredníctvom novej aplikácie IKEA rozširujeme možnosti, ako byť viac v kontakte so slovenskými zákazníkmi. Na základe našich interných prieskumov o nákupnom správaní spotrebiteľov vieme, že viac ako 80 percent nákupov začína v online prostredí. Preto budeme aj naďalej pokračovať v investíciách do digitálnych vylepšení,“ hovorí Pavel Jirát, country digital manager pre Českú republiku, Maďarsko a Slovensko a dodáva: „Aplikácia s možnosťou nákupu umožňuje každému zákazníkovi nakupovať priamo z mobilného telefónu – kedykoľvek a kdekoľvek. Postupne budeme pridávať aj ďalšie funkcie, ktoré zákazníkom ešte viac uľahčia nákup. Napríklad funkcia vyhľadávania podľa fotiek či Scan & Go, ktorú budú môcť zákazníci využívať v obchodnom dome. “
Nová aplikácia IKEA umožňuje zákazníkom pridávať výrobky do nákupného zoznamu počas toho ako fyzicky prehliadajú výrobky v obchodnom dome. Vďaka skeneru čiarových kódov sa zákazníci počas nákupu dozvedia viac podrobností o materiáloch či rozmeroch výrobkov. Nájdeme v nej aj odporúčania ku konkrétnemu výrobku a tipy, ako ho čo najlepšie použiť v domácnosti.
Novú aplikáciu IKEA, ktorá získala ocenenie na Lovie Awards, využíva po celom svete už viac ako 26 miliónov ľudí.