logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Tesco po skúšobnom období naostro spúšťa Online Club, vernostný program pre online zákazníkov....
  • Technológie sa neustále vyvíjajú a sú prepojené so všetkým, čo robíme v osobnom, ale aj...
  • Časopis Tovar&Predaj nedávno predstavil inovované logo a jeho májovo-júnové vydanie vychádza...
  • Spoločnosť Terno real estate, ktorá prevádzkuje sieť potravín Terno a Kraj, spúšťa nový projekt...

IKEA rozširuje možnosti online nakupovania prostredníctvom novej aplikácie

27. októbra 2021
Správy 0
917
IKEA rozširuje možnosti online nakupovania prostredníctvom novej aplikácie

IKEA spustila novú mobilnú aplikáciu pre užívateľov mobilných zariadení s operačným systémom Android a iOS, ktorá umožňuje slovenským zákazníkom vyhľadávať, vyberať a nakupovať výrobky jednoducho prostredníctvom telefónu alebo tabletu. Aplikácia nahradila pôvodnú aplikáciu IKEA Store, a okrem nových funkcií prináša viac nápadov a inšpirácií do domácností.

Medzi základné funkcie novej aplikácie IKEA patria odporúčania k jednotlivým výrobkom, hodnotenia a recenzie, a taktiež jednoduchšie vyhľadávanie. Zákazníci v nej nájdu prehľad aktuálnych ponúk aj špeciálne zľavy pre členov IKEA family. V prvom pilotnom mesiaci, ktorý sa začal od 1. septembra, si aplikáciu stiahlo 19 tísíc užívateľov, ktorí v nej uskutočnili 461 nákupov.

Prečítajte si tiež
Ingka Group oznámila rast tržieb, online predaj tvoril takmer tretinu

Čo ponúka nová aplikácia?

„Prostredníctvom novej aplikácie IKEA rozširujeme možnosti, ako byť viac v kontakte so slovenskými zákazníkmi. Na základe našich interných prieskumov o nákupnom správaní spotrebiteľov vieme, že viac ako 80 percent nákupov začína v online prostredí. Preto budeme aj naďalej pokračovať v investíciách do digitálnych vylepšení,“ hovorí Pavel Jirát, country digital manager pre Českú republiku, Maďarsko a Slovensko a dodáva: „Aplikácia s možnosťou nákupu umožňuje každému zákazníkovi nakupovať priamo z mobilného telefónu – kedykoľvek a kdekoľvek. Postupne budeme pridávať aj ďalšie funkcie, ktoré zákazníkom ešte viac uľahčia nákup. Napríklad funkcia vyhľadávania podľa fotiek či Scan & Go, ktorú budú môcť zákazníci využívať v obchodnom dome. “

Nová aplikácia IKEA umožňuje zákazníkom pridávať výrobky do nákupného zoznamu počas toho ako fyzicky prehliadajú výrobky v obchodnom dome. Vďaka skeneru čiarových kódov sa zákazníci počas nákupu dozvedia viac podrobností o materiáloch či rozmeroch výrobkov. Nájdeme v nej aj odporúčania ku konkrétnemu výrobku a tipy, ako ho čo najlepšie použiť v domácnosti.

Novú aplikáciu IKEA, ktorá získala ocenenie na Lovie Awards, využíva po celom svete už viac ako 26 miliónov ľudí.

Súvisiace články:

Ingka Group oznámila rast tržieb, online predaj tvoril takmer tretinu Alza: Firemný prenájom elektroniky je na vzostupe

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

7. –⁠ 8. 6. 2023, Kongres Samoška, Olomouc

Profily

Action

Petr Juliš, generálny riaditeľ Action pre Česko a Slovensko: Na Slovensku vidíme väčší priestor ako v Česku

1. apríla 2023
Kaufland

František Krenželák, centrálny nákupca mliečnych výrobkov, Kaufland: Cením si všetky podnety od zákazníkov a venujem sa im

1. apríla 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera