logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Kamenné predajne sú mŕtve a budúcnosť maloobchodu patrí do online priestoru. Vlna e-shopov...
  • Presne rok po poklepaní základného kameňa otvára Billa nové logistické centrum v Seredi s...
  • Mesiac a pol po otvorení tridsiatej predajne Kraj v Petržalke na Nobelovom námestí spoločnosť...
  • Technologicko-logistická spoločnosť DODO, ktorá zabezpečuje logistiku poslednej míle, zahájila v...

IKEA rozširuje možnosti online nakupovania prostredníctvom novej aplikácie

27. októbra 2021
Správy 0
783
IKEA rozširuje možnosti online nakupovania prostredníctvom novej aplikácie

IKEA spustila novú mobilnú aplikáciu pre užívateľov mobilných zariadení s operačným systémom Android a iOS, ktorá umožňuje slovenským zákazníkom vyhľadávať, vyberať a nakupovať výrobky jednoducho prostredníctvom telefónu alebo tabletu. Aplikácia nahradila pôvodnú aplikáciu IKEA Store, a okrem nových funkcií prináša viac nápadov a inšpirácií do domácností.

Medzi základné funkcie novej aplikácie IKEA patria odporúčania k jednotlivým výrobkom, hodnotenia a recenzie, a taktiež jednoduchšie vyhľadávanie. Zákazníci v nej nájdu prehľad aktuálnych ponúk aj špeciálne zľavy pre členov IKEA family. V prvom pilotnom mesiaci, ktorý sa začal od 1. septembra, si aplikáciu stiahlo 19 tísíc užívateľov, ktorí v nej uskutočnili 461 nákupov.

Prečítajte si tiež
Od júla sa menia pravidlá preclievania zásielok z tretích krajín

Čo ponúka nová aplikácia?

„Prostredníctvom novej aplikácie IKEA rozširujeme možnosti, ako byť viac v kontakte so slovenskými zákazníkmi. Na základe našich interných prieskumov o nákupnom správaní spotrebiteľov vieme, že viac ako 80 percent nákupov začína v online prostredí. Preto budeme aj naďalej pokračovať v investíciách do digitálnych vylepšení,“ hovorí Pavel Jirát, country digital manager pre Českú republiku, Maďarsko a Slovensko a dodáva: „Aplikácia s možnosťou nákupu umožňuje každému zákazníkovi nakupovať priamo z mobilného telefónu – kedykoľvek a kdekoľvek. Postupne budeme pridávať aj ďalšie funkcie, ktoré zákazníkom ešte viac uľahčia nákup. Napríklad funkcia vyhľadávania podľa fotiek či Scan & Go, ktorú budú môcť zákazníci využívať v obchodnom dome. “

Nová aplikácia IKEA umožňuje zákazníkom pridávať výrobky do nákupného zoznamu počas toho ako fyzicky prehliadajú výrobky v obchodnom dome. Vďaka skeneru čiarových kódov sa zákazníci počas nákupu dozvedia viac podrobností o materiáloch či rozmeroch výrobkov. Nájdeme v nej aj odporúčania ku konkrétnemu výrobku a tipy, ako ho čo najlepšie použiť v domácnosti.

Novú aplikáciu IKEA, ktorá získala ocenenie na Lovie Awards, využíva po celom svete už viac ako 26 miliónov ľudí.

Súvisiace články:

Od júla sa menia pravidlá preclievania zásielok z tretích krajín Peter Kaňuk, generálny riaditeľ, Lunys: Internetový predaj potravín už neopustíme Ingka Group oznámila rast tržieb, online predaj tvoril takmer tretinu Alza: Firemný prenájom elektroniky je na vzostupe

Odporúčame

 

 

Komerčná prezentácia

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. 2. – 2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Nemecko

22. – 23. 3. 2023, Kongres Samoška, Košice

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Farm House

Marián Petrík, majiteľ, Farm House: Poctivé mäso zo Slovenska

1. októbra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera