Reťazec Tesco na Slovensku zlepšuje službu Online nákupy, v rámci ktorej teraz ponúka aj doručenie nákupu v deň objednávky. Novinka je aktuálne k dispozícii v Bratislave a čoskoro už vo všetkých dovozových lokalitách. Online nákupy s Tescom ponúkajú naprieč Slovenskom sortiment potravín i ďalších výrobkov.
Obľúbenosť online nakupovania neustále rastie a možnosť nakupovať z pohodlia domova využíva čoraz viac ľudí. Podľa výsledkov reprezentatívneho prieskumu NMS Market Research v súčasnosti nakupuje potraviny online takmer každý piaty Slovák či Slovenka (v pomernom vyjadrení ide o 19 % respondentov). Počet zákazníkov, ktorí si nákupy plánujú vopred, vzrástol v desaťročnom porovnaní z 54 % už na 66 %, ukázal prieskum NMS Market Research.
Tesco ponúka sortiment vyše 15-tisíc obľúbených produktov za rovnaké ceny ako vo svojich kamenných obchodoch. Cena i kvalita týchto produktov sú rovnaké ako pri osobnom nákupe. O ich výber sa starajú vyškolení pracovníci, tzv. pickeri, ktorí sú imaginárnymi očami aj rukami zákazníka. Novinkou je, že zákazníci si môžu odteraz nechať doručiť svoj nákup v deň objednania.
„V Tescu sme teraz zašli ešte o krok ďalej z pohľadu zlepšovania služby Tesco Online nákupy – nakupujúcim prinášame možnosť doručenia ich nákupu ešte v deň objednávky. Mám veľkú radosť z predstavenia našej novinky, pretože je odpoveďou na neustále sa vyvíjajúce potreby a preferencie našich zákazníkov. Doručenie ešte v deň objednávky je aktuálne dostupné v rámci Bratislavy,“ povedal Martin Bulla, prevádzkový riaditeľ Tesca na Slovensku.
Rovnako tak budú môcť zákazníci v hlavnom meste po novom využiť aj zlepšenú službu Klikni&Vyzdvihni. Po vytvorení a zadaní online nákupu si ho budú môcť vyzdvihnúť vo zvolenom čase vo vybranom obchode Tesca, v Bratislave už aj v rovnaký deň.