logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Kamenné predajne sú mŕtve a budúcnosť maloobchodu patrí do online priestoru. Vlna e-shopov...
  • Presne rok po poklepaní základného kameňa otvára Billa nové logistické centrum v Seredi s...
  • Mesiac a pol po otvorení tridsiatej predajne Kraj v Petržalke na Nobelovom námestí spoločnosť...
  • Technologicko-logistická spoločnosť DODO, ktorá zabezpečuje logistiku poslednej míle, zahájila v...

IKEA spustila garantovaný odkup detského nábytku

13. októbra 2021
Správy 0
616
IKEA spustila garantovaný odkup detského nábytku

IKEA spustila na Slovensku novú službu, ktorá prispieva k rozvoju cirkulárneho modelu podnikania. Služba s názvom Garantovaný odkup použitého detského nábytku je určená pre členov IKEA Family, ktorí už nebudú vybraný kus nábytku potrebovať a rozhodnú sa ho vrátiť späť  za vopred stanovenú cenu. Služba na Slovensku funguje od októbra 2021.  

Nová služba Garantovaný odkup detského nábytku dáva používanému či staršiemu nábytku druhú šancu. „Z interných dát vieme, že takmer každý druhý Slovák sa zaujíma o udržateľnosť. Zároveň vnímame, že pandémia koronavírusu ovplyvňuje aj to, ako ľudia peniaze míňajú. Rastie ich záujem o to, aby im nábytok vydržal čo najdlhšie, “ vysvetľuje Eva Malá Beluská, manažérka IKEA pre rozvoj podnikania a transformácie. Napríklad pri odpredaní detského nábytku do jedného roka od jeho zakúpenia dostane zákazník približne 60% pôvodnej ceny. IKEA použitý nábytok za túto cenu opäť predá ďalším zákazníkom.

Prečítajte si tiež
Plzeňský Prazdroj skončí s pivnými PET fľašami

Spustenie služby je ďalším posunom v oblasti cirkulárnych služieb. IKEA počas roka predstavila vo svojich obchodných domoch v regióne Česko, Maďarsko a Slovensko aj špeciálne formáty s názvom Circular hub, v ktorých predáva rozbalený, mierne poškodený či použitý nábytok za zvýhodnenú  cenu. Zákazníkom ponúka aj nástroje na opravu, náhradné diely a tipy, ako predĺžiť životnosť nábytku.

Prečítajte si tiež
IKEA: Život v domácnosti je pre zákazníkov dôležitejší než kedykoľvek predtým

Spoločnosť do udržateľných riešení investuje v nasledujúcich troch rokoch celkovo tri milióny eur. Vo svojich obchodných domoch napríklad inštaluje fotovoltaické panely alebo smart systémy pre cirkuláciu vzduchu a vykurovanie (HVAC), ktoré šetria energiu a znižujú emisie CO2.

Súvisiace články:

Plzeňský Prazdroj skončí s pivnými PET fľašami IKEA: Život v domácnosti je pre zákazníkov dôležitejší než kedykoľvek predtým Tesco vyrába nové nákupné tašky z odpadu Coop Jednota Krupina spustila novú službu Online bločky

Odporúčame

 

 

Komerčná prezentácia

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. 2. – 2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Nemecko

22. – 23. 3. 2023, Kongres Samoška, Košice

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Farm House

Marián Petrík, majiteľ, Farm House: Poctivé mäso zo Slovenska

1. októbra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera