logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Skupina Kofola začala vo svojom výrobnom závode v Kláštore pod Znievom plniť minerálnu vodu...
  • Spoločnosť Packeta ako prvá na Slovensku umožňuje posielať si vzájomne zásielky aj pomocou...
  • Nový obchod Action sa bude nachádzať vo zvolenskom Obchodnom centre Klokan a zamestná približne...
  • Dlhodobé zlacnenie sa v maloobchodnom reťazci Kaufland týka vyše sto položiek. Sú medzi nimi...

Kongres Samoška v Trnave predstaví slovenský maloobchod v novej ére

30. septembra 2021
Správy 0
1068
Kongres Samoška v Trnave predstaví slovenský maloobchod v novej ére

V októbri sa v hoteli Holiday Inn v Trnave uskutoční 18. kongres Samoška, ktorý slúži na podporu domáceho maloobchodného trhu. Cieľom podujatia je informovať a inšpirovať domácich maloobchodníkov a pomôcť im čeliť ostrej konkurencii na trhu. Súčasťou bude zaujímavý odborný program, ktorý tentokrát predstaví maloobchod v novej ére. Venovať sa bude rezonujúcim témam, akými sú napríklad zálohovanie nápojových obalov či online predaj. Chýbať nebudú ani aktuálne dáta z tradičného trhu, ktoré odhalí spoločnosť NielsenIQ. Úvodnou prednáškou zaháji kongres najúspešnejšia slovenská olympionička Anastasia Kuzmina, ktorá sa podelí o tipy, ako zvíťaziť v osobnom i profesijnom živote.

Kongresu sa pravidelne zúčastňujú členovia maloobchodných aliancií, družstiev, majitelia či prevádzkovatelia obchodov s potravinami i drogériou, ale aj veľkoobchodníci, dodávatelia a zástupcovia  štátnych a profesijných organizácií. Poskytuje platformu pre odbornú diskusiu, rovnako ako aj neformálny priestor pre vytváranie nových obchodných vzťahov, načerpanie inšpirácie a propagáciu noviniek na retailovom trhu.

Odborný program 18. kongresu Samoška predstaví rôznorodé témy, ktoré aktuálne rezonujú v prostredí slovenského obchodu.  Pod heslom maloobchod v novej ére sa bude hovoriť o zmenách spôsobených pandémiou i nových výzvach, ktorým budú obchodníci v najbližšom období čeliť. Naživo sa opäť stretávame po dvoch rokoch, ktoré boli špecifické mnohými obmedzeniami i dočasnými zmenami v chode prevádzok, do veľkej miery však zapríčinili transformáciu zaužívaných zvyklostí spotrebiteľov, preferencií nákupných kanálov i objemu a frekvencie samotných nákupov. Maloobchod tak v tomto období prechádza revolúciou, ktorá môže obchodníkom otvoriť nové cesty i spôsoby, ako prilákať nových zákazníkov a znovuobjaviť svoje miesto v prostredí maloobchodu.

Anastasia Kuzmina o víťazstve v osobnom aj profesijnom živote

Podujatie oficiálne otvorí nová prezidentka Zväzu obchodu SR Nadežda Machútová. Účastníci sa môžu tešiť  i na prednášku našej najúspešnejšej olymioničky Anastasie Kuzminy, ktorá v rámci svojho vystúpenia porozpráva o tom, ako víťaziť v osobnom i profesijnom živote, a prezradí viac o časovom manažmente, ktorý považuje za jeden z kľúčových bodov úspechu v každej oblasti.

Oplatí sa spojiť so známou značkou alebo ísť radšej vlastnou cestou?

V panelovej diskusii sa budú odborníci z danej oblasti venovať téme franchisingovej spolupráce. Aký model podnikania sa oplatí zvoliť na tradičnom trhu? Je pre obchodníka jednoduchšie vybrať si overené know-how a prestíž známej značky, alebo je výhodnejšie ísť vlastnou cestou? O tom ,či predstavuje vstup do známej siete jednu z ciest, ako sa udržať na trhu či prilákať zákazníkov, budú diskutovať Ladislav Ambrovics, generálny riaditeľ spoločnosti Minit Slovakia, Jozef Beňa, majiteľ predajní Potraviny Kotva, Marián Paták, člen predstavenstva Slovenskej franchisingovej asociácie a Matej Varga, franchise manager spoločnosti Metro Cash & Carry SR.

Aké povinnosti prinesie obchodníkom povinné zálohovanie?

O zálohovaní nápojových obalov, ktoré bude čoskoro patriť medzi povinnosti maloobchodníkov, porozpráva Lucia Morvai, riaditeľka pre vonkajšie vzťahy a komunikáciu Správcu zálohového systému. Objasní, ako bude zálohovanie vyzerať v praxi, kto bude systém financovať, aké ciele a dopady na životné prostredie prinesie zálohovanie nápojových obalov i to, ako na efektívnu výchovu a vzdelávanie spotrebiteľov. Priebežné vyhodnotenie skúšobnej prevádzky projektu zálohovania predstaví Dominika Vahančíková, vedúca odboru marketingu v Coop Jednote Krupina.

Maloobchod pod tlakom koronakrízy

Súčasťou programu budú i aktuálne dáta z maloobchodného trhu, ktoré predstaví Júlia Klukanová, retail services consultant, a Pavol Zajac, client business partner zo spoločnosti NielsenIQ. Povedia, ako sa darí slovenskému obchodu v čase pandémie a nazrú i na to, ako v súčasnosti nakupuje slovenský spotrebiteľ, vrátane jeho zmien zvyklostí a preferovaných nákupných kanálov.

Je online predaj povinnou jazdou?

V súčasnom období sa viac než kedykoľvek predtým rieši otázka zavedenia vlastného e-shopu. Je však online predaj príležitosťou pre každého obchodníka? A ako e-commerce ovplyvňuje tradičnú formu predaja? Diskutovať o tom budú Ladislav Csengeri, riaditeľ Spotrebiteľského panelu pre ČR a SR spoločnosti GfK, Rastislav Bohunčák, riaditeľ pobočky Lunys, Jaroslav Klein, generálny riaditeľ Kaso Technologies, a Alexander Jančo, CEO digitálnej platformy Packeta Slovakia (predtým Zásielkovňa).

V predvečer kongresu účastníkov navyše čaká tradičná neformálna párty, ktorú spestrí hudobné vystúpenie skupiny Ukitas.

Registrácia: www.samoska-kongres.sk/registracia

 

Súvisiace články:

Kongres Samoška: Pandémia zmenila nakupovanie a zvýšila tržby Katarína Matejovie, konateľka pre administratívu, Lidl Slovenská republika: Pandémia bola pre mňa formujúcou skúsenosťou Inflácia v auguste zrýchlila, porastú aj ceny potravín kongres SamoškaKongres Samoška v Bratislave nazrie na slovenský obchod optikou budúcnosti

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Geis

Skladová logistika na mieru pre akýkoľvek tovar

Či už zháňate priestory na skladovanie tovaru, alebo potrebujete riadiť zložitý logistický projekt, môžete sa obrátiť na spoľahlivého poskytovateľa komplexných logistických služieb. U nás v spoločnosti Geis ponúkame služby presne na mieru vášmu podnikaniu. Naše sklady sú strategicky rozmiestnené s priamym napojením na hlavné ťahy a ľahkou dostupnosťou okolitých štátov. Vďaka vlastnému IT riešeniu dokážeme […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil niektoré novinky z príprav tejto úplne novej konferencie, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2023 v pražskom kongresovom centre WPP Campus. Má novú odbornú radu, základný koncept hlavného programu aj panelovej diskusie a skladbu sprievodného programu. […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

1. day

Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

15. februára 2023
dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera