
Začiatkom septembra spustila spoločnosť dm ďalšiu službu, a to expresné vyzdvihnutie objednávky v ľubovoľnej predajni dm na Slovensku. Stačí, keď si zákazník prostredníctvom dm e-shopu zvolí svoju obľúbenú predajňu, do ktorej si chce po svoj tovar prísť.
Spoločnosť dm zákazníkom poskytuje službu v podobe vyzdvihnutia objednaného tovaru od 7. septembra 2021. dm informuje, že objednávka bude pripravená najneskôr do troch hodín od jej online zaplatenia. Týmto spôsobom bude možné zakúpiť všetky produkty s výnimkou výrobkov označených „iba online“.
Ako bude služba fungovať v praxi?
V momente potvrdenia objednávky a zaplatenia tovaru budú zákazníkovi peniaze v hodnote objednávky na účte zablokované. Do mailu mu príde potvrdenie o zaplatení, ktoré bude obsahovať aj informáciu o orientačnom čase, keď bude môcť byť tovar vyzdvihnutý v predajni, najneskôr však tri hodiny od vytvorenia objednávky. Keď bude zásielka pripravená, zákazník dostane do mailu potvrdenie o možnosti vyzdvihnutia tovaru, čo znamená, že je možné prísť si do predajne po zásielku. Pri preberaní zásielky sa zákazník bude musieť preukázať potvrdením o možnosti vyzdvihnutia v digitálnej alebo papierovej forme alebo občianskym preukazom. Po vyzdvihnutí tovaru mu bude následne z účtu odrátaná suma v reálnej hodnote celého nákupu.
Ak si zákazník svoju objednávku zadá v nedeľu alebo neskôr ako tri hodiny pred zatvorením filiálky, dodacia lehota sa posúva na nasledujúci deň. O pripravení zásielky bude zákazník informovaný opäť e-mailovým potvrdením o možnosti vyzdvihnutia.
Expresné vyzdvihnutie majú registrovaní zákazníci zadarmo
Služba expresné vyzdvihnutie je pre registrovaných zákazníkov zdarma, pre neregistrovaných zákazníkov je spoplatnená sumou 0,95 eura. Na zabalenie nákupu sú používané tašky Durabag, ktoré v rámci tejto služby nie sú spoplatňované.
Svoju objednávku si možno vyzdvihnúť najneskôr do siedmich dní. Po siedmich dňoch príde zákazníkovi opätovne pripomienka, že si má svoju zásielku vyzdvihnúť, a ak do ďalších siedmich dní nepríde, bude informovaný o storne objednávky. V prípade, že si zákazník svoju zásielku nevyzdvihne, zablokované peniaze v hodnote objednávky mu budú na jeho účte odblokované.