logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Tesco po skúšobnom období naostro spúšťa Online Club, vernostný program pre online zákazníkov....
  • Technológie sa neustále vyvíjajú a sú prepojené so všetkým, čo robíme v osobnom, ale aj...
  • Časopis Tovar&Predaj nedávno predstavil inovované logo a jeho májovo-júnové vydanie vychádza...
  • Spoločnosť Terno real estate, ktorá prevádzkuje sieť potravín Terno a Kraj, spúšťa nový projekt...

Marketingové oddelenie The Coca-Cola Company pre Česko a Slovensko povedie Jakub Loos

9. augusta 2021
Správy 0
842
Marketingové oddelenie The Coca-Cola Company pre Česko a Slovensko povedie Jakub Loos

Vedenie marketingu česko-slovenskej pobočky spoločnosti The Coca-Cola Company prevzal Jakub Loos, ktorý na novú pozíciu nastúpil v júli 2021. V spoločnosti už v minulosti pôsobil deväť rokov na viacerých pozíciách a v rôznych pobočkách.

Jakub Loos pracoval v podlinkovej agentúre, neskôr v anglojazyčných novinách The Prague Post. Jeho kariéra v The Coca-Cola Company začala v roku 2007, kedy nastúpil na pozíciu graphics coordinator pre česko-slovenskú pobočku. Následne sa presunul do poľskej pobočky, kde pôsobil ako approval manager pre UEFA EURO 2012 v The Coca-Cola Company Poland & Ukraine. Na to nadviazal pozíciou events & sampling ,manager pre český, slovenský a pobaltský trh. Počas tejto kariérnej epizódy riadil napríklad simultánne projekty v piatich rôznych krajinách, viedol medzinárodný tím, a čiastočne pôsobil aj ako hovorca a PR manažér spoločnosti.

Prečítajte si tiež
Marketing spoločnosti Coca-Cola HBC bude riadiť Martina Lovětínská

Od roku 2013 pôsobil ako brand manager pre česko-slovenskú pobočku a dostal sa až k zodpovednosti za kľúčové produkty The Coca-Cola Company. Úspešne uviedol na trh viaceré produkty a predstavil úplne novú stratégiu digitálnej komunikácie. Zároveň stihol vyštudovať aj odbor Global Marketing a z pražskej LIGS University si odniesol titul MBA.

V roku 2016 sa Jakub Loos rozhodol vyskúšať svet start-upov ako managing partner v Clamair v Prahe. Už v roku 2017 sa však vrátil do sveta nápojov ako brand manager Becherovky, kľúčovej značky spoločnosti Jan Becher Pernod Ricard. Pracoval na omladení imidžu tradičnej českej značky a podarilo sa mu kompletne zrekonštruovať múzeum Becherovky v Karlových Varoch a prerobiť ho na návštevnícke centrum. Po tejto skúsenosti ho opäť privítala The Coca-Cola Company, aby mu do rúk zverila svoj marketingový tím.

„Najviac ma motivujú nezvyčajné úlohy a výzvy, ktoré si vyžadujú nové spôsoby myslenia a nové postupy,“ tvrdí marketingový expert na oblasť FMCG Jakub Loos.

Súvisiace články:

Marketing spoločnosti Coca-Cola HBC bude riadiť Martina Lovětínská Generálnym riaditeľom The Coca-Cola Company pre Česko a Slovensko sa stal Zbyněk Kovář Novým CEO spoločnosti Grit sa stal Lubomír Veselý

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

7. –⁠ 8. 6. 2023, Kongres Samoška, Olomouc

Profily

Action

Petr Juliš, generálny riaditeľ Action pre Česko a Slovensko: Na Slovensku vidíme väčší priestor ako v Česku

1. apríla 2023
Kaufland

František Krenželák, centrálny nákupca mliečnych výrobkov, Kaufland: Cením si všetky podnety od zákazníkov a venujem sa im

1. apríla 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera