
Vedenie marketingu česko-slovenskej pobočky spoločnosti The Coca-Cola Company prevzal Jakub Loos, ktorý na novú pozíciu nastúpil v júli 2021. V spoločnosti už v minulosti pôsobil deväť rokov na viacerých pozíciách a v rôznych pobočkách.
Jakub Loos pracoval v podlinkovej agentúre, neskôr v anglojazyčných novinách The Prague Post. Jeho kariéra v The Coca-Cola Company začala v roku 2007, kedy nastúpil na pozíciu graphics coordinator pre česko-slovenskú pobočku. Následne sa presunul do poľskej pobočky, kde pôsobil ako approval manager pre UEFA EURO 2012 v The Coca-Cola Company Poland & Ukraine. Na to nadviazal pozíciou events & sampling ,manager pre český, slovenský a pobaltský trh. Počas tejto kariérnej epizódy riadil napríklad simultánne projekty v piatich rôznych krajinách, viedol medzinárodný tím, a čiastočne pôsobil aj ako hovorca a PR manažér spoločnosti.
Od roku 2013 pôsobil ako brand manager pre česko-slovenskú pobočku a dostal sa až k zodpovednosti za kľúčové produkty The Coca-Cola Company. Úspešne uviedol na trh viaceré produkty a predstavil úplne novú stratégiu digitálnej komunikácie. Zároveň stihol vyštudovať aj odbor Global Marketing a z pražskej LIGS University si odniesol titul MBA.
V roku 2016 sa Jakub Loos rozhodol vyskúšať svet start-upov ako managing partner v Clamair v Prahe. Už v roku 2017 sa však vrátil do sveta nápojov ako brand manager Becherovky, kľúčovej značky spoločnosti Jan Becher Pernod Ricard. Pracoval na omladení imidžu tradičnej českej značky a podarilo sa mu kompletne zrekonštruovať múzeum Becherovky v Karlových Varoch a prerobiť ho na návštevnícke centrum. Po tejto skúsenosti ho opäť privítala The Coca-Cola Company, aby mu do rúk zverila svoj marketingový tím.
„Najviac ma motivujú nezvyčajné úlohy a výzvy, ktoré si vyžadujú nové spôsoby myslenia a nové postupy,“ tvrdí marketingový expert na oblasť FMCG Jakub Loos.