logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Podľa Slovenskej aliancie moderného obchodu (SAMO) je novela zákona o potravinách prínosom. Dnes...
  • Prieskumy ukazujú, že za zvýšením tržieb nestojí len široká ponuka tovaru, nízke ceny a akciový...
  • Doručovateľská spoločnosť Packeta spúšťa novú formu doručovania zásielok. K výdajným miestam,...
  • Slovenský maloobchod odštartoval rok 2022 medziročným nárastom tržieb o 16 %. Dôvodom je, že...

Pivovar Budvar má aj napriek koronakríze za sebou úspešný rok

4. augusta 2021
Správy 0
545
Pivovar Budvar má aj napriek koronakríze za sebou úspešný rok

Aj napriek komplikáciám s koronakrízou má český národný pivovar Budvar za sebou úspešný rok. Vlani medziročne zvýšil celkovú produkciu piva o tri percentá na celkový objem 1,731 milióna hektolitrov, čo je najvyššia celková produkcia  v histórii pivovaru. Tržby Budvaru v roku 2020 tak dosiahli rekordných 2,812 miliárd českých korún, čo je v prepočte vyše 110 miliónov eur.

Dobré obchodné výsledky pivovaru Budvar sa priaznivo premietli aj do hospodárenia podniku. Zisk pred zdanením sa medziročne zvýšil o 2,3 % na hodnotu 371,9 mil. Kč (takmer 14,6 mil. eur), čo je zatiaľ najlepší dosiahnutý výsledok od roku 2001.

Prečítajte si tiež
Pandémia produkciu odpadu nezastavila, porastie aj v nasledujúcich rokoch

V roku 2020 uviedol pivovar aj na slovenský trh do segmentu off trade nový horký ležiak Budvar 33 – „prvý horký ležiak z Budvaru“. Už v predchádzajúcom roku si ležiak získal u zákazníkov priaznivú odozvu, a preto sa pivovar rozhodol uviesť Budvar 33 na trh vo fľašiach a v plechovkách. Práve horký ležiak pomohol v minulom roku Budvaru k veľmi dobrým obchodným výsledkom, a to napriek zatvoreniu pohostinstiev a reštaurácií.

V realizácii rozvojového plánu, ktorý začal už v roku 2015, pokračoval pivovar aj v roku 2020. Na investície vynaložil Budějovický Budvar vlani 410 mil. Kč. (vyše 16 mil. eur). V minulom roku pivovar napríklad uviedol do plnej prevádzky novú fľaškovaciu linku. Po ukončení všetkých naplánovaných investícií v celkovej hodnote 2,5 mld. Kč (vyše 98 mil. eur) sa ročná produkcia piva zvýši na viac než 2 milióny hektolitrov.

Súvisiace články:

Pandémia produkciu odpadu nezastavila, porastie aj v nasledujúcich rokoch

Odporúčame

U&Sluno

Perfetti

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

Kaufland.sk

Nové online trhoviská Kaufland.sk a Kaufland.cz: Predaj produktov vo viac ako 5 000 kategóriách

V súčasnosti prevádzkuje spoločnosť Kaufland úspešné online trhovisko Kaufland.de a túto službu čoskoro otvorí aj na Slovensku a v Česku. Úspešný koncept nemeckého online trhoviska Kaufland.de sa od roku 2023 predstaví aj v ďalších krajinách. Predajcovia tak pomocou týchto platforiem môžu ponúkať svoj tovar v troch rôznych krajinách súčasne – a to len s jednou […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

31. 5. – 1. 6. 2022, PLMA´s World of Private Label, Amsterdam

2. 6. 2022, Kongres Samoška, Praha

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022

Matej Varga, head of retail franchise, Metro Cash & Carry SR: Počas pandémie sme otvorili najviac obchodov

16. februára 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera