logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Packeta prekonala hranicu tisíc Z-Boxov a stala sa tak najdostupnejšou službou na vyzdvihovanie...
  • Nové vydanie časopisu TaPmag vyšlo v náklade 10 500 výtlačkov, pričom 9000 kusov poputovalo do...
  • Vedeli ste, že až 87 % fanúšikov po zhliadnutí zaujímavého príspevku ich obľúbeného influencera...
  • Presne 231 projektov na zlepšenie života ako nové lavičky, parky, včelie úle či preliezky...

Marketing spoločnosti Coca-Cola HBC bude riadiť Martina Lovětínská

26. júla 2021
Správy 0
909
Marketing spoločnosti Coca-Cola HBC bude riadiť Martina Lovětínská

Novou marketingovou riaditeľkou spoločnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko sa stala Martina Lovětínská. Skúsená manažérka pracuje v spoločnosti Coca-Cola takmer 25 rokov. Do Česka sa vracia po úspešnom osemročnom pôsobení v zahraničných pobočkách. Najskôr riadila marketing v Taliansku, následne na rovnakej pozícii pracovala v Írsku, kde zastávala taktiež rolu obchodnej riaditeľky. V novej funkcii teraz v Česku vystrieda Joonasa Mäkilu, ktorý sa rozhodol v profesijnej kariére pokračovať na poli vlastného podnikania.

Martina Lovětínská pôvodne zahájila svoju kariéru v systéme Coca-Cola ako analytička pre kľúčových zákazníkov v českej pobočke. V priebehu nasledujúcich rokov prešla v spoločnosti mnohými rolami v komerčných tímoch. V roku 2013 prijala ponuku z Coca-Cola HBC Taliansko, kde dva roky pôsobila ako marketingová riaditeľka. Následne sa v rámci skupiny presunula do Írska, kde na pozícii marketingovej riaditeľky štyri roky podporovala inovácie na poli produktov. Nasledoval rok v roli obchodnej riaditeľky, kde riadila rast výnosov a hodnôt pre firemných zákazníkov a v roku 2019 taktiež nasadenie podnikového systému SaP4Hana. Marketingovou riaditeľkou Coca-Cola HBC Česko a Slovensko je od mája 2021.

Návrat do Českej republiky

„Martina je jasným príkladom, ako je u nás možné odštartovať kariéru a v prípade vytrvalosti, driny a talentu ju posunúť i do zahraničia. Sme veľmi radi, že sa po ôsmich úspešných rokoch vracia späť do Českej republiky nabitá skúsenosťami. Navyše si zo zahraničia prináša i veľmi cenné zážitky zložitého pandemického obdobia. Veríme, že sa nám spoločne v spolupráci s obchodným oddelením podarí pokračovať v naštartovaných aktivitách zameraných na zákazníka a urýchliť reštart kľúčových kanálov,“ uviedol Dan Timotin, generálny riaditeľ Coca-Cola HBC Česko a Slovensko.

Svoj odchod do zahraničia pred ôsmimi rokmi označuje Martina Lovětínská za mimoriadnu príležitosť, ktorá ju motivovala k vystúpeniu  z komfortnej zóny. Jazykovú bariéru taliančiny prelomila v Taliansku veľmi rýchlo, na kariérnej ceste sa jej osvedčila otvorenosť novým kultúram, zvedavosť i ochota sa učiť nový podnikateľský kontext a nadväzovať vzťahy s novými tímami a kolegami. Nadobudnuté skúsenosti a znalosti teraz prichádza uplatniť späť do Českej republiky, kde svoju profesijnú dráhu v roku 1995 zahájila.

Nové marketingové aktivity

„Mám veľkú radosť, že sa opäť môžem pripojiť k česko-slovenskému tímu. Obdobie pandémie bolo veľmi náročné pre všetkých  – najmä pracovne, ale aj súkromne a pre mňa z tej vzdialenosti mimoriadne aj kvôli rodičom, ktorí tu žijú. Český biznis tu preukázal jednoznačne svoju adaptabilitu a ja sa teším na marketingové aktivity, ktoré pre našich zákazníkov i partnerov pripravujeme,“ tvrdí Martina Lovětínska a dopĺňa: „Jedna z týchto aktivít práve prebieha, a to oslavy 50 rokov od zahájenia výroby nápoja Coca-Cola na území bývalého Československa, s tým súvisiaca CSR roadshow a taktiež mnoho súťaží v rôznych kanáloch. V portfóliu 24/7 nás taktiež čaká množstvo noviniek, spotrebitelia sa majú na čo tešiť,“ uzatvára Martina Lovětínská.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

TrackSys

Ako efektívne používať TrackSys v logistike?

Pred rokom prišla spoločnosť M2C s jedinečným riešením pre efektívnu kontrolu hotovostných transakcií. Jan Čulík, projektový manažér centra vzdialeného dohľadu spoločnosti M2C, je presvedčený, že software TrackSys by mohol byť i jedným zo spôsobov, ako zefektívniť proces vyskladňovania tovaru: „Máme nástroj, vďaka ktorému môžeme získať také dáta, na základe ktorých môžeme procesy zefektívniť.“  Ako aplikovať […]
Môjobchod

Sieť potravín Môjobchod získala 2. miesto v počte predajní

Otvorenie ambassador predajne v Maduniciach. 10 rokov od svojho založenia dosiahla maloobchodná sieť potravín Môjobchod  významný míľnik. Otvorením 737. predajne si značka zabezpečila 2. miesto v počte franšíz na slovenskom trhu. K úspechu sa dopracovala najmä snahou dostať sa k svojim zákazníkom čo najbližšie, ponúkať kvalitný sortiment a vytvoriť príjemnejší priestor na nákup. Značka Môjobchod odštartovala […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

12. – 16. 9. 2022, Drinktec 2022, Mníchov

5. – 6. 10. 2022, Kongres Samoška, Košice

13. – 14. 10. 2022, Kongres Obalko, Praha

Profily

Hans Faltys, spolumajiteľ siete Starý Otec: Cena a kvalita súvisia menej, než si ľudia myslia

12. augusta 2022
Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera