
Novou marketingovou riaditeľkou spoločnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko sa stala Martina Lovětínská. Skúsená manažérka pracuje v spoločnosti Coca-Cola takmer 25 rokov. Do Česka sa vracia po úspešnom osemročnom pôsobení v zahraničných pobočkách. Najskôr riadila marketing v Taliansku, následne na rovnakej pozícii pracovala v Írsku, kde zastávala taktiež rolu obchodnej riaditeľky. V novej funkcii teraz v Česku vystrieda Joonasa Mäkilu, ktorý sa rozhodol v profesijnej kariére pokračovať na poli vlastného podnikania.
Martina Lovětínská pôvodne zahájila svoju kariéru v systéme Coca-Cola ako analytička pre kľúčových zákazníkov v českej pobočke. V priebehu nasledujúcich rokov prešla v spoločnosti mnohými rolami v komerčných tímoch. V roku 2013 prijala ponuku z Coca-Cola HBC Taliansko, kde dva roky pôsobila ako marketingová riaditeľka. Následne sa v rámci skupiny presunula do Írska, kde na pozícii marketingovej riaditeľky štyri roky podporovala inovácie na poli produktov. Nasledoval rok v roli obchodnej riaditeľky, kde riadila rast výnosov a hodnôt pre firemných zákazníkov a v roku 2019 taktiež nasadenie podnikového systému SaP4Hana. Marketingovou riaditeľkou Coca-Cola HBC Česko a Slovensko je od mája 2021.
Návrat do Českej republiky
„Martina je jasným príkladom, ako je u nás možné odštartovať kariéru a v prípade vytrvalosti, driny a talentu ju posunúť i do zahraničia. Sme veľmi radi, že sa po ôsmich úspešných rokoch vracia späť do Českej republiky nabitá skúsenosťami. Navyše si zo zahraničia prináša i veľmi cenné zážitky zložitého pandemického obdobia. Veríme, že sa nám spoločne v spolupráci s obchodným oddelením podarí pokračovať v naštartovaných aktivitách zameraných na zákazníka a urýchliť reštart kľúčových kanálov,“ uviedol Dan Timotin, generálny riaditeľ Coca-Cola HBC Česko a Slovensko.
Svoj odchod do zahraničia pred ôsmimi rokmi označuje Martina Lovětínská za mimoriadnu príležitosť, ktorá ju motivovala k vystúpeniu z komfortnej zóny. Jazykovú bariéru taliančiny prelomila v Taliansku veľmi rýchlo, na kariérnej ceste sa jej osvedčila otvorenosť novým kultúram, zvedavosť i ochota sa učiť nový podnikateľský kontext a nadväzovať vzťahy s novými tímami a kolegami. Nadobudnuté skúsenosti a znalosti teraz prichádza uplatniť späť do Českej republiky, kde svoju profesijnú dráhu v roku 1995 zahájila.
Nové marketingové aktivity
„Mám veľkú radosť, že sa opäť môžem pripojiť k česko-slovenskému tímu. Obdobie pandémie bolo veľmi náročné pre všetkých – najmä pracovne, ale aj súkromne a pre mňa z tej vzdialenosti mimoriadne aj kvôli rodičom, ktorí tu žijú. Český biznis tu preukázal jednoznačne svoju adaptabilitu a ja sa teším na marketingové aktivity, ktoré pre našich zákazníkov i partnerov pripravujeme,“ tvrdí Martina Lovětínska a dopĺňa: „Jedna z týchto aktivít práve prebieha, a to oslavy 50 rokov od zahájenia výroby nápoja Coca-Cola na území bývalého Československa, s tým súvisiaca CSR roadshow a taktiež mnoho súťaží v rôznych kanáloch. V portfóliu 24/7 nás taktiež čaká množstvo noviniek, spotrebitelia sa majú na čo tešiť,“ uzatvára Martina Lovětínská.