Zákazníci v Českej republike sa môžu začať tešiť na otvorenie prvej predajne známeho obchodného reťazca Primark, ku ktorému dôjde už v polovici tohto mesiaca. Nová pobočka, situovaná v lokalite pražského Václavského námestia, ponúkne módne trendy, kozmetické produkty a doplnky do domácnosti na troch podlažiach v rozlohe 4600 metrov štvorcových.
Otvorením Primarku v Prahe vznikne viac než 300 pracovných miest pre miestnu ekonomiku. Spoločnosť vstupuje na štrnástky trh, ktorý rozšíri svoje pôsobenie v rámci celej Európy a USA. Primark otvorí svoje dvere zákazníkom po prvýkrát vo štvrtok 17. júna o deviatej hodine.
Prvý obchod značky Primark v Českej republike predstavuje pre reťazec ďalší významný krok v expanzii do strednej a východnej Európy. Nová pražská predajňa sa otvorí ako v poradí 396. a pripojí sa tak k ďalším pobočkám v tomto významnom regióne, medzi ktoré patrí predajňa v Ľubľane a dve poľské pobočky vo Varšave a v Poznani. Spoločnosť Primark taktiež podpísala nájomnú zmluvu na otvorenie prvého obchodu na Slovensku. Prvá predajňa by sa mala otvoriť v roku 2022 v bratislavskom nákupnom centre Eurovea.
„Sme potešení, že môžeme zákazníkom v Prahe ponúknuť preslávenú módu a ceny Primarku a nemohli by sme si pre náš prvý obchod v Českej republike priať lepšiu lokalitu než je ikonické Václavské námestie. Pre spoločnosť to znamená dôležitý nový trh, ktorým pokračujeme v expanzii po strednej a východnej Európe,“ uviedol Maciej Podwojski, oblastný manažér pre Poľsko, Slovinsko a Českú republiku.
„Naša nová predajňa v srdci Prahy ponúkne českým zákazníkom jedinečný zážitok z nakupovania. Pracovali sme naozaj tvrdo, aby sme sa uistili, že je obchod pripravený a vybavený najnovšou módou, trendmi a produktmi pre každodennú spotrebu. Náš tím sa už nemôže dočkať otvorenia,“ doplnil Eric Paul, vedúci predajne Primark v Prahe.
Zaistenie bezpečnosti zamestnancov a zákazníkov zostáva pre spoločnosť prioritou. Primark investoval značné prostriedky do zaistenia bezpečnosti predajne a zavedenia úplného bezpečnostného protokolu, aby zákazníci mohli nakupovať bez obáv.