
Novým komerčným riaditeľom spoločnosti Coca-Cola pre Českú republiku a Slovensko je od 1. mája Pawel Ozierski. Významne sa podieľal na stratégii rastu a akceleračných programoch. V minulom roku riadil spoločný program s Coca-Cola Hellenic Botting Company pre Česko a Slovensko na podporu znovuotvorenia hotelov, reštaurácii a kaviarní po prvej vlne pandémie Covid-19.
Pawel Ozierski pracuje pre spoločnosť Coca-Cola Česko a Slovensko od roku 2018. Prvé dva roky zastával funkciu senior brand managera pre značky Coca-Cola, Fanta, Sprite a Kinley a neskôr rolu business managera pre Slovensko. V rámci jeho pôsobenia sa spoločnosť Coca-Cola stala napríklad oficiálnym sponzorom majstrovstva sveta v hokeji či partnerom filmových hitov Star Wars a Avengers.
Vyštudoval Vysokú školu ekonomickú vo Varšave a svoje bohaté profesijné skúsenosti získal predovšetkým v globálnych firmách. Jedenásť rokov pôsobil v spoločnosti Mondelez a venoval sa značkám ako Jacobs, Milka či Cadbury, kde pripravoval stratégiu, program podpory a vývoj portfólia za účelom rastu podielu jednotlivých značiek na trhu. V spoločnosti Kraft Foods sa Pawlovi Ozierskemu podarilo zastaviť niekoľkoročný pokles sezónneho portfólia tovaru a zároveň zvýšiť podiel jeho predajov na vysoko konkurenčnom trhu vo Veľkej Británii. Na českom a slovenskom trhu viedol značku Milka, v rámci ktorej sa mu podarilo posilniť postavenie tejto značky na trhu a pravidelne zvyšovať jej medziročný obrat. Na svojom konte má taktiež prestížne marketingové ocenenia.