
Novým senior brand manažérom značky Radegast v Česku a na Slovensku sa stal Josef Jalůvka. Má desaťročné skúsenosti na rôznych pozíciách v obchode i marketingu, predovšetkým zo spoločnosti Plzeňský Prazdroj.
Josef Jalůvka je od apríla 2021 zodpovedný za všetky marketingové aktivity značky Radegast v Českej republike i na Slovensku. „Značka Radegast je vo skvelej forme. Predo mnou a mojim tímom sú teraz ďalšie nové projekty, výzvy a príbehy, na ktoré sa veľmi teším. K tým najbližším bude patriť napríklad nová image kampaň alebo štart komunikácie na slovenskom trhu,“ hovorí Josef Jalůvka, ktorý začal v Plzeňskom Prazdroji pracovať už pred siedmimi rokmi.
Josef Jalůvka pôsobil posledné dva roky na pozícii senior brand manažéra pre Birell na Slovensku, kde mal na starosti produktové inovácie a reklamné kampane. Medzi jeho hlavné projekty patril štart Coly od Birellu a úspešná kampaň „S Birellom nenafúkaš“.
Vyštudoval Masarykovu univerzitu v Brne, časť štúdia strávil v zahraničí na Montpellier Business School vo Francúzsku.