
Spoločnosť Heineken Slovensko predstavila nového obchodného riaditeľa. Od 1. apríla pôsobí na tejto pozícii skúsený manažér Rastlislav Raček. V jeho kompetencii je riadenie obchodného oddelenia a rozvoj vzťahov s obchodnými partnermi.
Rastlislav Raček, nový obchodný manažér pivovarníckej spoločnosti Heineken Slovensko, prichádza na novú pozíciu s takmer 20-ročnou praxou, ktorú získal na rôznych obchodných pozíciách.
„Vzhľadom na aktuálnu situáciu spojenú s pandémiou nás čakajú mnohé výzvy, na ktorých som pripravený pracovať spolu s tímom skúsených a zanietených kolegýň a kolegov. Našim cieľom bude aj naďalej posilňovať hodnotu portfólia značiek a ich postavenie na trhu. Neoddeliteľnou súčasťou je posilnenie a podpora HoReCa segmentu, ktorý je jedným z najviac zasiahnutých odvetví pandémiou na Slovensku. Obchodný tím spoločnosti Heineken Slovensko je silný tím s dlhoročnými skúsenosťami a skvelými výsledkami, ktoré predstavujú stabilný základ na realizáciu inovatívnych a odvážnych krokov. Som vďačný za príležitosť pracovať s takýmto tímom skvelých hráčov. Teším sa na vzájomnú spoluprácu,“ povedal Rastislav Raček.
Svoju kariéru odštartoval v spoločnosti Unilever. Významne prispel k rastu obratu a trhového podielu značky Algida na slovenskom trhu ako channel sales manager a neskôr ako national sales manager. V roku 2012 nastúpil na pozíciu obchodného riaditeľa do spoločnosti Lyreco, medzinárodného distribútora kancelárskych produktov a služieb.