Spoločnosť Geis CZ v nedávnej dobe niekoľkokrát zaregistrovala ako premenlivý môže byť trh. Podstatné je, aby prevádzkovateľ logistických služieb na dané zmeny pružne reagoval a klientovi pomáhal a bol oporou v jeho aktivitách. Dôležité pri tom sú dlhodobo budované vzťahy, vzájomná dôvera a stabilita.
Ako flexibilne dokážeme reagovať? Preukazujeme veľkú dávku flexibility pri nasadzovaní potrebného personálu na zvládnutie až extrémne premenlivého denného objemu zákaziek. Bežnou praxou u niektorých projektov je, že sa v určitý deň napr. okolo 16. hodiny v sklade dozvedia objem tovaru k manipulácii, a toto množstvo je potrebné spracovať do druhej hodiny rannej, teda v priebehu iba 10 hodín čistého času. Výkyvy v počte nasadených pracovníkov sa preto bežne pohybujú rádovo v desiatkach percent.
V oblasti e-commerce sme zaznamenali znásobenie objednávok a viac než strojnásobenie priemernej veľkosti zásielok. Zareagovali sme rýchlo. Ako konkrétne? Prispôsobili sme priestor v sklade, zvýšili počet baliacich pracovísk a zaviedli sme trojzmennú prevádzku. Postupne sme zabezpečili rozšírenie policového systému, zmenila sa dispozícia skladu a bol upravený tok tovaru vnútri skladu. Behom pár týždňov spoločnosť Geis v rámci optimalizácie existujúceho procesu po roku prevádzky zaobstarala ďalšiu časť automatickej valčekovej dráhy. Vďaka týmto zmenám dnes sklad v štandardnom čase zabezpečuje násobný objem práce pri prakticky stopercentnej kvalite.
Spoľahnite sa na Geis – logistického partnera s najlepším riešením.