logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Väčšina maloobchodných reťazcov nebude už o dva roky predávať vajcia, ktoré zniesli sliepky...
  • Nové nastavenie marketingu detských produktov v praxi znamená, že v letákoch, inzerátoch,...
  • Februárová inflácia zrýchlila a po tretíkrát sa medziročne dostala na rekordných 15,4 %....
  • Aké sú negatívne trendy, ktoré ovplyvnili retail? Ako prvé asi každého napadne pandémia...

Český výrobca slaných pochutín plánuje rozšíriť výrobu napriek koronakríze

29. apríla 2021
Správy 0
1198
Český výrobca slaných pochutín plánuje rozšíriť výrobu napriek koronakríze

Spoločnosť Krajči plus, výrobca klasických zemiakových lupienkov a slaných pochutín, zverejnila svoje obchodné výsledky za rok 2020. Aj napriek negatívnemu dopadu pandémie Covid-19 a uzatvoreniu tradičných distribučných kanálov udržala spoločnosť obrat za rok 2020 na úrovni jedného milióna EUR. V nasledujúcom období plánuje ďalšiu expanziu.

Podľa Tomáša Krajčiho, majiteľa firmy, ktorá vyrába napríklad tradičné Cyrilové lupienky, bol trh v minulom roku výrazne ovplyvnený pandémiou Covid-19. Tá tvrdo zasiahla najmä segment HoReCa, ktorý pre moravského výrobcu klasických zemiakových lupienkov predstavuje dôležitú časť biznisu. Cyrilove lupienky sa totiž na rozdiel od chipsov nadnárodných firiem vyrábajú zo zemiakov bez blanšírovania, nekonzervujú sa a dodávajú sa na trh čerstvé na objednávku. Nie je preto možné, aby ležali mesiace v regáloch supermarketov. Aj napriek tomu firma realizuje nové investície a výrobné kapacity plánuje rozširovať.

Prečítajte si tiež
Slovenská jahňacina má u spotrebiteľov úspech

Rodinná firma aktuálne dokončuje druhú etapu výstavby novej, už tretej výrobnej haly. Postupne by mala táto časť prepojiť moderný komplex do jedného celku. Podnik plánuje zvyšovať výrobnú kapacitu a pri zachovaní odlišnosti tradičných lupienkov expandovať najmä do sietí maloobchodných reťazcov.

Prečítajte si tiež
Reťazec Farmfoods otvoril novú predajňu

„Vyrábame kvalitu za odpovedajúcu cenu a budeme sa toho držať i naďalej. Nemáme v pláne vyrábať eurochipsy. Naše lupienky sa musia doviezť čerstvé z výroby a nemôžu kvôli čerstvosti dlho ležať v regáloch. V niektorých obchodných reťazcov sme už cestu k distribúcii našli, s ďalšími ju budeme hľadať,“ tvrdí Tomáš Krajči.

Súvisiace články:

Slovenská jahňacina má u spotrebiteľov úspech Reťazec Farmfoods otvoril novú predajňu Jakub Berčík: Sila zvyku pri nákupe potravín Údaje o potravinovom odpade zverejňuje už 80 percent dodávateľov Tesca

Odporúčame

 

Komerčná prezentácia

Geis

Skladová logistika na mieru pre akýkoľvek tovar

Či už zháňate priestory na skladovanie tovaru, alebo potrebujete riadiť zložitý logistický projekt, môžete sa obrátiť na spoľahlivého poskytovateľa komplexných logistických služieb. U nás v spoločnosti Geis ponúkame služby presne na mieru vášmu podnikaniu. Naše sklady sú strategicky rozmiestnené s priamym napojením na hlavné ťahy a ľahkou dostupnosťou okolitých štátov. Vďaka vlastnému IT riešeniu dokážeme […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil niektoré novinky z príprav tejto úplne novej konferencie, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2023 v pražskom kongresovom centre WPP Campus. Má novú odbornú radu, základný koncept hlavného programu aj panelovej diskusie a skladbu sprievodného programu. […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

22. – 23. 3. 2023, Kongres Samoška, Košice

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

1. day

Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

15. februára 2023
dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera