logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Skupina Kofola začala vo svojom výrobnom závode v Kláštore pod Znievom plniť minerálnu vodu...
  • Spoločnosť Packeta ako prvá na Slovensku umožňuje posielať si vzájomne zásielky aj pomocou...
  • Nový obchod Action sa bude nachádzať vo zvolenskom Obchodnom centre Klokan a zamestná približne...
  • Dlhodobé zlacnenie sa v maloobchodnom reťazci Kaufland týka vyše sto položiek. Sú medzi nimi...

Kraj prichádza s vlastnou značkou potravín

21. apríla 2021
Správy 0
1399
Kraj prichádza s vlastnou značkou potravín

Sieť potravín Kraj prináša na pulty svojich predajní ďalšiu vlastnú značku produktov. Zákazníci ich nájdu pod názvom Z nášho Kraja a rozpoznajú ich vďaka jednotnému farebnému prevedeniu i logu pozostávajúcemu z tradičnej horskej kvetiny. Produkty pod touto značkou si môžu zákazníci zakúpiť v predajniach už v priebehu apríla.

Mliečne, mäsové aj sezónne výrobky od lokálnych chovateľov a pestovateľov, s dohľadateľným pôvodom na niektorej zo slovenských fariem či u lokálnych producentov, nájdu zákazníci už koncom  apríla vo všetkých predajniach Kraj. Cieľom vytvorenia spoločnej značky je jednoduchšia a väčšia podpora malých regionálnych producentov, ktorých produkty sa tak ľahšie dostanú k zákazníkom.

Prečítajte si tiež
V potravinách Terno a Kraj dostanú zákazníci potvrdenie o nákupe e-mailom

Okrem toho, že pôjde o lokálne výrobky, ktoré budú dostupné len v predajniach Kraj, chce sieť potravín tiež oprášiť zabudnuté remeselné výrobky typické pre určitý región a priblížiť ich tak širokej verejnosti. Hneď na úvod je pod touto značkou pripravených šesť produktov v obsluhovaných pultoch a v mliečnom sortimente. V priebehu roka bude ponuka tejto privátnej značky rýchlo rásť.

„Prísť s privátnou značkou sme sa rozhodli z dvoch dôvodov. Na jednej strane nám šlo o podporu malých výrobcov, ktorí by zrejme pod svojimi vlastnými značkami nemali taký dosah na kupujúcich. Zároveň by ich kvalitné produkty poznali len miestni obyvatelia, prípadne z okolitých obcí a miest, čo by bola škoda, keďže v mnohých prípadoch ide o jedinečnú receptúru či spôsob výroby. Na druhej strane chceme týmto krokom zlepšiť situáciu slovenskej ekonomiky, ktorá bola v poslednom roku výrazne zasiahnutá a skúšaná pandémiou koronavírusu. V neposlednom rade budeme naše privátne značky podporovať aj marketingovo, čo by malo ešte viac pomôcť výrobcom. Veríme, že si naši zákazníci obľúbia značku Z nášho Kraja,“ povedal Marek Koštrna, marketingový manažér reťazca Kraj.

Prečítajte si tiež
Terno otvorilo jubilejnú 140. predajňu

Logo v sebe ukrýva Slovákom dobre známu rastlinu, ktorú používali už naši predkovia ako ľudovú medicínu proti brušným bolestiam a problémom dýchacích ciest. Ide o  Plesnivec alpínsky. Na Slovensku sa prirodzene vyskytuje vo Vysokých Tatrách, Veľkej a Malej Fatre i v Slovenskom raji.

Obchodný reťazec Kraj už niekoľko rokov podporuje miestnych pestovateľov, chovateľov a výrobcov. Na svojich pultoch aj v súčasnosti ponúka niekoľko stoviek výrobkov z takmer všetkých druhov potravín. Potrebu vytvorenia vlastnej značky lokálnych produktov možno považovať za priame vyústenie dlhoročných spoluprác s desiatkami malých, a v mnohých prípadoch neznámych, dodávateľov. V týchto spoluprácach plánuje aj naďalej pokračovať – i v súčasnosti hľadá viacerých dodávateľov. Tí sa môžu prihlásiť na webe spoločnosti.

Súvisiace články:

V potravinách Terno a Kraj dostanú zákazníci potvrdenie o nákupe e-mailom Terno otvorilo jubilejnú 140. predajňu Terno rozširuje distribučné centrum o sklad s čerstvými potravinami Terno sa rozrastá o ďalších 12 predajní, stáva sa členom aliancie CBA

Odporúčame

 

Komerčná prezentácia

Geis

Skladová logistika na mieru pre akýkoľvek tovar

Či už zháňate priestory na skladovanie tovaru, alebo potrebujete riadiť zložitý logistický projekt, môžete sa obrátiť na spoľahlivého poskytovateľa komplexných logistických služieb. U nás v spoločnosti Geis ponúkame služby presne na mieru vášmu podnikaniu. Naše sklady sú strategicky rozmiestnené s priamym napojením na hlavné ťahy a ľahkou dostupnosťou okolitých štátov. Vďaka vlastnému IT riešeniu dokážeme […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil niektoré novinky z príprav tejto úplne novej konferencie, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2023 v pražskom kongresovom centre WPP Campus. Má novú odbornú radu, základný koncept hlavného programu aj panelovej diskusie a skladbu sprievodného programu. […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

22. – 23. 3. 2023, Kongres Samoška, Košice

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

1. day

Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

15. februára 2023
dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera