logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Väčšina maloobchodných reťazcov nebude už o dva roky predávať vajcia, ktoré zniesli sliepky...
  • Nové nastavenie marketingu detských produktov v praxi znamená, že v letákoch, inzerátoch,...
  • Februárová inflácia zrýchlila a po tretíkrát sa medziročne dostala na rekordných 15,4 %....
  • Aké sú negatívne trendy, ktoré ovplyvnili retail? Ako prvé asi každého napadne pandémia...

Módna značka F&F prichádza s udržateľnou kolekciou

19. apríla 2021
Správy 0
782
Módna značka F&F prichádza s udržateľnou kolekciou

Značka F&F prináša novinku v podobe kolekcie oblečenia Made Mindfully. Označenie týmto logom zákazníka informuje o tom, že daný kus oblečenia bol vyrobený zodpovedným spôsobom s ohľadom na ochranu životného prostredia a vzácnych zdrojov.

„Na značku F&F, ktorá je obľúbenou u našich zákazníkov, sme v Tescu patrične hrdí. Už dnes sa viac ako polovica oblečenia značky F&F vyrába z materiálov získaných zodpovedných spôsobom. Chceme pritom docieliť, aby do roku 2030 všetky naše vstupné suroviny pochádzali či už z trvalo udržateľných zdrojov alebo z procesu recyklácie. Tento silný záväzok v rámci značky F&F potvrdzujeme aj predstavením najnovšej kolekcie Made Mindfully,“ hovorí Sylvia Koreňová, prevádzková manažérka tímu F&F na Slovensku.

Prečítajte si tiež
Tesco spustilo prvý automat na vrátenie PET fliaš a plechoviek

Zodpovedný prístup F&F potvrdzuje nová kolekcia, ktorá prináša napríklad jarné šaty vyrobené zo 100 % bio bavlny. Rovnako tak je 100 % bio bavlna využívaná napríklad aj pri výrobe bavlneného oblečenia pre dojčatá, ktoré patrí do rovnakej kolekcie. „Produkty F&F sa stávajú čoraz udržateľnejšími vo vzťahu k planéte – 99 percent bavlny získavame zodpovedným spôsobom a  konkrétne 33-percentný podiel z tohto čísla už dnes tvorí organická bavlna,“ spresňuje Sylvia Koreňová.

Prečítajte si tiež
Tesco spája sily so Svetovým fondom na ochranu prírody

V uplynulom roku reťazec dokázal zužitkovať 52 miliónov plastových fliaš. Ich recyklované vlákna použil práve v odevoch F&F, či už v plavkách alebo napríklad vo svetroch. Ďalším príkladom ekologického prístupu je program opakovaného využívania vešiakov, keď sa do predajní reťazca vracajú vešiaky, ktoré sú použité na nové oblečenie.

Súvisiace články:

Tesco spustilo prvý automat na vrátenie PET fliaš a plechoviek Tesco spája sily so Svetovým fondom na ochranu prírody Tesco rozširuje vlastnú značku potravín o ďalšie rastlinné produkty Tesco umožňuje svojim zákazníkom ušetriť viac

Odporúčame

 

Komerčná prezentácia

Geis

Skladová logistika na mieru pre akýkoľvek tovar

Či už zháňate priestory na skladovanie tovaru, alebo potrebujete riadiť zložitý logistický projekt, môžete sa obrátiť na spoľahlivého poskytovateľa komplexných logistických služieb. U nás v spoločnosti Geis ponúkame služby presne na mieru vášmu podnikaniu. Naše sklady sú strategicky rozmiestnené s priamym napojením na hlavné ťahy a ľahkou dostupnosťou okolitých štátov. Vďaka vlastnému IT riešeniu dokážeme […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil niektoré novinky z príprav tejto úplne novej konferencie, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2023 v pražskom kongresovom centre WPP Campus. Má novú odbornú radu, základný koncept hlavného programu aj panelovej diskusie a skladbu sprievodného programu. […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

22. – 23. 3. 2023, Kongres Samoška, Košice

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

1. day

Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

15. februára 2023
dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera