Značka F&F prináša novinku v podobe kolekcie oblečenia Made Mindfully. Označenie týmto logom zákazníka informuje o tom, že daný kus oblečenia bol vyrobený zodpovedným spôsobom s ohľadom na ochranu životného prostredia a vzácnych zdrojov.
„Na značku F&F, ktorá je obľúbenou u našich zákazníkov, sme v Tescu patrične hrdí. Už dnes sa viac ako polovica oblečenia značky F&F vyrába z materiálov získaných zodpovedných spôsobom. Chceme pritom docieliť, aby do roku 2030 všetky naše vstupné suroviny pochádzali či už z trvalo udržateľných zdrojov alebo z procesu recyklácie. Tento silný záväzok v rámci značky F&F potvrdzujeme aj predstavením najnovšej kolekcie Made Mindfully,“ hovorí Sylvia Koreňová, prevádzková manažérka tímu F&F na Slovensku.
Zodpovedný prístup F&F potvrdzuje nová kolekcia, ktorá prináša napríklad jarné šaty vyrobené zo 100 % bio bavlny. Rovnako tak je 100 % bio bavlna využívaná napríklad aj pri výrobe bavlneného oblečenia pre dojčatá, ktoré patrí do rovnakej kolekcie. „Produkty F&F sa stávajú čoraz udržateľnejšími vo vzťahu k planéte – 99 percent bavlny získavame zodpovedným spôsobom a konkrétne 33-percentný podiel z tohto čísla už dnes tvorí organická bavlna,“ spresňuje Sylvia Koreňová.
V uplynulom roku reťazec dokázal zužitkovať 52 miliónov plastových fliaš. Ich recyklované vlákna použil práve v odevoch F&F, či už v plavkách alebo napríklad vo svetroch. Ďalším príkladom ekologického prístupu je program opakovaného využívania vešiakov, keď sa do predajní reťazca vracajú vešiaky, ktoré sú použité na nové oblečenie.