
Aktuálne číslo časopisu TaPmag vyšlo v náklade 10 500 výtlačkov, z čoho 9000 kusov prišlo do schránok prevádzkovateľov tradičných predajní združených v maloobchodných alianciách, ďalších 750 výtlačkov putovalo do manažmentu a nákupcom medzinárodných reťazcov či manažérom jednotlivých pobočiek predajní.
O akých témach sa v novom čísle dočítate?
→ V krízových časoch sa nakupujú výrobky vlastnej značky. Potvrdzuje to minuloročná pandémia, keď počas jej dvoch vĺn rástli ich tržby oveľa rýchlejšie ako pri značkových výrobkov. Obchodné reťazce rozširujú ich portfólio a reagujú na dopyt zo strany zákazníkov.
→ Potraviny Žabka sú súčasťou skupiny Tesco, no prezentovať sa chcú ako samostatná značka s vlastnou identitou. Svoj prvý obchod Žabka otvorila v septembri v Bratislave, odvtedy sa rozrástla o ďalších päť prevádzok. Expanziu plánuje vo vlnách.
→ Inovácie na uľahčenie nákupu majú svoje miesto v mnohých predajniach. Niektoré síce na začiatku mohli na zákazníkov pôsobiť futuristicky, postupne si však nachádzajú medzi nakupujúcimi čoraz viac fanúšikov. Napriek tomu, že ide o trendy, ktoré sa dali pozorovať v maloobchode dlhodobo, pandémia zrýchlila ich adaptáciu.
→ Rubrika CatScan prináša aktuálne dáta predajov z kategórií impulzného tovaru, sortimentu pre grilovaciu sezónu či produktov zdravého životného štýlu.
Vychutnajte si nové vydanie časopisu TaPmag aj v exkluzívnom tlačenom vydaní a registrujte sa k jeho odberu!
Tlačenú verziu časopisu si môžete predplatiť tu.
Ako si časopis prečítať online? Máte dve možnosti:
- Časopis si môžete prelistovať alebo stiahnuť vo formáte PDF tu.
- Prelistovať si ho môžete taktiež na stránke issuu.com kliknutím na obrázok nižšie.
Ak si chcete zabezpečiť pravidelnú dávku informácií, ktorá príde rovno do vašej e-mailovej stránky, stačí vyplniť jednoduchú registráciu na odber nášho 14-denného newslettera TaPnews, a to zadaním svojej e-mailovej adresy tu.