logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Kamenné predajne sú mŕtve a budúcnosť maloobchodu patrí do online priestoru. Vlna e-shopov...
  • Presne rok po poklepaní základného kameňa otvára Billa nové logistické centrum v Seredi s...
  • Mesiac a pol po otvorení tridsiatej predajne Kraj v Petržalke na Nobelovom námestí spoločnosť...
  • Technologicko-logistická spoločnosť DODO, ktorá zabezpečuje logistiku poslednej míle, zahájila v...

Katarína Droppová: Dôveryhodnosť vašej firmy stojí na riaditeľovi a pozitívnych článkoch

1. apríla 2021
Blog 0
1138
Katarína Droppová: Dôveryhodnosť vašej firmy stojí na riaditeľovi a pozitívnych článkoch

Pokračujúca pandémia a lockdown prinútili mnohé spoločnosti zmeniť nielen svoje pracovné zvyklosti, ale aj spôsob komunikácie. Bežnými sa stali práca z domu, virtuálne stretnutia, nákupy cez e-shopy a komunikácia sa presunula do online prostredia. Ukazuje sa však, že vernosť zákazníkov závisí najmä od komunikácie jej riaditeľa a výstupoch v médiách.

Sociálne siete, videá a podcasty v nemalej miere nahrádzajú tzv. offline komunikáciu, teda osobné stretnutia v kamenných predajniach, kaviarňach, reštauráciách. Ako však ukazujú prieskumy, až 49 % reputácie spoločnosti závisí od komunikácie jej generálneho riaditeľa. Ak on komunikuje dôveryhodne, takmer polovica zákazníkov je ochotných zachovať lojalitu firme a jej produktom či službám.

Prečítajte si tiež
Katarína Droppová: Viete, čo od vás očakávajú zákazníci?

Navyše daný prieskum tiež uvádza, že 22 % zákazníkov je schopných odísť od značky, ak si prečíta jeden negatívny článok o danej firme, a dokonca až 70 %, ak si prečíta štyri alebo viac negatívnych článkov. A tu už je potrebné spozornieť. Jasne to totiž ukazuje na silnú dôveru čitateľov v médiá a texty, ktoré si na nich prečítajú.

Vitajte v ére každodenných prevratných správ

Prečítajte si tiež
Katarína Droppová: Viete, čo je to fygitálny obchod?

V dnešnej dobe, keď priemerne trávime na mobile viac ako štyri hodiny denne, sme doslova zavalení informáciami. Koľko z nich sme schopní zapamätať si? Vďaka tomuto množstvu obsahu sú ľudia náchylnejší veriť „prevratným“, wow informáciám a ich pozornosť upútajú viac negatívne správy. Viera v hoaxy a fake news dosiahla vrchol. Práve teraz, viac ako inokedy predtým, záleží na tom, kde a tiež ako komunikuje vaša firma. Nielen v čase krízy je potrebné sa sústrediť na autentickú, ľudskú komunikáciu, ktorá je pre zákazníkov uveriteľná.

V dobe digitálnych médií, keď sa informácia môže dostať k širokej verejnosti rýchlosťou blesku, je stále ešte veľa spoločností nepripravených na reagovanie a riešenie krízovej udalosti. Imidž poctivého predajcu, kvalitného výrobcu, stabilného zamestnávateľa sa môže zrútiť raz-dva. Je potrebné si uvedomiť, že informácie, ktoré prinášajú médiá, ovplyvnia všetkých okolo vás – nielen zákazníkov, ale tiež obchodných partnerov, investorov aj zamestnancov.

Informovať len počas krízy nestačí

Preto je žiaduce komunikovať priebežne a konzistentne. Reagovať na vzniknutú krízu nestačí, je vhodné dať o sebe vedieť aj pozitívne správy a novinky. Či už rozhovorom s riaditeľom spoločnosti, poukázaním na podporu komunity alebo na partnerstvá firmy s inými spoločnosťami a živnostníkmi. Odborníci na komunikáciu z PR agentúr dokážu vytvoriť a udržiavať zmysluplné vzťahy: od obsahu správ a výstupov cez podujatia a eventy až po iné formy komunikácie, s ktorými sa ľudia – zákazníci dokážu stotožniť. Systematická a prepracovaná komunikácia vás udrží v povedomí a podporí vašu dôveryhodnosť.

Súvisiace články:

Katarína Droppová: Viete, čo od vás očakávajú zákazníci? Katarína Droppová: Viete, čo je to fygitálny obchod? Katarína Droppová: Sledujte životný štýl vašich zákazníkov a predávajte Katarína Droppová: Posilnite hodnotu vlastnej značky. Aké trendy ovládnu marketing v roku 2022?

Odporúčame

 

 

Komerčná prezentácia

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. 2. – 2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Nemecko

22. – 23. 3. 2023, Kongres Samoška, Košice

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Farm House

Marián Petrík, majiteľ, Farm House: Poctivé mäso zo Slovenska

1. októbra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera