logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • Top 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednanie plagátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Spoločnosť Billa má od 1. apríla 2021 nového generálneho riaditeľa. Stal sa ním Arnd Riehl,...
  • Počas marca sme vás priebežne informovali o čerstvých aktualitách z oblasti obchodu. Prinášame...
  • Novým generálnym riaditeľom spoločnosti Philip Morris Slovakia sa s účinnosťou od 1. apríla 2021...
  • Pokračujúca pandémia a lockdown prinútili mnohé spoločnosti zmeniť nielen svoje pracovné...

Billa testovanie: Čerstvými potravinami sa koronavírus neprenáša

1. apríla 2021
Správy 0
132
Billa testovanie: Čerstvými potravinami sa koronavírus neprenáša

Spoločnosť Billa sa rozhodla pre ďalšie testovanie povrchov nebalených potravín s cieľom prezistiť prítomnosť vírusu. Testovaním sa opätovne výskyt  koronavírusu na povrchoch týchto plôch nepotvrdil. Analýzu počas mesiacov február a marec realizovalo akreditované laboratórium Eurofins Food Testing Slovakia.

Pracovníci laboratória odobrali vo vybraných prevádzkach Billa po celom Slovensku stery z klasického rožka, papriky, jablka, ale aj z rúčky nákupného košíka či pokladničného pásu, ktorých sa denne dotýkajú desiatky zákazníkov.

Zavedenie nových štandardov v predajniach je účinné

Podobne ako pri prvom testovaní povrchov vo vybraných supermarketoch Billa v lete minulého roka, prítomnosť koronavírusu nebola zistená ani na jednom povrchu v žiadnej predajni. „Môžeme potvrdiť, že všetky výsledky testov povrchov na prítomnosť koronavírusu SARS-Cov-2 sú opäť negatívne. Uskutočnené analýzy nepreukázali prítomnosť vírusu na povrchoch nebalených potravín a zároveň preukázali účinnosť pri dodržiavaní zavedených opatrení na dezinfekciu exponovaných plôch. Uvedené zistenia tak preukázali, že dodržiavanie všeobecne platných opatrení proti šíreniu vírusu a zavedených štandardov v predajniach sú účinné a zvyšujú bezpečnosť nakupujúcich,“ povedal Ladislav Harcsa z Eurofins Food Testing Slovakia.

Najdôležitejší aspekt nákupu je pre zákazníka hygiena

Prísne hygienické opatrenia v predajniach oceňujú najmä zákazníci. Skupina REWE Group, ktorej súčasťou je aj Billa Slovensko, realizovala prieskum zameraný na zákazníkov zo Slovenska, Česka, Bulharska, Litvy a Ruska. Takmer dve tretiny slovenských respondentov uviedli, že sa v dezinfikovaných predajniach cítia bezpečne. Z prieskumu tiež vyplynulo, že pri nákupe potravín počas pandémie je pre zákazníkov najdôležitejším aspektom práve hygiena, k čomu sa vyjadrilo 83 % opýtaných. Pre štyri pätiny zákazníkov sú dôležité aj hygienické opatrenia, ktorými obchody chránia zákazníkov pred nákazou.

Súvisiace články:

Koronavírus sa čerstvými potravinami neprenáša Druhá vlna pandémie je ohlásená návšteva Potravinárske prevádzky sprísnili hygienický režim Slováci chcú nakupovať slovenské potraviny. Billa reaguje projektom „Doba slovenská“

Odporúčame

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

Anketa

V akých formátoch najčastejšie nakupujete?


Archív ankiet

Loading ... Loading ...

Najčítanejšie správy

  • Peter Varmuža, generálny riaditeľ a majiteľ Yeme: Tretinu potravín si vyrobíme sami 11.1k views | posted on 12. February 2019
  • V Česku začína platiť zákaz predaja počas niektorých sviatkov. Vzťahuje sa na veľké predajne 9.4k views | posted on 27. October 2016
  • Paul Pauls, generálny riaditeľ Kauflandu Slovenská republika: Priestor vidím ešte na pätnásť našich predajní 7.5k views | posted on 6. June 2018
  • Bratislavská fabrika Figaro najnovšie vyrába čokoládové špeciality pre zahraničné značky 7.1k views | posted on 7. September 2017
  • Primark chce prísť na Slovensko. Problémom sú chýbajúci ľudia 4.9k views | posted on 19. June 2018

KALENDÁR AKCIÍ

13. 5. 2021, Fórum LOG-IN, online

28. – 30. 6. 2021, SALIMA, Brno

4. – 7. 4. 2022, Alimentaria, Barcelona

Multimédiá

Bezobalové nakupovanie je zážitkové

8. marca 2021

Tradičný domáci reťazec sa inšpiroval folklórom a tradíciami

27. januára 2021

Profily

Jozef Berko, konateľ, Delia potraviny: Predajne chceme dať franšízovým partnerom

5. februára 2021

Pavol Mikušiak, predseda predstavenstva, CBA Verex: Cenová vojna sa zostrila

10. decembra 2020

Archív správ

Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Katarína Bobáková
tel.: +421 904 589 741
e-mail: katarina.bobakova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera