
Počas februára sa v obchode udialo množstvo zmien, a to i v dôsledku pretrvávajúcej neľahkej situácie spôsobenej šírením pandémie Covid-19. Napriek tomu však možno hovoriť aj o pozitívnych správach, ktoré sa zároveň stali i tými najčítanejšími na našom webe za obdobie posledného mesiaca. Prečítajte si exkluzívny rozhovor z aktuálneho vydania časopisu TaPmag, reflexiu Jakuba Berčíka, ktorý sa tentokrát zameral na problematiku potravinového semaforu či zaujímavé aktuality z oblasti obchodu.
1. Jozef Berko, konateľ, Delia potraviny: Predajne chceme dať franšízovým partnerom
2. Kaufland zavádza vernostnú kartu pre zákazníkov
3. Žabka otvorí ďalšie dve predajne do konca februára
4. Lidl prichádza s privátnou značkou výlučne od slovenských dodávateľov
5. Jakub Berčík: Potravinový semafor – Ideme hlavou proti múru?