logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Kamenné predajne sú mŕtve a budúcnosť maloobchodu patrí do online priestoru. Vlna e-shopov...
  • Presne rok po poklepaní základného kameňa otvára Billa nové logistické centrum v Seredi s...
  • Mesiac a pol po otvorení tridsiatej predajne Kraj v Petržalke na Nobelovom námestí spoločnosť...
  • Technologicko-logistická spoločnosť DODO, ktorá zabezpečuje logistiku poslednej míle, zahájila v...

Katarína Droppová: Inšpirujte sa tými najlepšími

4. marca 2021
Blog 0
1208
Katarína Droppová: Inšpirujte sa tými najlepšími

Vo svojich blogoch sa venujem komunikácii a odporúčaniam ako na ňu – a to vo všetkých smeroch. Pretože komunikácia nie je len medzi nami, ľuďmi, ale aj medzi zákazníkmi, partnermi, kolegami. Skrátka je všade okolo nás. Marketing a obchod samozrejme nevynímajúc. A práve komunikácii sa venuje aj súťaž PR projektov na Slovensku – PROKOP. Vyhlásenie tých najlepších prebehne 25. marca 2020.

Ako člen Asociácie public relations SR máme každý rok možnosť byť porotcom súťaže PROKOP, ktorá sa snaží predstaviť tie najlepšie a najzaujímavejšie PR kampane aj odbornej a laickej verejnosti. Kritériami súťaže sú inovatívnosť, kreativita a exekúcia projektu s ohľadom na preukázané výsledky. Tento ročník bol silne zastúpený, prihlásilo sa doteraz najväčšie množstvo projektov.

Kľúč k úspechu počas pandémie

S nástupom pandémie firmy svoju komunikáciu výrazne obmedzili, avšak už onedlho nato pochopili, že len vďaka kvalitným externým a interným PR kampaniam dokážu dať o sebe vedieť, posilniť povedomie o svojich značkách, aj dôveru zákazníkov. Najsilnejšími oblasťami sa stala reputácia spoločností, krízové poradenstvo a podpora komunikácie prostredníctvom sociálnych médií. Pretože práve cez sociálne siete je možné rýchlo a efektívne komunikovať so svojou komunitou.

Niektoré spoločnosti siahli po klasickej reklame, ktorá má väčší zásah vďaka svojich rozpočtom. Ale TV spotom či reklamným bannerom sa rozhodne nedá posilniť dôveryhodnosť firmy a jej reputácia, ani zmeniť či korigovať mienka a vnímanie zákazníkov. Platené články bez idey nikdy nebudú adekvátnym zastúpením komplexného a efektívneho PR. Jasná, transparentná a konzistentná komunikácia podporuje stabilitu, posilňuje povedomie, prináša efektívne výsledky nielen v zásadných spoločenských témach, ale je prínosom pre každú firmu. Je pritom jedno, či ide o medzinárodný reťazec alebo menšiu lokálnu značku.

Viac spoločensky zodpovedných projektov

Pandémia podporila spolupatričnosť, zodpovednosť firiem, empatiu, aj snahu pomôcť. Realizovalo sa viac spoločensky zodpovedných projektov, ktoré iniciovali súkromné spoločnosti. Ale ako ukazujú prieskumy, urobili správne – až tretina zákazníkov sa rozhodla vyskúšať novú značku len vďaka jej prístupu počas koronakrízy, jej CSR aktivitám a spoločenskej zodpovednosti. A takmer tri štvrtiny naopak stratili dôveru k firmám, ktoré povýšili vlastný zisk nad pomoc v kríze.

Každá minca má dve strany, rovnako aj kríza nemusí znamenať len prepad predajov či problémy. Je to tiež šanca ukázať svoju ľudskú stránku, je to čas pomôcť tým, ktorí to skutočne potrebujú. V dobrých časoch si na to vaši zákazníci spomenú a obrátia sa na vás. Budú vedieť, že ste sa nebáli podať pomocnú ruku a pružne reagovať na vzniknutú situáciu. Preto si vaša značka zaslúži ich dôveru.

Prihlásené projekty do súťaže PROKOP si môžete pozrieť tu a inšpirovať sa nimi pri tvorbe svojej vlastnej komunikačnej stratégie. Vyhlásenie výsledkov prebehne online 25. marca 2021 od 17.00 hod. na FB stránke Asociácie PR SR.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

 

 

Komerčná prezentácia

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. 2. – 2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Nemecko

22. – 23. 3. 2023, Kongres Samoška, Košice

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Farm House

Marián Petrík, majiteľ, Farm House: Poctivé mäso zo Slovenska

1. októbra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera