
Sieť supermarketov Billa pripravila na jarné mesiace nový vernostný program „SuperOsma“. Zameriava sa ním najmä na rodiny s deťmi, ktoré by týmto spôsobom chcela inšpirovať k zdravej životospráve a pravidelnej konzumácii ovocia a zeleniny. Vernostný program potrvá od 3. marca do 11. mája 2021.
Nový vernostný program zameraný na deti poskytne možnosť získať osem plyšových hračiek SuperOsmy, ktoré predstavujú osem druhov ovocia a zeleniny. Bude možné ich získať spolu s hrnčekmi na kávu alebo čaj, ktoré taktiež nesú vyobrazenie jednotlivých ovocných kamarátov. „Cieľom nášho nového vernostného programu je naučiť deti láske k ovociu a zelenine. Tie by mali byť pravidelnou súčasťou jedálnička detí, pretože zabezpečujú ich zdravý rast a pomáhajú budovať silnú imunitu,“ hovorí marketingová riaditeľka spoločnosti Billa Denisa Pernicová.
Zákazníci dostanú za každých 10 eur hodnoty nákupu jednu nálepku s logom vernostného programu. Keď zákazníci vlastniaci Billa kartu nazbierajú osem nálepiek, môžu si za zvýhodnenú cenu zakúpiť ľubovoľný produkt v rámci kampane. Ak zákazník Billa kartu nevlastní, na zakúpenie plyšovej hračky alebo hrnčeka za zvýhodnenú cenu je potrebné nazbierať 15 nálepiek.