logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • Top 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednanie plagátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Koncom minulého roka sa s úspešnou pivovarníckou kariérou rozlúčil takmer po 40 rokoch Ján...
  • Do zoznamu ľudí, ktorým bude podaná vakcína proti novému koronavírusu prednostne pribudnú aj...
  • Zvuk praskajúcej chrumkavej kôrky a chuť vláčnej striedky sú tak hlboko zakorenené v mysliach...
  • Sieť predajní Žabka pokračuje v rýchlej expanzii na Slovensku. Počas februára 2021 otvorí...

Kaufland zavádza vernostnú kartu pre zákazníkov

8. februára 2021
Správy 0
834
Kaufland zavádza vernostnú kartu pre zákazníkov

Obchodný reťazec Kaufland prináša zákazníkom vernostnú kartu, vďaka ktorej budú môcť využiť mnohé výhody a špeciálne zľavy pre členov programu.

Spoločnosť Kaufland zavádza vernostný program pre zákazníkov v podobe Kaufland Card. Vernostná karta ponúkne zákazníkom mnohé výhody, vrátane špeciálnych zliav určených pre členov programu, zľavových kupónov a ďalších benefitov. Súčasťou programu sú tiež súťaže a zbieranie bodov – za každé jedno euro nákupu získa užívateľ karty jeden vernostný bod. Body si tak môžu premeniť na kupóny, vernostné produkty a špeciálne akcie. Produkty z programu kupujúci v predajni jednoducho rozpozná vďaka označeniu na špeciálnej bledomodrej etikete s logom Kaufland Card a výhodnejšej cene.

„Veríme, že Kaufland Card s množstvom výhod, vďaka ktorým možno pri nákupoch viac ušetriť, naši zákazníci privítajú,“ hovorí Lucia Vargová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland. „Aby sme zavedenie karty čo najviac uľahčili, v počiatočnej fáze budú zákazníkom pri jej registrácii pomáhať v každej z našich 70 predajní asistenti.“

Digitálnu kartu možno získať stiahnutím aplikácie s názvom Kaufland Ponuka a fyzickú kartu si zákazník môže vziať v predajni. Pre aktivovanie oboch kariet je potrebná registrácia. Digitálna karta sa registruje priamo v aplikácii a fyzickú kartu si možno zaregistrovať v predajni pomocou zákazníckeho terminálu/tabletu. Prípadne si ju majiteľ zaregistruje a aktivuje doma pomocou webového registračného formulára na stránke spoločnosti.

Aplikácia je aktuálne k dispozícii, výhody oboch kariet bude možné naplno využívať od 11. februára 2021.

Súvisiace články:

Kaufland na Slovensku oslavuje 20 rokov Tovar&Predaj 11 – 12/2020: Papier sa kupoval do zásoby Do obchodu priplávala rastlinná vlna Kaufland sa stal rastlinným reťazcom roka

Odporúčame

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

Anketa

Podporujete pripravované obmedzenie jedno- a dvojcentových mincí?


Archív ankiet

Loading ... Loading ...

Najčítanejšie správy

  • Peter Varmuža, generálny riaditeľ a majiteľ Yeme: Tretinu potravín si vyrobíme sami 10.8k views | posted on 12. February 2019
  • V Česku začína platiť zákaz predaja počas niektorých sviatkov. Vzťahuje sa na veľké predajne 9.3k views | posted on 27. October 2016
  • Paul Pauls, generálny riaditeľ Kauflandu Slovenská republika: Priestor vidím ešte na pätnásť našich predajní 7.4k views | posted on 6. June 2018
  • Bratislavská fabrika Figaro najnovšie vyrába čokoládové špeciality pre zahraničné značky 6.8k views | posted on 7. September 2017
  • Primark chce prísť na Slovensko. Problémom sú chýbajúci ľudia 4.9k views | posted on 19. June 2018

KALENDÁR AKCIÍ

18. – 19. 5. 2021, Kongres Samoška 18, Bratislava

28. – 30. 6. 2021, SALIMA, Brno

Komerčná prezentácia

Multimédia

Tradičný domáci reťazec sa inšpiroval folklórom a tradíciami

27. januára 2021

„Zákazník je mojím hosťom,“ tvrdí Roderik Ledecký, majiteľ predajne BiodericO

12. januára 2021

Profily

Jozef Berko, konateľ, Delia potraviny: Predajne chceme dať franšízovým partnerom

5. februára 2021

Pavol Mikušiak, predseda predstavenstva, CBA Verex: Cenová vojna sa zostrila

10. decembra 2020

Archív správ

Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Katarína Bobáková
tel.: +421 904 589 741
e-mail: katarina.bobakova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera