Záver novembra patril dvanástej konferencii POPAI Fórum 2020 vrátane vyhlásenia výsledkov POPAI Awards 2020. Na podujatí s medzinárodnou účasťou sa hovorilo o vývoji, perspektívach a výzvach marketingovej komunikácie v mieste predaja.
Ústredná téma PHD očami žien z odboru dostala vzhľadom na súčasné turbulentné zmeny ešte omnoho hlbší význam. PHD definuje ideálny retail ako kombináciu troch svetov: fyzického (P – physical), ľudského (H – human) a technologického (D – digital). Iba kombinácia týchto prístupov prináša všetko, čo zákazníci očakávajú. A práve na toto sa zamerala konferencia POPAI Fórum 2020 s podtitulom Hodina pravdy.
V rámci súťaže POPAI Awards boli slávnostne vyhlásené najlepšie projekty minulého roka celkom v 18 súťažných kategóriách. Absolútnym víťazom sa stal store koncept The Streets, ktorý navrhla agentúra Wellen Retail Experience. Dizajnový koncept dvojposchodovej flagship predajne, ktorá sa špecializuje na basketbalovú a streetswear módu, získal okrem hlavného ocenenia aj Cenu za kreativitu a prvé miesto v kategóriách Komplexné store koncepty – dizajn predajní a Textil, šport, obuv, osobné potreby a príslušenstvo.
Kompletný prehľad víťazov jednotlivých kategórií nájdete tu.