logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
    • Michaela Hanáková
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Sieť potravin Fresh mini nájdu spotrebitelia už na všetkých čerpacích staniciach Dalioil. Táto...
  • Víťazi deviateho ročníka Programu podpory lokálnych komunít sú už známi. O tom, ktorých 26...
  • Obalový priemysel balancuje na tenkej hranici medzi čoraz prísnejšími reguláciami (PPWR), tlakom...
  • Človek varí večeru a zrazu zistí, že mu chýba cibuľa. Rýchlo na seba hodí kabát a uteká do...

IKEA posilní online predaj a uvedie nový koncept Circular Hub

28. januára 2021
Správy 0
1320
IKEA posilní online predaj a uvedie nový koncept Circular Hub

Napriek výzvam, ktoré priniesol rok 2020, si IKEA udržala stabilný hospodársky výsledok. Utŕžila 114,7 miliónov eur, čo v medziročnom porovnaní predstavuje pokles dve percentá. Po zavedení výdajných miest v Banskej Bystrici a Žiline otvorí v roku 2021 nové výdajné miesto, tentoraz v Nitrianskom kraji.

Finančný rok 2020 poznamenala pandémia koronavírusu a s ním spojené zatvorenie obchodného domu IKEA Bratislava na 50 dní. „V čase, keď bol náš obchodný dom v Bratislave zatvorený, náš online predaj raketovo vyletel a v porovnaní s predchádzajúcim rokom vzrástol viac ako dvojnásobne. Aby boli v tomto období výrobky IKEA pre našich zákazníkov dostupnejšie,  predstavili sme nové možnosti doručenia a vyzdvihnutia,“ uviedla Mounia El Hilali, generálna riaditeľka IKEA Česká republika, Maďarsko a Slovensko.

Dopyt po online nakupovaní rastie

Keďže nákupy prostredníctvom e-shopu sú čoraz frekventovanejšie, IKEA plánuje investovať 23 miliónov eur na uľahčenie nakupovania touto formou. Posilnená bude najmä efektívnejšia logistika a navýšenie kapacít online objednávok, ale aj otvorenie ďalšieho výdajného miesta pre zákazníkov v Nitrianskom kraji.

Nová šanca pre starý nábytok

V rámci dlhodobej vízie „Dobré pre ľudí a planétu“ IKEA spustí tento rok nové služby s dôrazom na udržateľnosť. ,,Naši zákazníci sa zaujímajú o udržateľné riešenia a výrobky pre domácnosť vo väčšej miere. Zároveň vnímame, že pandémia koronavírusu ovplyvňuje aj to, ako ľudia míňajú financie. Rastie ich záujem o to, aby nábytok vydržal čo najdlhšie,“ vysvetľuje Eva Malá Beluská, manažérka pre rozvoj podnikania a transformáciu. ,,IKEA preto uvedie nový koncept Circular Hub (Centrum pre cirkularitu), a teda miesto, ktoré dá druhú šancu starším kusom nábytku a jeho predaju za nižšiu cenu, ale zároveň zákazníkom ponúkne prístup k náradiu, náhradným dielom a znalostiam, ako sa starať o ich nábytok,” dodáva.  Circular Hub sa v obchodnom dome IKEA Bratislava otvorí v priebehu roka 2021.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zmeň uhol pohľadu s VEEV ONE Perspectives

Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue. Zoznám sa s bezdymovou limitkou VEEV ONE Perspectives. Do rodiny bezdymových zariadení prináša osobný štýl a nový uhol pohľadu na to, čo znamená rozumnejšia voľba pre dospelého fajčiara, ktorý by inak pokračoval vo fajčení. Dostupná je už teraz – […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

3. – 7. 9. 2025, Agrokomplex, Nitra

15. – 19. 9. 2025, veľtrh Drinktec, Mníchov

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Obchod očami Michala Karcola, generálneho riaditeľa a konateľa XLSK Nábytok: Vybudovanie obchodného domu v Nitre je strategickým krokom

25. júna 2025

Obchod očami Zuzany Žubor Kágerovej, sales and marketing directora spoločnosti Zvolenská mliekareň: Spotrebitelia prejavujú záujem o nezvyčajné chuťové zážitky

9. júna 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok