
E-commerce, čoby distribučný kanál, retailerom pomáha zvýšiť predaje a najmä počas koronavírusových opatrení zohral u mnohých obchodníkov kľúčovú úlohu. Nie je to ale iba o fungujúcom e-shope, dôležitejšie je prepojenie s existujúcimi systémami a personalizácia obsahu. A práve tu nastupuje GRANDeSHOP, e-shopové riešenie určené pre B2B a B2C segment, ktoré za posledné dva roky prešlo značným vývojom.
Pre úspech v online prostredí je dôležité, aby sa používané e-shopové riešenie dokázalo prispôsobiť existujúcim firemným procesom. GRANDeSHOP v tomto ohľade obchodníkom vychádza v ústrety a ponúka všetky prostriedky na to, aby mohli lepšie cieliť na svojich zákazníkov a zvyšovať tak predaje a tržby. Aktuálna inovovaná verzia posúva všetky funkcie opäť o výrazný kus ďalej a prináša ešte robustnejšie a rýchlejšie prostredie. Platforma umožňuje spravovať neobmedzené množstvo produktov, administrácia pritom zostáva veľmi intuitívna a jednoduchá na ovládanie.
Pretože GRANDeSHOP stojí ako samostatné riešenie, ktoré doplní súčasnú infraštruktúru, nezasahuje do existujúcich systémov typu ERP alebo WMS. Nástroj je navyše postavený na moduloch a pridávanie nových funkcionalít je preto pomerne ľahké. Výsledkom je malá časová náročnosť, ktorú na podobnú zmenu musí retailer vynaložiť. Práve škálovateľnosť, ale taktiež aj personalizácia obsahu, sú hlavnými prednosťami celého riešenia.
Prednosti
- Vhodné pre B2B a B2C vrátane ich možnej kombinácie
- Personalizácia obsahu a reklamných oznámení
- Prepojenie na existujúci systém
- Modulárna štruktúra riešenia umožňuje jednoduchšie pridávanie nových funkcií
- Bezproblémová implementácia služieb tretích strán (platobné brány, logistika a i.)
- Chytré našepkávanie produktov aj kategórií
- Kontinuálny vývoj nových funkcií a zvyšovanie užívateľského komfortu
Architektúra nástroja je od samého počiatku multidoménová. E-shop si tak zachováva jednotný dizajn a produktový katalóg, súčasne ale umožňuje vysokú mieru prispôsobiteľnosti a úprav pre jednotlivé regionálne predajne.
Personalizácia preukázateľne zvyšuje obrat
Jedna zo zásadných vecí, ktorá dnes formuje celosvetový trh e-commerce, je využitie personalizácie. Pri vývoji na to bol kladený maximálny dôraz. Na základe sledovania zákazníckeho správania na webe obchodníka, dokáže systém vyhodnotiť, čo daný užívateľ preferuje a podľa toho mu ponúkať produkty o ktoré má záujem, na mieste, v čase a za cenu, ktorú preferuje. U súčasných klientov znamenalo zapojenie takto personalizovaného nástroja zvýšenie obratu až o 30 %.
K týmto číslam prispievajú tiež moduly zamerané na cross-sell a up-sell pre stimuláciu nákupného správania zákazníkov, ale trebárs aj pokročilý e-mail marketing. Na základe historických objednávok každého návštevníka e-shopu tento modul vie, kedy, komu a čo má poslať v rámci automaticky generovaného newslettera. Zvyšuje sa tým pravdepodobnosť, že daný klient znovu nakúpi. Skrze prepojený vernostný systém takisto dokáže identifikovať aj nákupy v kamenných predajniach. Ak si predsa len chcete pripravovať newslettery sami, nezaberie vám to viac ako 30 minút, a to aj bez znalosti HTML.
Všetko od jednej firmy
Do tvorby podobne komplexného a dlhodobo fungujúceho e-shopového riešenia je zvyčajne nutné zapojiť hneď niekoľko dodávateľov, ktorí sa postarajú o jednotlivé kroky. Vďaka riešeniu GRANDeSHOP získate všetko pod hlavičkou U&SLUNO. Projektový tím zabezpečí celý proces od implementačnej štúdie cez drôtený model webu a dizajn, až po uvedenie do prevádzky, zaškolenie zamestnancov, aj následnú nonstop podporu. Všetky funkcie e-shopu si navyše môžete vopred otestovať v novej DEMO verzii nástroja.
U&SLUNO vytvára e-shopy, ktoré plnia očakávania a pomáhajú zvyšovať predaje a tržby o jednotky až desiatky percent.